MARKETINGO PROBLEMA – nustatyti Lietuvos vartotojų preferencijas, renkantis aromatizuotas degtines, prekės kilmės šalies atžvilgiu.
Praktinė problema, kurios sprendimui skirtas tyrimas.
Pastaraisiais metais vartotojai pastebėjo sparčiai gausėjantį aromatizuotų degtinių pasirinkimą parduotuvių lentynose bei baruose. Gėrimų rinkoje, kaip ir drabužių, avalynės, baldų ir pan. rinkose, egzistuoja tam tikros mados. Šiuo metu labai populiarios aromatizuotos degtinės. Manoma, kad po poros trejeto metų ši banga atslūgs, tačiau šiuo metu gamintojai aršiai konkuruoja dėl vartotojų pasirinkimo. Toks staigus aromatizuotų degtinių populiarėjimas bei vis aštrėjanti degtinės gamintojų konkurencija šiame segmente, paskatino išsamiau paanalizuoti vartotojų požiūrį į minėtą alkoholinį gėrimą, ištirti kokia yra degtinės kilmės įtaką aromatizuotų degtinių ženklo įvaizdžio kūrimui.
Šiuo tyrimu planuojama išsiaiškinti ar Lietuvos vartotojams rūpi aromatizuotos degtinės kilmė ir, jei taip, tai kokiai degtinei jie teikia pirmenybę - lietuviškos ar užsieninės kilmės produktams? Esamos bei potencialios rinkos pažinimas padėtų sėkmingai kurti Lietuviškos gamybos aromatizuotos degtinės ženklo įvaizdį Lietuvos vartotojų sąmonėje.
2. Lietuvos vartotojai, rinkdamiesi lietuviškos kilmės aromatizuotą degtinę, lietuvišką kilmę tapatina su geresniu nei užsieninės degtinės kainos ir kokybės santykiu.
3. Lietuviškos kilmės aromatizuotų degtinių pasirinkimą labiausiai įtakoja prekės ženklas ir kaina.
Teorinis pagrindimas
Pastaruoju metu Lietuvos vartotojai, vartojantys alkoholinius gėrimus, vis dažniau renkasi aromatizuotas degtines. „ Pats „gryniausias“ stiprusis gėrimas – degtinė – ant naujos populiarumo bangos. Alkoholio gamintojai pasaulyje ir Lietuvoje vartotojus lepina vis naujais populiariausių degtinių skoniais ir formuoja nauja degtinės veidą “ ( ? show_content_id=62446 žiūrėta 2006 05 02).
Vienos didžiausių Lietuvos gamintojų, gaminančių aromatizuotas degtines yra: AB „Stumbras“ (Sallut – 5 skonių, Originali lietuviška degtinė – 4 skonių), AB „Vilniaus degtinė“ (Sobieski – 4 skonių), AB „Alita“ (Premium Gera - 4 skonių). Konkurencinėje kovoje dalyvauja ir užsienio gamintojų degtinės, įvežamos UAB „Bennet Distributors“ (Stolichnaya - 3 skonių, Baltic Vodka – 2 skonių, Finlandia – 3 skonių, Kaznacheiskaya – 5 skonių), UAB „Mineraliniai vandenys“ (Absoliut – 6 skonių).
Tyrimų bendrovės „AC Nielsen“ atlikti tyrimai rodo, kad aromatizuotos degtinės...
Šį darbą sudaro 3203 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!