Naujovių atsiradimas pasaulyje - nenutrūkstantis procesas. Turbūt kasdien atsiranda kažkas, kas tenkina tam tikros rinkos dalies poreikius. Vartotojų lūkesčiai auga – o verslininkų siekis įsitvirtinti rinkoje didžiulis, tad siekiama sukurti kažką nauja, ko dar nėra pasaulio ar šalies rinkoje. Visos rinkų dalys labai išplėtotos, tačiau dar vis gimsta genealių idėjų, kaip patenkinti vartotojų poreikius. Geriausia orientuotis į tokį gaminį, be kurio nebūtų įmanoma išgyventi žmogui. Gėrimai kaip ir maistas, viena tinkamiausių sferų.
Iš problemos gimsta idėja. Kad būtų palengvinta neapsispręndžiančiųjų kokį gėrimą parduotuvėje išsirinkti problema, mes siūlome naują, ir dar Lietuvos rinkoje nepristatytą gaminį – du gėrimus vienoje taroje. Tai išeitis ne tik neapsisprendžiantiems, bet ir poroms besiginčyjančioms dėl skonių nesutapimo. Produktas visiškai unikalus ir dar negamintas Lietuvoje. Tikimasi, kad jis užkariaus klientų susidomėjimą bei palankumą, taip sėkimingai įsitvirtindamas rinkoje.
Darbo tikslas: pristatyti naują prekę „2OK“ ir jos reikalingumą visuomenei.
• Parengti SSGG bei PEST analizes;
• Parengti reklamos ir pardavimų biudžetą.
Darbo problema: ar tikslinga į Lietuvos rinką idiegti naują produktą „2OK“?
Misija: įtvirtinti savo produktą kaip unikalų, išskirtinės pakuotės gėrimą Lietuvos gėrimų rinkoje.
Vizija: vienintelis Lietuvoje tokios formos butelis, kuris asocijuotųsi ne tik su išskirtine išvaizda, bet ir puikiu dviejų skonių gėrimų deriniu.
Tyrimo metodas: kadangi daugelis savo laisvalaikio metu perka ir vartoja gėrimus, nuspręndėme išanalizuoti ar du skirtingi gėrimai vienoje taroje būtų aktualu Lietuvos gyventojams. Taigi, parengėme klausimyną kurį sudaro 17 klausimų. Surinkome daugiau nei 160 respondentų. Mums buvo svarbu gauti ir išanalizuoti informaciją apie mūsų produkto įsitvirtinimo galimybes Lietuvos rinkoje.
Idėjų generavimas. Naujo produkto idėja kilo pasirinkus idėjų generavimo metodą „Proto šturmas“. Šio metodo esmė: visos idėjos turi būti užrašomos ant lapo, nei viena neturi būti kritikuojama, atmetama kaip netinkama. Tai neleidžia bijoti teikti pasiūlymus. Mintis nustojama generuoti, kai jau manoma, kad gana daug turima įvairiausių idėjų. Iš daugelio pateiktų minčių, atrinkta viena, kuri ir tapo mūsų užduotimi – naujo produkto įvedimo į rinką planavimu.
Idėjų...
Šį darbą sudaro 6926 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!