Referatai

Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas

9.2   (2 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 1 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 2 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 3 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 4 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 5 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 6 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 7 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 8 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 9 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 10 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 11 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 12 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 13 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 14 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 15 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 16 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 17 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 18 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 19 puslapis
Marketingo tyrimas: "Lietuvos telekomo" paslaugų kainų didėjimas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Ryžtingas ir staigus posūkis į rinkos ekonomiką Lietuvoje nulėmė visiškai naujų konkurencinių santykių, tarp šalies ūkio subjektų, atsiradimą. Po visuomenėje nuskambėjusios „Lietuvos Telekomo” privatizacijos sekė eilė ryžtingų naujų įmonės savininkų veiksmų: staigus teikiamų paslaugų kainų kilimas, esminiai valdymo struktūros pakeitimai, masiniai žmonių atleidimai. Kadangi įmonė monopolininkė, kainų kilimas sukėlė labai skausmingą visuomenės reakciją, žmonės reiškė nepasitenkinimą. Privatizacijos procesas nebuvo skaidrus, naujieji savininkai užsitraukė visuomenės nepasitikėjimą, tam įtakos turi negatyvi patirtis, susiformavusi neskaidrių reformų, vykusių šalyje per pastarąjį dešimtmetį. Kita vertus akivaizdžiai suaktyvėjo įmonės marketinginė veikla. Buvo pradėtas formuoti naujas, teigiamas įmonės įvaizdis visuomenėje.
Šio marketingo tyrimo tikslas yra nustatyti įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos kitimo tendencijas, kadangi vyrauja prieštaringos nuomonės apie „Lietuvos Telekomo” teikiamų paslaugų kainos ir kokybės adekvatumą.
• Pateikti tyrimo rezultatus.
Darbe nagrinėjama problema yra „Lietuvos Telekomo” teikiamų paslaugų kainų didėjimas.
Hipotezė, kuri bus nagrinėjama šiame marketingo tyrime yra: gerėjant „Lietuvos Telekomo” paslaugų kokybei didėja kaina.
Anketavimas. Anketavimo būdu surinkti duomenys bus analizuojami. Jie bus lyginami su statistiniais duomenimis. Apibendrinus duomenis, gautus iš pirminių ir antrinių informacijos šaltinių, bus pateikta išvada kaip keičiantis „Lietuvos Telekomo” teikiamų paslaugų kainai keičiasi paslaugų kokybė.
2. PASLAUGŲ TYRIMAS
2.1. Paslaugų grupės
Klasifikuojant paslaugas pagal klasikinę teoriją išskirstyti galima pagal įvairius požymius. Šiuo atveju skirstant pagal tai, kas yra paslaugos teikėjas. Šioje situacijoje paslaugos teikėjas yra įmonė, su kuria vartotojas neturi tiesioginio kontakto, procese dalyvauja ir mašinos (kompiuteriai, bei kita technika, naudojama palaikyti įvairias ryšio formas), jų naudojimas teikiant paslaugą tik padidina jos vertę.
Vartotojo dalyvavimas teikiant paslaugą yra būtinas, kadangi jis pats perduoda informaciją, paslauga yra ryšys.
Skirstant pagal vartotojo motyvacijos pobūdį, ši paslauga yra asmeninio pobūdžio, kadangi klientas jas renkasi grynai asmeninio apsisprendimo pagalba.
Taip pat paslauga nėra apčiuopiama, kadangi jos negalima praktiškai pamatuoti, jos poveikis kiekvienam vartotojui yra skirtingas ir nuo to, kokia informacija bu perduodama. Jei informacija svarbi vartotojas perdavęs ją, pajaučia pasitenkinimą, tai gali būti ir laisvalaikio praleidimo...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7963 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Įvadas..2
  • 2. Paslaugų tyrimas
  • 2.1. Paslaugų grupės..3
  • 2.2. Paslaugų klasifikacija..4
  • 2.3. Kainų fiksavimas.8
  • 3. Vartotojų tyrimas
  • 3.1. Vartotojų elgesio rinkoje tyrimas..11
  • 3.2. Anketos sudarymas12
  • 3.3. Gautų duomenų analizė.13
  • 4. Rinkos analizė
  • 4.1. Rinkos paklausos įvertinimas..21
  • 4.2. Rinkos pozicionavimas22
  • 4.3. Pardavimų prognozė22
  • 5. Konkurentų analizė
  • 5.1. Esamų ir potencialių konkurentų išaiškinimas..24
  • 5.2. Silpnų ir stipriųjų konkurentų pusių išaiškinimas.25
  • 6. Išvados ir pasiūlymai30
  • 7. Informacijos šaltiniai31
  • 8. Priedai..32

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
40 psl., (7963 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 40 psl., (7963 ž.)
  • Word failas 484 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt