Vertinimas
Vilnius
2008
1. ĮVADAS
1936 m. įsteigta AB „Audimas” yra didžiausia Baltijos šalyse sporto aprangos gamintoja. Meistriškas gebėjimas derinti tradicijas su šiuolaikinėmis tendencijomis pelnė kompanijai išskirtinį pripažinimą ne tik Lietuvoje, bet ir Vakarų Europoje. AB „Audimas” produkcija eksportuojama į Baltijos, Vakarų Europos, Skandinavijos šalis bei Rusiją. Kompanija kuria ir siuva sportinę aprangą bei sudėtingų technologijų gaminius garsioms užsienio kompanijom. Prekiaudami garsių firmų sporto ir laisvalaikio drabužiais, stengiamės vartotojams pateikti kuo platesnį gaminių asortimentą. Savo parduotuvėse norėtume matyti ir AB „Audimas“ produkciją ir ja prekiauti. Savo kolekcijose siekiame pritaikyti pasaulines mados ir aktyvaus gyvenimo naujoves: funkcionalias medžiagas, madingas spalvų gamas, įvairias, sportinę aprangą pagyvinančias detales. Esame viena iš sporto aprangos kokybės standartus formuojančių kompanijų, siekiančių maksimalaus aprangos funkcionalumo bei siūlančių savo vartotojams tik iš kokybiškų medžiagų siuvamus gaminius.
Šio darbo tikslas – sužinoti vartotojų sporto ir laisvalaikio aprangos pirkimo tradicijas ir nuomonę apie AB „Audimas„ gaminius. Šiam tikslui įgyvendinti buvo sudarytos anketos ir apklausti atsitiktiniai Vilniaus miesto gyventojai. Viso apklausta 30 respondentų, iš jų 18 moterų ir 12 vyrų.
Darbo uždaviniai:
1. Sužinoti kur žmonės dažniausiai perka sporto ir laisvalaikio drabužius.
2. Ar lojalūs vieno gamintojo produkcijai
3. Kokiam prekės ženklui teikia pirmenybę
4. Sužinoti veiksnius įtakojančius sporto ir laisvalaikio prekių pasirinkimą
5. Sužinoti kaip žmonės vertina AB „Audimas“ produkciją
Tyrime naudota anoniminė anketa, kurią sudaro 12 klausimų (1 priedas). Tiriamieji buvo pasirinkti atsitiktinės atrankos metodu.
Kad tyrimas butų objektyvesnis, taip pat buvo apklausti keturi ekspertai, iš jų trys verslininkai ir vienas teisininkas. Apklausa buvo vykdoma pateikiant anketas, atskirai verslininkams (2 priedas) ir atskirai teisininkui (3 priedas). Ekspertinio tyrimo tikslas - sužinoti pardavėjų nuomonę apie verslą, kas padeda, kas trukdo tapti rinkos lyderiu, kokie teisiniai sunkumai kyla pradedančių verslą.
2. KOKYBINIO TYRIMO APŽVALGA
Vertinant vartotojo elgesį, svarbu suprasti, kad rinkoje veikia skirtingos asmenų grupės su skirtingais interesais. Paauglius domina visai kiti dalykai nei penkiasdešimtmečius. Norint veikti rinkoje reikia žinoti vartotojų skonį, įpročius, finansines galimybes. Tik...
Šį darbą sudaro 3351 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!