Marketingas - tai vientisa įmonės ir jos partnerių gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, padedanti tenkinti tam tikrus konkrečių vartotojų poreikius.
Tokia marketingo samprata sąlygoja tai, kad, imantis vienokio ar kitokio verslo, būtina gauti atsakymus į šiuos principinius klausimus: kam reikalingas produktas (paslaugos); kokius poreikius jis turi tenkinti ir kokios tam reikalingos savybės; kiek ir kada šio produkto reikia. Šiuos atsakymus verslininkas turi gauti iki idėjos įgyvendinimo pradžios.
Norint gauti pakankamai patikimus atsakymus, svarbu surinkti nemažai ir gana įvairios informacijos, turėti žinių iš daugelio sričių, atlikti įvairiapusiškus rinkos tyrimus, išanalizuoti vartotojų poreikius, įvertinti konkurenciją, susipažinti su kainodara ir kainomis, išnagrinėti realizavimo sąlygas, apgalvoti reklamą ir ištirti dar daug kitų vidaus ir išorės veiksnių. Be to, reikia žinoti ne tik esamą padėtį, bet ir raidos tendencijas, numatyti ateitį, o tai dažniausiai yra gerokai sudėtingesnė problema. Ir pagaliau sunkiausiai apčiuopiamas ir realizuojamas marketingo uždavinys - kryptingas orientavimasis į rinką, vartotojų poreikių, naudingų gamintojui, skatinimas ir netgi naujų poreikių formavimas.
Remiantis išdėstytais dalykais, galima išskirti dvi susijusias marketingo interpretacijas.
Pirma, marketingas suvokiamas kaip verslo ar įmonės, kurios veikla turi būti orientuota į pirkėjų poreikių tenkinimą, "egzistavimo būdo" filosofija. Jei įmonė nesukurs ir nepateiks pirkėjo pageidaujamo produkto, tai padarys konkurentai. Reikia žinoti ne tik priežastis, formuojančias vartotojiškus poreikius, paklausos ir pasiūlos dydžius ir struktūrą, bet taip pat klientų poelgio motyvus, kurti naujas rinkas. Todėl marketingo filosofijos pagrindinis reikalavimas - orientavimasis į vartotojų poreikius.
Ši filosofija nėra visuomeninio altruizmo apraiška (reiškinys), o rinkoje konkuruojančių įmonių bendros patirties rezultatas. Marketingas dažniausiai tarnauja verslininkų pajamoms maksimizuoti.
Vadinasi, marketingas yra vadybinė orientacija, kurią reikia traktuoti kaip pagrindinės ir amžinos ekonominės problemos - pasiekti maksimalią naudą panaudojant ribotus išteklius - sprendimo formą. Marketingo procedūros - tai vartotojų poreikių ir galimybių, kurias įmonė gali panaudoti jiems patenkinti, pastovaus lyginimo procesas. Tačiau tai nereiškia, kad kiekvieną poreikį įmonininkas patenkins ar pripažins ekonomiškai vertu dėmesio....
Šį darbą sudaro 4618 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!