Analizės

Kainos tyrimas ir analizė prekių ar paslaugų rinkose

10   (3 atsiliepimai)
Kainos tyrimas ir analizė prekių ar paslaugų rinkose 1 puslapis
Kainos tyrimas ir analizė prekių ar paslaugų rinkose 2 puslapis
Kainos tyrimas ir analizė prekių ar paslaugų rinkose 3 puslapis
Kainos tyrimas ir analizė prekių ar paslaugų rinkose 4 puslapis
Kainos tyrimas ir analizė prekių ar paslaugų rinkose 5 puslapis
Kainos tyrimas ir analizė prekių ar paslaugų rinkose 6 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Darbo tema
Rinkos tyrimas .
Ištrauka

Tema: Kainos tyrimas ir analizė prekių (paslaugų) rinkoje.
Praktinio darbo tikslas – ištirti kainas analogiškoms prekėms (paslaugoms), atlikti analizę ir pateikti išvadas.
• Bendros išvados.
Užduotį atlikti remiantis pirminiais tyrimų duomenimis.
Darbo pobūdis – individualus, savarankiškas.
Kaina, be abejonės, yra viena pagrindinių įmonės rinkos politikos priemonių. Kaina – vienintelis pajamoms ir pelnui tiesioginę įtaką turintis veiksnys bei itin svarbus marketingo komplekso elementas.
Šiuo metu kainų konkurencija vis dažniau užleidžia pozicijas konkurencijai dėl kokybės, technologijų bei aptarnavimo. Be to, grynos konkurencijos ir oligopolijos rinkos – itin retas reiškinys pasaulio ekonomikoje.
Nepaisant to, kaina tebėra efektyvi konkurencinės kovos priemonė. Tačiau konkurencija dėl kainos – tai toli gražu ne vien nuolaidų "varžybos".
Prekių rinkos šiandien plėtojasi labai dinamiškai, todėl kainodaros metodai nuolat tobulinami. Juolab kad kaina yra lanksti ir greitai kinta. Norėdami nustatyti tinkamą ir efektyvią kainą, turime nuolat dirbti: rinkti ir analizuoti informaciją, padėsiančią priimti tunkamus sprendimus, apskaičiuoti bazinę kainą ir jos konkurencingumą skatinant pardavimus (taikant nuolaidas, nustatant galutinę kainą ir pan.).
Vienas įdomiausių ir tiksliausių rinkos apibrėžimų yra toks: rinka – tai pardavėjų ir pirkėjų interesų derinimo mechanizmas nustatant tinkamą kainą. Vadinasi, kaina padeda ne tik gauti pelno, bet ir suderinti interesus. Toks svarbus kainos vaidmuo leidžia ją efektyviai naudoti kovoje dėl pirkėjo.
Nustatant kainas, pagrindinis finansininkų uždavinys – didinti pelną, tuo tarpu marketingo specialistai turi didinti užimamą rinkos dalį.
Rinkos konkurencijos sąlygomis vartotojai turi galimybę rinktis iš kelių produktų, bet ne visada teikia pirmenybę kažkuriam vienam. Vadinasi, produkto pirkimo motyvacija yra pagrindinis kainos nustatymą lemiantis veiksnys. Pozicionavimo hipotezėje taip pat pateikiama, kaip turi būti priimami sprendimai, susiję su kainų strategija ir savikaina.
Pagrindiniai kainodaros veiksniai yra:
• kintamosios išlaidos. Pastoviųjų išlaidų apskaita sudėtinga, nes gamybos apimties prognozės nepakankamai tikslios. Todėl šiuo atveju rekomenduojama į produkto savikainą neįtraukti pastoviųjų išlaidų (jas reikėtų priskirti kitiems bendrovės produktams ir (arba) kompensuoti nustačius didelę pelno normą);
• produkto pakaitalų efektas;
• ovatorių skaičius ir naujumo svarba tikslinės grupės motyvacijoje.
Siekiant...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1229 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
6 psl., (1229 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros analizė
  • 6 psl., (1229 ž.)
  • Word failas 77 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šią analizę
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt