Darbas įvertintas_______
Vilnius
2009
ĮVADAS
Darbo pasidalijimu pagrįstame rinkos ūkyje prekių pateikimas yra būtina ūkinė veikla, susiejanti prekių gamybą su jų vartojimu. Pateikimo turinį sudaro visuma veiksmų, kuriais tam tikra prekė iš gamintojo tiesiogiai ar per tarpininkus perduodama galutiniam vartotojui. Šis perdavimas turi prekių mainų, vykstančių tarp ūkio subjektų ir paprastai pasireiškiančių kaip pirkimo-pardavimo operacijos, pobūdį.
Temos aktualumas. Pastaruoju metu, kai ypač svarbų vaidmenį pasaulio ekonomikoje užima globalizacijos procesai, ir vis daugiau bendrovių skverbiasi į užsienio rinkas optimalaus prekės pateikimo vartotojui kelio parinkimo klausimas tampa vis aktualesnis, nes atstumai tarp gamintojo ir vartotojo tampa vis didesni, o prekė pereina vis didesnį tarpininkų skaičių, kol galiausiai patenka pas vartotoją.
Darbo tikslas – remiantis teorinėmis žiniomis, atlikti AB „Audimas“ prekės pateikimo vartotojui organizavimo tyrimą ir numatyti jo tobulinimo galimybes.
Siekiant tikslo buvo iškelti tokie uždaviniai:
1. Apibūdinti pateikimo esmę;
2. Išnagrinėti pateikimo kanalo sampratą ir paskirtį;
3. Įvertinti sprendimų dėl pateikimo kanalų ir strategijų galimybes;
4. Išanalizuoti AB „Audimas“ pateikimo organizavimą;
5. Įvertinti įmonės paskirstymo tobulinimo galimybes.
Rašant darbą buvo naudojami tokie metodai: mokslinės literatūros analizė; anketinė apklausa.
Darbe atlikto tyrimo objektas – AB „Audimas“ prekės pateikimo vartotojui kelias.
Darbo struktūra. Darbas susideda iš 2 pagrindinių dalių. Darbo pradžioje, remiantis įvairių autorių mintimis, atliekama teorinė pateikimo temos analizė. Čia analizuojama pateikimo samprata, vertinamos jo funkcijos, nagrinėjami sprendimai dėl pateikimo kanalų. Antroje darbo dalyje atliekama praktinė analizuojamos temos analizė. Čia remianti AB „Audimas“ veiklos ypatumais apbūdinamas prekių pateikimo vartotojui kelias. Siekiant įvertinti įmonės pasirinkto kelio vartotojui efektyvumą atliekama anketinė įmonės klientų apklausa. Analizuojant apklausos rezultatus pavyko sudaryti nuomonę dėl įmonės pateikimo organizavimo ir nustatyti jo tobulinimo galimybes.
1. TEORINIAI PREKIŲ PATEIKIMO ASPEKTAI
Kad vartotojas galėtų įsigyti prekių, būtina veikla, nukreipianti prekes nuo gamintojo link vartotojo. Marketingo komplekse – tai trečias elementas – prekių pateikimas (paskirstymas). Šioje darbo dalyje apibūdinami teoriniai pateikimo aspektai.
1.1 Pateikimo esmė
Skirtinguose literatūros šaltiniuose įvairiai traktuojama pateikimo sąvoka. Siekiant geriau ją suvokti pravartu įvertinti įvairių marketingo specialistų pateikiamus...
Šį darbą sudaro 5362 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!