Sukurti stiprų ir įdomų prekės ženklą – kartu ir sudėtinga, ir paprasta. Vargu ar kas abejoja, jog viena svarbiausių prekės ženklo dalių – vardas, kuris vėliau tampa tam tikru simboliu, kartais prarandančiu pirminę reikšmę ir įgaunančiu papildomų niuansų. Žinoma, reikšmingos ir kitos dalys: grafinis dizainas, kuris tampa įvaizdžio dalimi, prekės ženklo įvaizdis arba turinys, lemiantis jo sėkmę, vartotojų elgesį bei požiūrį ir emocinį atpažinimą. Taigi prekės ženklas yra daugelio žmonių, priklausančių įvairioms sferoms, kūrinys.
Iš esmės prekės ženklas - tai gamintojo įsipareigojimas pateikti varotojui tam tikrą prekių savybių, privalumų ir net paslaugų rinkinį. Todel sugebėjimas išlaikyti, ginti, stiprinti prekės ženklo įvaizdį ir plėsti jo naudojimo ribas yra svarbiausia profesionalių marketingo specialistų užduotis.
Kuriant prekės ženklą visada atliekamas paruošiamasis darbas: tiriamos rinkos galimybės, vartotojai, jų elgesys, norai, iliuzijos. Kūrėjams be galo svarbu tą išsiaiškinti, kad prekės ženklas pasiteisintų, duotų naudos. Kadangi vardas prekės ženklui duodamas iš pat pradžių, įdomu, kokią reikšmę jis įgauna laikui bėgant.
Šiandien vien reklamos nepakanka, reikalinga minties rinkodara, tai yra, kai vartotojas pagalvojęs, kad jam reikia produkto, iš karto mintyse jau žinotų kokio prekinio ženklo tai bus produktas. Vartotojas mintimis turėtų tapti lojalus prekiniam ženklui ir jokios reklamos ar kitos įmonės produkcija vartotojui neturėtų jokios reikšmės.
Taigi ateityje didelis dėmesys bus skiriamas minties rinkodarai (prekinio ženklo tobulinimui, populiarinimui). Savo darbe apžvelgsiu AB “Snaigė” prekinio ženklo esamą padėtį bei tobulinimo galimybes.
Problema: ištirti koks vartotojų požiūris į AB “Snaigė” prekinį ženklą bei kaip jį vertėtų tobulinti.
Tikslas: prekinio ženklo tobulinimo galimybės.
Uždaviniai:
• Išsiaiškinti prekės ženklo sąvoką bei esmę.
• Ištirti prekinio ženklo esamą padėtį visuomenėje.
• Nustatyti kokių priemonių imtis, tobulinant prekinį ženkla.
Tyrimo objektas: AB “Snaigė” prekinio ženklo tobulinimo analizė.
Tyrimo metodai: aprašomoji, lyginamoji literatūros analizė, anketavimas.
2. Prekės ženklo identifikavimas ir ženklinimas
Prekės ženklas – tai pavadinimas, simbolis, dizainas, išskirtinis spalvingumas, tam tikras elementų išdėstymas ar kita prekės identifikavimo informacija. Kai įmonė užpatentuoja tą informaciją, ji tampa prekės ženklu...
Šį darbą sudaro 3114 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!