Referatai

Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika

9.4   (3 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 1 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 2 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 3 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 4 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 5 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 6 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 7 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 8 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 9 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 10 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 11 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 12 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 13 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 14 puslapis
Marketingo tyrimas. Metodologija ir metodika 15 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Mūsų pasirinktas produktas yra apšvietimo prietaisai (šviestuvai). Kodėl būtent šį produktą pasirinkome tirti? Manome, kad dabartiniu metu vis daugiau ir daugiau dėmesio skiriama aplinkai ir išorei. Žmonės daugiau dėmesio skiria aplinkai, kuri juos supa. O juk daugumą laiko praleidžiame namuose, darbe ir t. t. Taigi viena iš aplinkos detalių yra apšvietimas.
Pradedant bet kokius marketingo tyrimus, pirmiausia reikia nustatyti tyrimo metodologiją ir metodiką.
Kaip ir visoje valdymo veikloje, taip ir marketinge priimami sprendimai ir veiksmai gali būti visiškai pagrįsti, jeigu jie remiasi objektyvia informacija.
Sistemingas tyrimas ir duomenų komplekso, būtino sėkmingai marketingo veiklai nustatymas, jų rinkimas, apdorojimas – taip suprantamas marketingo tyrimas. Duomenys grįžtamų ryšių kanalais gaunami iš įvairių šaltinių, todėl marketingo tyrimo efektyvumas gali būti garantuotas tik esant sisteminiam požiūriui. O daugiau lėšų marketingo tyrimui skiria firmos, gaminančios asmeninio naudojimo prekes, nei firmos, kurių produkcija yra gamybinės paskirties.
• prekių – konkurentų duomenų banko sudarymas;
• konkurentų veiklos tyrimas;
• stimuliavimo veiksmų ir sprendimų visumos efektyvumo analizė.
Tuo tarpu marketingo tyrimų metodika susideda iš marketingo tyrimų metodų.
Marketingo tyrimų metodai yra šie:
• pažintiniai;
• aprašomieji;
• priežastiniai.
Jie skiriasi tyrimų tikslais, tiriamaisiais klausimais, hipotezių patikimumu ir duomenų rinkimo metodais.
Pažintiniai tyrimai. Pasitelkiami tada, kai reikia bendro supratimo apie problemą, galimus alternatyvius sprendimus ir kintamuosius, kuriuos reikia įvertinti. Dažnai nėra pradinių duomenų, kuriais galima būtų remtis. Pažintinių tyrimų hipotezės yra netikslios arba jų visai nėra.
Aprašomieji tyrimai. Tai nemaža marketingo tyrimų dalis. Jų tikslas – pateikti tikslią informaciją apie tam tikrus marketingo aplinkos aspektus, pavyzdžiui, suaugusiųjų gyventojų skaičius, remiantis valstybinį fondą, lankymosi parduotuvėse socialinės – ekonominės ir demografinės priežastys. Hipotezės egzistuoja, bet dažnai jos būna netikslios. Tiriamųjų ryšių kilmė nėra priežastinė, bet jie prognozuojant gali praversti.
Priežastiniai tyrimai. Jie pasitelkiami tada, kai reikia parodyti, kad vienas kintamasis yra kito priežastis arba sąlygoja pastarojo reikšmes. Priežastiniai tyrimai rodo, kad du kintamieji yra susiję. Tai svarbu, nes kitaip negalima teigti, kad egzistuoja priežastinis ryšys.
Kadangi priežastingumo įrodymas...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2512 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS.2
  • TYRIMO METODOLOGIJA IR METODIKA.3
  • TYRIMO OBJEKTAS, TIKSLAS,UŽDAVINIAI, TIRIAMIEJI KLAUSIMAI 5
  • TYRIMO PLANAS7
  • APŠVIETIMO PRIETAISŲ KLASIFIKACIJA.15
  • IŠVADOS16
  • PRIEDAI17

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
15 psl., (2512 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 15 psl., (2512 ž.)
  • Word failas 76 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt