2.1 Pateikti savęs įsivaizdavimo (self – image) ir savęs supratimo (self – congruity) sąvokas prekės ženklo teorijoje (kiekvienu atveju remkitės bent 4-5 autoriais). Pateikti savo sąvokas, vaizduoti schematiškai. Aprašyti lyčių klausimą iš savęs pateikimo/suvokimo pozicijų (bent 3 autoriai).
Savęs įsivaizdavimas (angl. Self – image). Visų mano pasirinktų autorių savęs įsivaizdavimo sąvokos yra pateiktos žemiau esančioje lentelėje.
Nr.
1.
M. J. Etzel, B. J. Walker, W. J. Stanton
1997m., 124psl.
Savęs įsivaizdavimas yra būdas kaip save įsivaizduoji.
2.
D. Pickton, A. Broderick.
2001m., 605psl.
Savęs įsivaizdavimas – tai asmens savęs suvokimas arba įsivaizdavimas.
3.
P. Ferrell, W. P. Pride.
1997m., 143psl.
Savęs įsivaizdavimas – tai žmogaus požiūris arba supratimas į save.
4.
Salmon, G. Bamossy, S. Askegaard.
1999m., 176psl.
Savęs įsivaizdavimo sąvoka remiasi žmogaus nuomone apie jos ar jo savybes ir kaip jis ar ji vertina šias savybes.
5.
L. G. Schiiffman, L. L. Kanuk.
2000m., 113psl.
Savęs įsivaizdavimas yra labai artimai susijęs su asmenybe ir tuo, kad individai/asmenybės linkę pirkti produktus ir paslaugas ir būti nuolatiniu klientu tų prekiautojų, kurių sukurti įvaizdžiai atitinka asmenybių pačių savęs įsivaizdavimą.
Šaltinis: sudaryta autoriaus remiantis M. J. Etzel, B. J. Walker, W. J. Stanton, 1997m., 124psl., D. Pickton, A. Broderick, 2001m., 605psl., P. Ferrell, W. P. Pride, 1997m., 143psl., Salmon, G. Bamossy, S. Askegaard, 1999m., 176psl., L. G. Schiiffman, L. L. Kanuk, 2000m., 113psl.
M. J. Etzel, B. J. Walker, W. J. Stanton. Jie teigia, kad self – concept=self – image tai ta pati sąvoka, kur jie akcentuoja, kad savęs įsivaizdavimas, tai būdas, kaip save įsivaizduoja žmogus. Ir taip pat kaip manai, kaip kiti tave mato.
Yra išskiriamos tokios savęs įsivaizdavimo rūšys:
1. Realus savęs įsivaizdavimas (Actual self – concept) – kaip tu matai save.
2. Idealus savęs įsivaizdavimas (ideal self – concept) – kaip tu nori save matyti ar norėtum kad tave matytų kiti.
3 pav. Savęs įsivaizdavimo rūšys
Šaltinis: sudaryta autoriaus remiantis M. J. Etzel, B. J. Walker, W. J. Stanton, 1997m., 124psl.
Žmonės pirmenybę teikia tiems prekių ženklams ir produktams, kurie...
Šį darbą sudaro 7715 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!