Mūsų pasirinktas produktas yra apšvietimo prietaisai (šviestuvai). Kodėl būtent šį produktą pasirinkome tirti? Manome, kad dabartiniu metu vis daugiau ir daugiau dėmesio skiriama aplinkai ir išorei. Žmonės daugiau dėmesio skiria aplinkai, kuri juos supa. O juk daugumą laiko praleidžiame namuose, darbe ir t. t. Taigi viena iš aplinkos detalių yra apšvietimas.
Pradedant bet kokius marketingo tyrimus, pirmiausia reikia nustatyti tyrimo metodologiją ir metodiką.
Kaip ir visoje valdymo veikloje, taip ir marketinge priimami sprendimai ir veiksmai gali būti visiškai pagrįsti, jeigu jie remiasi objektyvia informacija.
Sistemingas tyrimas ir duomenų komplekso, būtino sėkmingai marketingo veiklai nustatymas, jų rinkimas, apdorojimas – taip suprantamas marketingo tyrimas. Duomenys grįžtamų ryšių kanalais gaunami iš įvairių šaltinių, todėl marketingo tyrimo efektyvumas gali būti garantuotas tik esant sisteminiam požiūriui. O daugiau lėšų marketingo tyrimui skiria firmos, gaminančios asmeninio naudojimo prekes, nei firmos, kurių produkcija yra gamybinės paskirties.
• prekių – konkurentų duomenų banko sudarymas;
• konkurentų veiklos tyrimas;
• stimuliavimo veiksmų ir sprendimų visumos efektyvumo analizė.
Tuo tarpu marketingo tyrimų metodika susideda iš marketingo tyrimų metodų.
Marketingo tyrimų metodai yra šie:
• pažintiniai;
• aprašomieji;
• priežastiniai.
Jie skiriasi tyrimų tikslais, tiriamaisiais klausimais, hipotezių patikimumu ir duomenų rinkimo metodais.
Pažintiniai tyrimai. Pasitelkiami tada, kai reikia bendro supratimo apie problemą, galimus alternatyvius sprendimus ir kintamuosius, kuriuos reikia įvertinti. Dažnai nėra pradinių duomenų, kuriais galima būtų remtis. Pažintinių tyrimų hipotezės yra netikslios arba jų visai nėra.
Aprašomieji tyrimai. Tai nemaža marketingo tyrimų dalis. Jų tikslas – pateikti tikslią informaciją apie tam tikrus marketingo aplinkos aspektus, pavyzdžiui, suaugusiųjų gyventojų skaičius, remiantis valstybinį fondą, lankymosi parduotuvėse socialinės – ekonominės ir demografinės priežastys. Hipotezės egzistuoja, bet dažnai jos būna netikslios. Tiriamųjų ryšių kilmė nėra priežastinė, bet jie prognozuojant gali praversti.
Priežastiniai tyrimai. Jie pasitelkiami tada, kai reikia parodyti, kad vienas kintamasis yra kito priežastis arba sąlygoja pastarojo reikšmes. Priežastiniai tyrimai rodo, kad du kintamieji yra susiję. Tai svarbu, nes kitaip negalima teigti, kad egzistuoja priežastinis ryšys.
Kadangi priežastingumo įrodymas...
Šį darbą sudaro 2512 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!