Lietuvoje nuolat auga internautų skaičius. Vis daugiau įmonių perka kompiuterius, kiekvieną dieną atsiranda įmonių ir paprastų interneto vartotojų svetainės internete.
Sudėtinga pasakyti, koks yra elektroninio pašto vartotojų skaičius Lietuvoje, bet jis yra tikrai didelis ir greitai auga. Kažkada gal ir buvo paskelbti elektroninio pašto vartotojų skaičiai, bet jie jau yra pasenę ir neatitinka tikrovės.
Atsiranda naujos reklamos rūšys ir platinimo galimybės. Viena tokių – reklama arba komerciniai pasiūlymai siuntinėjami elektroniniu paštu. Daugelis senų interneto vartotojų tokį reklamos platinimo būdą vadina SPAM’u - angliškas žodis, kurio kalbininkai tikriausiai neišvers, reiškiantis masinį elektroninių laiškų siuntinėjimą. Šis būdas atsirado jau ganėtinai seniai – iš pradžių buvo siuntinėjama į naujienų grupes, po to visur kitur, taip ir atsirado tokia reklamos rūšis.
Ši reklamos rūšis yra greičiausias greitai kintančios informacijos perdavimo būdas. Todėl ji yra plačiai naudojama įmonėse, kurios teikia tokias paslaugas, kaip kelionių organizavimas, mobiliojo ar paprasto telefono ryšio paslaugos, įvairių renginių organizavimas ir t.t.
Įmonė, kurioje dirbu, ir kurioje atlikau ši marketinginį tyrimą, kiekvieną savaitę elektroninių žinučių pagalba savo klientus supažindina su tos savaitės nauju produktu. Mūsų parduodamas produktas- tai filmai kinoteatruose, videokasetėse arba videodiske (DVD). Kiekvieną savaitę yra išleidžiamas naujas filmas kinoteatre, keturi-penki nauji filmai videokasetėse ir DVD. Taip greit besikeičiant produktui, supažindinti visus vartotojus su visomis savaitės naujienomis įprastomis reklaminėmis priemonėmis, kaip reklama spaudoje ar televizijoje, fiziškai neįmanoma. Be to tai reikalauja didelių finansinių išteklių.
Ši greit besikeičiančios informacijos perdavimo problema daugiau liečia videoprodukciją. Elektroninių žinučių pagalba perduodama informacija apie naujienas ir specialius pasiūlymus yra vienas iš pigiausių reklamos būdų. Bet ar jis efektyvus ir tenkina vartotoją, niekada nebuvo žinoma. Todėl buvo atliktas marketinginis tyrimas išsiaiškinti ar informacijos perdavimas elektroniniu paštu yra greičiausias, ar jis efektyvus ir tenkina vartotoją, išsiaiškinti kitus vartotojo pageidaujamus informacijos perdavimo būdus.
2. TYRIMO METODIKA
2.1 Problemos formulavimas
Su internetu susiję tyrimai atliekami jau seniai, bet juose tiriami klausimai parodo tik interneto vartotojų skaičių, kur...
Šį darbą sudaro 1698 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!