Marketingo terminas į Lietuvos mokslo, ūkio ir kalbos praktiką ateina kaip svetur susiformavęs, turintis savo apibrėžimą, sampratą, kilmės priežastis ir raidos istoriją. Jo priėmimas Lietuvoje turi du lygmenis: 1) kalbinį ir 2) turinio.
Marketingo terminas yra tarptautinis. Be JAV ir kitų angliškai kalbančių kraštų jis yra naudojamas Vokietijoje, Prancūzijoje, Rusijoje, Lenkijoje ir daugelyje kitų šalių. Panašiai, neverčiant į lietuvių kalbą, jau naudojami ir kitų mokslų pavadinimai: filosofija (gr. philosophia), geometrija (gr. geometria), geografija (gr. geographia), ekonomika (gr. Ekonomia), istorija (gr. historia), literatūra (lot. literatura), matematika (gr. mathematike), medicina (lot. medicina), muzika (gr. musi-ke lot. musica), pedagogika (gr. pedagogike), statistika (lot. status) ir daugelis kitų. Tai dar vienas argumentas, kodėl nelogiška ieškoti prasmę iškraipančių pakaitalų ir žodžiui „marketingas". Šiame darbe kaip tik ir siekiama nenutolti nuo visame pasaulyje visuotinai priimtos šio žodžio vartosenos.
Darbo objektas: Marketingo tendencijos integruojantis į ES.
Problema: Išsamiau reikėtų aptarti marketingo terminą, jo apibrėžimą bei sampratos problemą dėl to, kad pastaruoju metu čia padaugėjo painiavos ir nesusikalbėjimo.
1. Išdėstyti marketingo sampratą taip, kad galima būtų suprasti marketingo turinį, reikšmę ir naudingumą sprendžiant ekonomikos, verslo, tai pat pelno nesiekiančių organizacijų ir asmenines problemas;
2. Pateikti apibrėžimus, kas yra: marketingas, noras, poreikis, paklausa, mainai, sandoris, barteris, marketingo sistema, gamyba, naudingumas;
3. Išaiškinti, kaip marketingas gali būti naudingas ir pritaikomas gamyboje, prekyboje, vartotojų sprendimuose ir elgsenoje; kokiais būdais gali būti tenkinami poreikiai; kaip marketingas padeda įvykti sandoriui; koks yra skirtumas tarp marketingo ir prekybos;
4. Diskutuoti marketingo reikšmės ir praktinio taikymo plėtojant rinkos ūkį Lietuvoje ir jungiantis į Europos Sąjungą klausimais; kokią įtaką daro sovietinės kultūros palikimas marketingui Lietuvoje.
Uždaviniai: Tobulinti marketingo kryptis integruojantis į Europos Sąjungą.
Darbo struktūra: Darbe aiškinamos marketingo ideologijos, metodologijos bei sistemos sampratos. Dėstomoji medžiaga, kiek įmanoma, siejama su verslo įmonių steigimo, jų veiklos praktikos bei verslo makro ir mikro aplinkos situacija Lietuvoje.
Naudota literatūra: Rašydamas darbą rėmiausi savo sukauptomis žiniomis, marketingo dėstymo medžiaga, konsultacinio darbo...
Šį darbą sudaro 7325 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!