ĮVADAS
3D modeliavimas ir projektavimas buvo išrastas 1960 metais, kuris buvo naudojamas realių daiktų konstravimui
prieš juos gaminant. Šis žmonių išmanymas pakeitė produktų gaminimų, interjerų realizavimą bei pramogos pasaulį, kuris yra labai konkurencinga ir paklausi specialybė iki šių laikų.
3D spausdinimas buvo išrastas XX a. 8 dešimtmetyje, kuris palengvino bei papigino produktų
"testines" versijas pagaminti kaitindami plastiko polimerį per specialų spausdintuvą, kuris
tiksliai pagal X,Y,Z plokštumas suformuodavo gaminį. Šis procesas labai išpopulerėjo prieš
6 metus ir vis dar yra populiarus.
Tyrimo aktualumas : Išsiaiškinti, ar naujos įmonės su naujomis technologijomis kaip 3D projektavimas ir 3D spausdinimas gali būti pelningos Lietuvoje
Tyrimo problema : Nors šios specialybės paslaugos yra labai aktuali ir populiari, tyrimo žmonių apklausos duomenys yra gautos ir apibendrintos, bet apklaustųjų mažas skaičius gali neatitikti realios Lietuvos žmonių požiūrio ir paklausos į šias paslaugas.
Tyrimo objektas : Naujoji „3Cubes“ įmonė.
Tyrimo tikslas : Pristatyti 3D spausdinimo paslaugos įvedimą į Lietuvos rinką bei tyrimo analizė.
Tyrimo užduotys :
1. Sukurti paslaugą bei pristatyti idėją.
2. Atlikti MAKRO aplinkos analizę.
3. Atlikti MIKRO aplinkos analizę.
4. Atlikti rinkos tyrimą.
5. Sudaryti rinkos segmentavimą.
6. Paslaugos pozicionavimo strategija.
7. Pateikti numatomą paslaugos savikainą ir nustatymo metodas.
8. Paslaugos paskirstymo ir informacijos judėjimo kanalai.
9. Rėmimo veiksmų grupės bei priemonės.
10 .SSGG nustatymas.
1.Paslaugos kūrimas
Paslaugos kūrimą palengvinti rinkausi pavyzdį iš įmonės "UAB" 3D Creative, nes atspindi, ko aš bandau siekti. Sugalvojau savo analizei įsivaizduojamą įmonės pavadinimą "3Cubes". Pavadinimas buvo atitinkamai sumąstytas. 3Cubes reiškia lietuviškai "Trys Kubai", iššifruojant 3 dimensijos - 3 plokštumos.
Mano įmonės pagrindinė skiriama paslauga bus 3D spausdinimas ir 3D projektavimas.
2.MAKRO aplinkos analizė
Prieš teikiant savo įmonės paslaugą, reikia pirma padaryti MAKRO aplinkos analizė.
MAKRO aplinka yra nekontroliuojami veiksniai, kuriuos negali pats asmuo kontroliuoti.
Jie sudaro išorinę rinkodaros aplinką.
MAKRO aplinką sudaro Ekoniminė, Politinė, Demografinė, Socialinė, Gamintinė ir Mokslinė aplinka.
Šį darbą sudaro 1534 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!