Plečiantis tarptautiniams ryšiams, tampa svarbus paslaugų tiekėjų ir vartotojų bendradarbiavimas. Tam, kad tiekėjas pačiu efektyviausiu būdu pateiktų tai, ko reikalauja vartotojas, jis privalo suprasti skirtingus jų poreikius; kaip geriausiai tuos poreikius patenkinti; ir kaip jis galėtų efektyviausiai perteikti savo siūlomą prekę ar paslaugų esmę. Tos įmonės, kurios jau pradėjo internacionalizuoti savo veiklą, pastebi, kad užsienio rinkos ne tik atveria naujas galimybes, bet ir kelia gana griežtus reikalavimus.
Lietuvoje ekonominė situacija ilgą laiką neskatino domėtis marketingu. Padėtis ėmė keistis tik 1989 metais, kai pradėjo didėti ūkinių vienetų savarankiškumas ir suinteresuotumas, atsirado ryškesnių rinkos mechanizmo požymių. Tačiau svarbiausia susidomėjimo marketingu priežastimi tapo įmonėms ir organizacijoms atsivėrusios galimybės tiesiogiai bendrauti su partneriais užsienyje.
Analizuojant pasaulio šalių vidaus rinkų ir tarptautinių rinkų plėtros tendencijas, pastebima, kad nuolat didėja šalių vidaus rinkų tarpusavio priklausomybė, vis labiau pasireiškia didėjanti konkurencija, rinkos įgyja globalinį pobūdį. Būdingas ir toks bruožas kaip pasaulinis rinkų pasidalijimas. Tad verslas, o kartu ir marketingas vis dažniau plėtojami tarptautiniu mastu, t.y. už vienos šalies ribų. Vadinasi, tenka įsiskverbti į užsienio rinkas.
Kuo ilgiau firmos delsia imtis tarptautinio verslo, tuo labiau rizikuoja nepatekti į besiplečiančias pasaulio rinkas. Vietinės firmos, kurios jautėsi saugios, dabar mato, kaip kaimyninių šalių įmonės okupuoja jų vietines rinkas. Tačiau kad ir koks didelis būtų bendrovių poreikis plėstis į užsienį, tokia pat didelė yra ir rizika. Mat dėl kai kurių valstybių didelių skolų, infliacijos ir nedarbo esti nestabilios vyriausybės bei valiuta, o tai riboja prekybą bei didina įėjimo i užsienio rinkas riziką.
Šiandien atskirų šalių ir žmonių gyvenimas, jų veikla bei pažanga labai priklauso nuo dalyvavimo tarptautinėse rinkose. Kiekvienas iš mūsų savo darbo vietoje ar namuose, ko gero, nesunkiai aptiksime kitose šalyse pagamintų prekių, kurių įsigijome naudodamiesi tarptautinių prekiautojų paslaugomis.
Dauguma bendrovių negali apsispręsti verstis savo veikla savo šalies viduje ar verstis dar ir tarptautine. Kad išgyventų, ne visoms bendrovėms reikia imtis rizikos ir skverbtis į...
Šį darbą sudaro 5584 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!