Referatai

Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym

10   (1 atsiliepimai)
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 1 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 2 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 3 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 4 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 5 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 6 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 7 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 8 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 9 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 10 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 11 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 12 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 13 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 14 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 15 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 16 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 17 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 18 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 19 puslapis
Paslaugos. Paslaugų evoliucija. Paslaugų modelis. Paslaugų aplinka. Marketingo paslaugos. Integruotas požiūris į paslaugų valdym 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaraisiais metais paslaugų sektorius sparčiai plečiasi, tačiau ne visi paslaugų įmonių vadovai ir vadybininkai kol kas skiria reikiamą dėmesį paslaugų kokybei, t.y. pavyzdingam klientų aptarnavimui.
Lietuvos paslaugų įmonių vadybininkai, ypač marketingo specialistai, siekdami gerinti jų įvaizdį ir telkti nuolatinius klientus, turėtų daug dėmesio skirti įvairiems veiksmams ir priemonėms, kurios padėdtų įtikinti vartotojus, kad jų paslaugų pirkimas nėra susijęs su tam tikra rizika. Norėdami, tai pasiekti, pirmiausia jie privalo perprasti paslaugos esmę, suprasti esminius skirtumus tarp prekių ir paslaugų, tinkamai įvertinti žmogiškųjų išteklių valdymą ir panaudojimą paslaugų sektoriuje.
Darbo tikslas – atskleisti paslaugos esmę, jos savybes, skirtumus nuo prekių bei vietą šiuolaikinėje ekonomikoje, remiantis užsienio literatūra.
• nurodyti paslaugų sektoriaus vietą šiuolaikinėje ekonomikoje.
Finansinės paslaugos, krovinių ir keleivių pervežimai bei vyno prekyba yra vienos iš seniausių verslo šakų, kurių ištakų galima rasti dar biblijos laikais. Naujo tūkstantmečio posūkyje kiekviena šių šakų yra atskiri paslaugų ekonomikos sektoriai. Modernios paslaugų pramonės yra beveik pastoviame pokyčių sūkuryje. Inovatoriai pastoviai kuria naujus būdus, kaip patenkinti egzistuojančius poreikius ir kaip susitikti su tais poreikiais, apie kuriuos žmonės net negalvojo (kiek gi žmonių galvojo, kad jiems bus reikalingas elektroninis paštas?). Daugelis iš šių naujų užmačių anksčiau ar vėliau sužlunga, tačiau keletui visgi pasiseka. Daugelis seniai įkurtų firmų taip pat žlunga, tačiau kitos visgi sparčiai progresuoja pastoviai atsinaujindamos ir atnaujindamos savo mąstymą apie daromą verslą. Apžvelkime sekančius pavyzdžius.
Federal Express (FedEx) buvo įkurtas FrederickW.Smith 1973 metais. Dar nebaigęs Yale’o studentas 1965 metais Fredas rašė kursinį darbą apie oro pervežimo paslaugų galimybes didelę paklausą turinčiam inventoriui tokiam kaip medicinos, elektronikos ir kompiuterių dalims. Jo dėstytojas nebuvo sužavėtas darbu ir cituodamas sunkius konkurencijos ir reguliavimų barjerus, savo studentui už kursinį darbą parašė įvertinimą C. Tačiau praėjus kiek laiko, Smith savo kursinį darbą įgyvendino praktiškai. Po kelerių sunkių metų, Federal Express galiausiai suklestėjo, kai siuntėjai pradėjo vertinti greitį, nuo durų iki durų pervežimus ir garantuotą siuntos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 6750 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. IŽANGA 2
  • 2. PASLAUGŲ EVOLIUCIJA POKYČIŲ EROJE 3
  • 3. PASLAUGŲ MODELIS MODERNIOJE EKONOMIKOJE 5
  • 3.1. Kas yra paslauga? 5
  • 3.2. Paslaugų sektoriaus supratimas 6
  • 4. PASLAUGŲ APLINKA 9
  • 4.1. Keičiasi valstybių reguliavimo sistemos. 10
  • 4.2. Profesinių organizacijų apribojimai marketinge 10
  • 4.3. Kai kurių viešų ir nepelno sričių privatizacija 11
  • 4.4. Technologinės inovacijos 11
  • 4.5. Paslaugų grandinių ir Frančizių tinklų plėtra 11
  • 4.6. Internacionalizacija ir globalizacija 12
  • 4.7. Vertimas gerinti našumą 12
  • 4.8. Paslaugų kokybės tendencijos 13
  • 4.9. Lizingo ir automobilių nuomos firmų ekspansija 13
  • 4.10. Gamintojai kaip paslaugų teikėjai 13
  • 4.11. Spaudimas valstybines ir ne pelno siekiančias organizacijas ieškoti naujų pajamų šaltinių 14
  • 4.12. Novatoriškų vadybininkų rėmimas ir samdymas 14
  • 5. MARKETINGO PASLAUGOS PRIEŠ MATERIALIAS PREKES 14
  • 5.1. Pagrindiniai skirtumai tarp prekių ir paslaugų 15
  • 6. INTEGRUOTAS POŽIŪRIS Į PASLAUGŲ VALDYMĄ 19
  • 6.1. 8 pagrindiniai integruotos paslaugų valdymo sistemos komponentai 19
  • 6.2. Paslaugų marketingo, operacijų ir žmogiškųjų išteklių tarpusavio sąveika 21
  • 6.3. Vertės sukūrimas vertybių kontekste 21
  • IŠVADOS 23

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
23 psl., (6750 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 23 psl., (6750 ž.)
  • Word failas 215 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt