Įmonės sėkmę užtikrina visiškas pirkėjų poreikių patenkinimas. Įmonės pardavimų veikla turi būti orientuota į pirkėjų poreikius, jų evoliuciją, ir jiems pateikti tokius gaminius, kurie būtų sėkmingos įmonės veiklos prielaida.
1. Moteriški: sportinei bateliai, čiuviakai, bateliai, basutės, batai, aulinukai, pusilgiai batai, ilgaauliai;
2. Vyriški : pusbačiai, sportinei bateliai, batai, bateliai;
3. Vaikiški: sportinei bateliai, čiuviakai, bateliai, basutės, batai, aulinukai, pusbačiai.
Prekybos centras bus kuriamas Šilutės mieste Jankaus g. 4. Šią vietą pasirinkau todėl, kad yra patogi geografinė padėtis: sankryžoje su miesto centrine Tilžės gatve ir šalia didelio maisto prekių centro „Maxima“, „Topo centras“, „Avitela“ į kuriuos žmonės eina kiekvieną dieną apsipirkti. Aplink yra daug gyvenamųjų namų, taip pat daug žmonių vaikšto judriomis miesto gatvėmis. Galėsime atkreipti praeinančių ir pravažiuojančių žmonių dėmesį į prekybos cento reklamas. Centre yra dideli automobilių ir žmonių srautai, todėl manoma, kad bus daug pirkėjų. Šioje vietoje yra patogus privažiavimas, o tai turi taip pat didelę reikšmę.
Kaip ir kiekvienai įmonei taip ir kuriamam prekybos centrui konkurencija bus, todėl, kad šalia bus „Avalynė“, kuri jau yra žinoma ir turi savo pirkėjus. Gerai, kad didelis prekybos centras „Mugė“ yra daug toliau, nes butent šis konkurentas bus stipresnis, nes ten apsiperka daug pirkėjų.
Vienas iš didesnių kuriamo prekybos centro „BATAI JUMS“ trūkumas yra, kad naujai kuriamas ir reikės įdėti daug pastangų, kad pirkėjai ne tik sužinotų apie naują prekybos centrą, pet ir nuolatos ateitų įsigyti siūlomų prekių.
2. Tyrimo objektas ir dalykas
Objektas – naujas atidaromas prekybos centras AB „BATAI JUMS“.
Dalykas – rinkos tyrimas, naujojo prekybos centro AB „BATAI JUMS“ atsipirkimo rizika.
3. Tyrimo tikslas ir uždaviniai
Tikslas – atlikti rinkos tyrimą.
Uždaviniai:
• Atlikti pirkėjų nuomonės tyrimą (analizuoti kas įtakoją vartotojų pasirinkimą perkant avalynę, ištirti kaip darnai žmonės perka avalynę);
• Išanalizuoti prekybos centro AB „BATAI JUMS“ atsipirkimo riziką.
4. Tyrimo problematika
Siekiant ištirti rinką, kiek galima tiksliau išsiaiškinti esamus ir būsimus rinkos reikalavimus, ir įvertinti AB „BATAI JUMS“ atsipirkimo riziką t.y. atlikti rinkos...
Šį darbą sudaro 1824 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!