Kadaise prekės ženklai žymėjo paprastus naminius reikmenis – muilą, arbatą, batų tepalą. Šiais laikais viskas apvirto aukštyn kojomis: pasaulyje prasidėjo prekės ženklų era. Šiandien mes neatsižvelgiame į funkcines gaminio savybes kaip duotybę, ir nors prekės ženklai tebėra susiję su įvaizdžiu, tai nėra vien jų įvaizdis – tai ir šalies įvaizdis. Vykstant globalizacijos procesams, vartotojų poreikiai keičiasi į sudėtingesnius, kompleksiškesnius, o jų lūkesčiai, pirkimo elgsena tampa specifiški. Būtent sėkmingas prekės ženklas duoda aiškius signalus apie gamintojo ar prekės ženklo pozicijos tvirtumą, patikimumą, jis suteikia įmonėms konkurencinių pranašumų, suteikia pagrindą prekėms įsilieti į tarptautines ar globalias rinkas.
Šiuolaikinės pasaulinės rinkos sąlygomis, kai pasirinkimo galimybė neribota, o pagrindine problema tampa ne pagaminti prekes, o jas parduoti, ir išryškėja įvaizdžio svarba. Šalies įvaizdį globalioje prekybos rinkoje kuria organizacijų, jų produkcijos populiarumas bei žinomumas visame pasaulyje. Prekės kilmės šalis, paprastai nusakoma fraze „Made in...“ („Pagaminta...“), lemia vartotojų nuomonę apie prekės kokybę – neretai pagal kilmės šalį susiformuoja teigiamas arba neigiamas pačios prekės vertinimas. Kilmės šalis turi didžiulį poveikį prekės ženklui jo gimimo ir brandos metu. Tačiau jau vieną kartą prekės ženklo individualybėje įtvirtinus šalies įvaizdį, formuojantį jo tapatybę bei įtakojantį vartotojų suvokimą, atrodo, kad savo įspaudą prekės ženkle jis palieka visam laikui.
Pagrindinis šio darbo tikslas - atskleisti šalies įvaizdžio ir prekės ženklo žinomumo svarbą globalios konkurencijos sąlygomis.
Iškeliami pagrindiniai darbo uždaviniai:
1. Pateikti prekės ženklo sampratą;
2. Aptarti organizacijos įvaizdžio svarbą globalioje rinkoje;
3. Aprašyti šalies kilmės ir su ja siejamų prekės ženklų pagrindinius aspektus.
Pirmojoje darbo dalyje aptariami bendrieji prekės ženklo sampratos aspektai, prekės ženklo žinomumo svarba. Antrojoje darbo dalyje aprašoma kompanijos įvaizdžio svarba globalios konkurencijos sąlygomis. Trečiojoje darbo dalyje pateikiami svarbiausi šalies kilmės ir su ja siejamų prekės ženklų aspektai.
1. PREKĖS ŽENKLO SAMPRATA
1.1 Prekės ženklo apibrėžimas, esmė
Jau nuo seno gamintojai, norėdami išskirti savo gaminamus produktus iš kitų, žymėjo juos tam tikrais ženklais ar užrašais. Geros prekės ženklinimas tam tikru...
Šį darbą sudaro 4515 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!