Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.
Marketingo veikla prasidėjo dar praėjusiame šimtmetyje, kuomet Lietuvos krautuvininkai, smuklininkai ar kiti prekeviai savo prekes gabendavo ten, kur jos buvo paklausios. Šiandieninę reklamą tada atstodavo raštai, triukšmas ar prekeivių balsai, kuriais jie siekė atkreipti dėmesį į savo prekes.
Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime ir dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Tačiau marketingą naudoja ne tik verslo įmonės ar organizacijos, bet ir visuomeninės, politinės, valstybės valdymo ir k.t. organizacijos, bei institucijos. Daugelis žmonių dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį, kaip prekių ir paslaugų pirkėjai, bei vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai: jie sprendžia, ką ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir pan. Dėl to marketingo žinios naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį.
Marketingas remiasi nuostata, kad verslo kūrimas ir veikla turėtų prasidėti nuo poreikių išsiaiškinimo ir tik juos tenkinant būtų siekiama verslo tikslų.
Šiais ekonomikos augimo laikais sparčiai plečiasi prekyba, atsidaro naujos parduotuvės, plečiasi prekybos tinklai, siūlantys daugybę įvairių prekių ir paslaugų savo vartotojams. Todėl kiekvienas prekybinės veiklos dalyvis, kad išsilaikytų šioje sistemoje, turi išsiaiškinti pagrindinius veiksnius, kurie turi įtakos įmonės veiklai: ištirti ekonominę, politinę, socialinę įmonės aplinką, vartotojų poreikius, tiekėjus ir konkurentus.
Kiekvienos verslo organizacijos pagrindinis tikslas – pelnas. Norint jį gauti, reikia pritraukti kuo daugiau klientų. Vienas svarbiausių marketingo komplekso elementų yra kaina, nes ji susijusi su galutiniu prekybinės veiklos rezultatu – pelnu. Paklausos dėsnis teigia: krintant kainoms, paklausa didėja, nes, pirma, atsiranda daugiau pirkėjų, galinčių prekę įpirkti, antra, kainų mažėjimas skatina tą patį pirkėją pirkti daugiau prekės vienetų.
Kainai nustatyti turi būti skiriamas didelis dėmesys, nes ji labai greitai ir tiesiogiai paveikia prekybos įmonės apyvartą, pirkėjų paklausą. Kaina turi būti tokia, kad sudarytų sąlygas išsilaikyti rinkoje ir gauti pelną....
Šį darbą sudaro 3452 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!