Kursiniai darbai

Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 1 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 2 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 3 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 4 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 5 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 6 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 7 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 8 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 9 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 10 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 11 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 12 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 13 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 14 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 15 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 16 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 17 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 18 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 19 puslapis
Marketingo strategija: AB "Lietuvos telekomas" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Paslaugų verslas ekonomikoje pradeda užimti vis svarbesnę vietą. Paslaugos ir prekės parduodamos rinkoje. Jos tenkina pirkėjų norus, poreikius, padeda užbaigti prekių gamybos ir jų vartojimo paskirties ciklą, tiesiogine ar netiesiogine prasme priartina prekes prie vartotojo.
Didėjanti paslaugų sektoriaus apimtis ir reikšmė šiandienos visuomenėje pradėjo naują erą. Daugelyje pasaulio šalių paslaugos yra laikomos pagrindiniu ekonomikos produktyvumo šaltiniu, kuris susijęs su naujų prekių ir paslaugų atsiradimu, jų gamybos sistemų kūrimu, ryšių su paslaugų vartotojais organizavimu, palaikymu ir t. t.
Paslaugų sektorius savo intensyvumu prilygsta prekių gamybos sektoriui, nes dažnai paslaugų industrija daro didelę technologinę įtaką ne tik naujoms paslaugoms, bet ir naujoms prekėms atsirasti.
Paslaugų industrija siekia būti tokia pat koncentruota, kaip ir gamybos industrija.
AB “Lietuvos telekomas” yra linkusi plėsti teikiamų paslaugų skalę, kad visiškai patenkintų pirkėjo pageidavimus ir jį patrauktų.
Vis dažniau prie esamų paslaugų pridedami nauji, papildomi, paslaugų komponentai, nes naujų technologijų plėtojimas skatina paslaugų įmones prisitaikyti prie rinkos sąlygų.
Paslaugos, kaip ir prekės, turi nuolatinį ryšį su vartotojais, todėl tampa vertybe ir pelno šaltiniu. Vartotojai vertina tas paslaugas, kurios atitinka jų lūkesčius, todėl AB “Lietuvos telekomas” nuolat tobulina paslaugų teikimo sistemą, gerina šio proceso kokybę.
Šiame kursiniame darbe pabandžiau išnagrinėti AB “Lietuvos telekomas” marketingo strategiją. Šią įmonę pasirinkau todėl, kad 1999-tųjų metų vasarą minėtoje organizacijoje atlikau mokomąją – pažintinę praktiką ir turėjau galimybę susipažinti su AB “Lietuvos telekomas” veikla.
AB "Lietuvos telekomas" yra didžiausia telekomunikacijų įmonė Lietuvoje ir Baltijos valstybėse. 1997 m. birželio 16 d. "Lietuvos telekomas" iš valstybinės įmonės tapo akcine bendrove, o 1998 m. liepos pradžioje Švedijos kompanijos "Telia" ir Suomijos kompanijos "Sonera" sudarytas konsorciumas "Amber Teleholding A/S" už 510 mln. JAV dolerių įsigijo 60 proc. "Lietuvos telekomo" akcijų. 1999 m. liepą, Lietuvos Vyriausybei nutarus, 5 procentai "Lietuvos telekomo" akcijų buvo parduota Bendrovės darbuotojams.
Pagal "Lietuvos telekomo" akcijų pirkimo ir pardavimo sutartį tarp Lietuvos Vyriausybės ir konsorciumo "Amber Teleholding A/S" "Lietuvos telekomas" iki 2002 m....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10379 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS2
  • SANTRAUKA..3
  • SUMMARY4
  • 1. AB “LIETUVOS TELEKOMAS” MAKRO IR MIKRO APLINKA..5
  • 1.1 Politinė – teisinė aplinka.5
  • 1.2 Ekonominė aplinka.9
  • 1.3 Konkurencinė aplinka.13
  • 1.4 Technologinė aplinka..15
  • 1.5 Mikroaplinka..17
  • 2. AB “LIETUVOS TELEKOMAS” MARKETINGO PLANAS..24
  • 2.1 Paslaugos24
  • 2.2 Kainos..27
  • 2.3 Pateikimas.31
  • 2.4 Rėmimas.33
  • 3. AB “LIETUVOS TELEKOMAS” MARKETINGO STRATEGIJA.36
  • 3.1 Strategijos esmė.36
  • 3.2 Marketingo plano biudžetas, jo vykdymo kontrolė39
  • 4. IŠVADOS IR PASIŪLYMAI.41
  • 5. NAUDOTA LITERATŪRA42
  • 6. PRIEDAI43

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
35 psl., (10379 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 35 psl., (10379 ž.)
  • Word failas 344 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą

www.nemoku.lt Panašūs darbai

Marketingo komplekso tobulinimas: AB "Lietuvos telekomas"

Marketingo komplekso tobulinimas: AB "Lietuvos telekomas" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis

Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtis Rinkodara Peržiūrėti darbą

Marketingo strategija: azotinių trąšų ir chemijos produktų gamyba AB "Achema"

Marketingo strategija: azotinių trąšų ir chemijos produktų gamyba  AB "Achema" Rinkodara Peržiūrėti darbą

Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai"

Įmonės marketingo analizė: AB "Lietuvos geležinkeliai" Rinkodara Peržiūrėti darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.

Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI!

Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt