Ryžtingas ir staigus posūkis į rinkos ekonomiką Lietuvoje nulėmė visiškai naujų konkurencinių santykių, tarp šalies ūkio subjektų, atsiradimą. Po visuomenėje nuskambėjusios „Lietuvos Telekomo” privatizacijos sekė eilė ryžtingų naujų įmonės savininkų veiksmų: staigus teikiamų paslaugų kainų kilimas, esminiai valdymo struktūros pakeitimai, masiniai žmonių atleidimai. Kadangi įmonė monopolininkė, kainų kilimas sukėlė labai skausmingą visuomenės reakciją, žmonės reiškė nepasitenkinimą. Privatizacijos procesas nebuvo skaidrus, naujieji savininkai užsitraukė visuomenės nepasitikėjimą, tam įtakos turi negatyvi patirtis, susiformavusi neskaidrių reformų, vykusių šalyje per pastarąjį dešimtmetį. Kita vertus akivaizdžiai suaktyvėjo įmonės marketinginė veikla. Buvo pradėtas formuoti naujas, teigiamas įmonės įvaizdis visuomenėje.
Šio marketingo tyrimo tikslas yra nustatyti įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos kitimo tendencijas, kadangi vyrauja prieštaringos nuomonės apie „Lietuvos Telekomo” teikiamų paslaugų kainos ir kokybės adekvatumą.
• Pateikti tyrimo rezultatus.
Darbe nagrinėjama problema yra „Lietuvos Telekomo” teikiamų paslaugų kainų didėjimas.
Hipotezė, kuri bus nagrinėjama šiame marketingo tyrime yra: gerėjant „Lietuvos Telekomo” paslaugų kokybei didėja kaina.
Anketavimas. Anketavimo būdu surinkti duomenys bus analizuojami. Jie bus lyginami su statistiniais duomenimis. Apibendrinus duomenis, gautus iš pirminių ir antrinių informacijos šaltinių, bus pateikta išvada kaip keičiantis „Lietuvos Telekomo” teikiamų paslaugų kainai keičiasi paslaugų kokybė.
2. PASLAUGŲ TYRIMAS
2.1. Paslaugų grupės
Klasifikuojant paslaugas pagal klasikinę teoriją išskirstyti galima pagal įvairius požymius. Šiuo atveju skirstant pagal tai, kas yra paslaugos teikėjas. Šioje situacijoje paslaugos teikėjas yra įmonė, su kuria vartotojas neturi tiesioginio kontakto, procese dalyvauja ir mašinos (kompiuteriai, bei kita technika, naudojama palaikyti įvairias ryšio formas), jų naudojimas teikiant paslaugą tik padidina jos vertę.
Vartotojo dalyvavimas teikiant paslaugą yra būtinas, kadangi jis pats perduoda informaciją, paslauga yra ryšys.
Skirstant pagal vartotojo motyvacijos pobūdį, ši paslauga yra asmeninio pobūdžio, kadangi klientas jas renkasi grynai asmeninio apsisprendimo pagalba.
Taip pat paslauga nėra apčiuopiama, kadangi jos negalima praktiškai pamatuoti, jos poveikis kiekvienam vartotojui yra skirtingas ir nuo to, kokia informacija bu perduodama. Jei informacija svarbi vartotojas perdavęs ją, pajaučia pasitenkinimą, tai gali būti ir laisvalaikio praleidimo...
Šį darbą sudaro 7963 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!