Pastaraisiais metais paslaugų sektorius sparčiai plečiasi, tačiau ne visi paslaugų įmonių vadovai ir vadybininkai kol kas skiria reikiamą dėmesį paslaugų kokybei, t.y. pavyzdingam klientų aptarnavimui.
Lietuvos paslaugų įmonių vadybininkai, ypač marketingo specialistai, siekdami gerinti jų įvaizdį ir telkti nuolatinius klientus, turėtų daug dėmesio skirti įvairiems veiksmams ir priemonėms, kurios padėdtų įtikinti vartotojus, kad jų paslaugų pirkimas nėra susijęs su tam tikra rizika. Norėdami, tai pasiekti, pirmiausia jie privalo perprasti paslaugos esmę, suprasti esminius skirtumus tarp prekių ir paslaugų, tinkamai įvertinti žmogiškųjų išteklių valdymą ir panaudojimą paslaugų sektoriuje.
Darbo tikslas – atskleisti paslaugos esmę, jos savybes, skirtumus nuo prekių bei vietą šiuolaikinėje ekonomikoje, remiantis užsienio literatūra.
• nurodyti paslaugų sektoriaus vietą šiuolaikinėje ekonomikoje.
Finansinės paslaugos, krovinių ir keleivių pervežimai bei vyno prekyba yra vienos iš seniausių verslo šakų, kurių ištakų galima rasti dar biblijos laikais. Naujo tūkstantmečio posūkyje kiekviena šių šakų yra atskiri paslaugų ekonomikos sektoriai. Modernios paslaugų pramonės yra beveik pastoviame pokyčių sūkuryje. Inovatoriai pastoviai kuria naujus būdus, kaip patenkinti egzistuojančius poreikius ir kaip susitikti su tais poreikiais, apie kuriuos žmonės net negalvojo (kiek gi žmonių galvojo, kad jiems bus reikalingas elektroninis paštas?). Daugelis iš šių naujų užmačių anksčiau ar vėliau sužlunga, tačiau keletui visgi pasiseka. Daugelis seniai įkurtų firmų taip pat žlunga, tačiau kitos visgi sparčiai progresuoja pastoviai atsinaujindamos ir atnaujindamos savo mąstymą apie daromą verslą. Apžvelkime sekančius pavyzdžius.
Federal Express (FedEx) buvo įkurtas FrederickW.Smith 1973 metais. Dar nebaigęs Yale’o studentas 1965 metais Fredas rašė kursinį darbą apie oro pervežimo paslaugų galimybes didelę paklausą turinčiam inventoriui tokiam kaip medicinos, elektronikos ir kompiuterių dalims. Jo dėstytojas nebuvo sužavėtas darbu ir cituodamas sunkius konkurencijos ir reguliavimų barjerus, savo studentui už kursinį darbą parašė įvertinimą C. Tačiau praėjus kiek laiko, Smith savo kursinį darbą įgyvendino praktiškai. Po kelerių sunkių metų, Federal Express galiausiai suklestėjo, kai siuntėjai pradėjo vertinti greitį, nuo durų iki durų pervežimus ir garantuotą siuntos...
Šį darbą sudaro 6750 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!