Kursiniai darbai

Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris"

9.8   (3 atsiliepimai)
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 1 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 2 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 3 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 4 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 5 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 6 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 7 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 8 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 9 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 10 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 11 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 12 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 13 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 14 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 15 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 16 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 17 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 18 puslapis
Viešbučio marketingo tyrimas: "Pajūris" 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingas - tai vientisa įmonės ir jos partnerių gamybinės ir komercinės veiklos valdymo filosofija, strategija ir taktika, padedanti tenkinti tam tikrus konkrečių vartotojų poreikius.
Tokia marketingo samprata sąlygoja tai, kad, imantis vienokio ar kitokio verslo, būtina gauti atsakymus į šiuos principinius klausimus: kam reikalingas produktas (paslaugos); kokius poreikius jis turi tenkinti ir kokios tam reikalingos savybės; kiek ir kada šio produkto reikia. Šiuos atsakymus verslininkas turi gauti iki idėjos įgyvendinimo pradžios.
Norint gauti pakankamai patikimus atsakymus, svarbu surinkti nemažai ir gana įvairios informacijos, turėti žinių iš daugelio sričių, atlikti įvairiapusiškus rinkos tyrimus, išanalizuoti vartotojų poreikius, įvertinti konkurenciją, susipažinti su kainodara ir kainomis, išnagrinėti realizavimo sąlygas, apgalvoti reklamą ir ištirti dar daug kitų vidaus ir išorės veiksnių. Be to, reikia žinoti ne tik esamą padėtį, bet ir raidos tendencijas, numatyti ateitį, o tai dažniausiai yra gerokai sudėtingesnė problema. Ir pagaliau sunkiausiai apčiuopiamas ir realizuojamas marketingo uždavinys - kryptingas orientavimasis į rinką, vartotojų poreikių, naudingų gamintojui, skatinimas ir netgi naujų poreikių formavimas.
Remiantis išdėstytais dalykais, galima išskirti dvi susijusias marketingo interpretacijas.
Pirma, marketingas suvokiamas kaip verslo ar įmonės, kurios veikla turi būti orientuota į pirkėjų poreikių tenkinimą, "egzistavimo būdo" filosofija. Jei įmonė nesukurs ir nepateiks pirkėjo pageidaujamo produkto, tai padarys konkurentai. Reikia žinoti ne tik priežastis, formuojančias vartotojiškus poreikius, paklausos ir pasiūlos dydžius ir struktūrą, bet taip pat klientų poelgio motyvus, kurti naujas rinkas. Todėl marketingo filosofijos pagrindinis reikalavimas - orientavimasis į vartotojų poreikius.
Ši filosofija nėra visuomeninio altruizmo apraiška (reiškinys), o rinkoje konkuruojančių įmonių bendros patirties rezultatas. Marketingas dažniausiai tarnauja verslininkų pajamoms maksimizuoti.
Vadinasi, marketingas yra vadybinė orientacija, kurią reikia traktuoti kaip pagrindinės ir amžinos ekonominės problemos - pasiekti maksimalią naudą panaudojant ribotus išteklius - sprendimo formą. Marketingo procedūros - tai vartotojų poreikių ir galimybių, kurias įmonė gali panaudoti jiems patenkinti, pastovaus lyginimo procesas. Tačiau tai nereiškia, kad kiekvieną poreikį įmonininkas patenkins ar pripažins ekonomiškai vertu dėmesio....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4618 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 2
  • 1.Marketingo samprata 3
  • 2.Turizmo marketingo komplekso aplinka5
  • 2.1.Mikroaplinka5
  • 2.2.Makroaplinka6
  • 3.Viešbučio "Pajūris" marketingo makroaplinkos analizė12
  • 3.1.Firmos misija12
  • 3.2.Marketingo ituacija13
  • 3.2.1.Viešbučio makroaplinka13
  • 3.2.2.Konkurencinė aplinka13
  • 3.2.3.Rinka.14
  • 3.3.Marketingo strategija16
  • 3.3.1.Marketingo tikslai ir uždaviniai16
  • 3.3.2.Strategijų formulavimas16
  • 3.3.3.Pavojai firmai17
  • Išvados ..19
  • Literatūra ..20

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4618 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 19 psl., (4618 ž.)
  • Word failas 111 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt