Tyrimai

Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas

10   (1 atsiliepimai)
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 1 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 2 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 3 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 4 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 5 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 6 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 7 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 8 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 9 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 10 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 11 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 12 puslapis
Požiūrio į reklamines žinutes siunčiamas elektroniniu paštu marketingo tyrimas 13 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Lietuvoje nuolat auga internautų skaičius. Vis daugiau įmonių perka kompiuterius, kiekvieną dieną atsiranda įmonių ir paprastų interneto vartotojų svetainės internete.
Sudėtinga pasakyti, koks yra elektroninio pašto vartotojų skaičius Lietuvoje, bet jis yra tikrai didelis ir greitai auga. Kažkada gal ir buvo paskelbti elektroninio pašto vartotojų skaičiai, bet jie jau yra pasenę ir neatitinka tikrovės.
Atsiranda naujos reklamos rūšys ir platinimo galimybės. Viena tokių – reklama arba komerciniai pasiūlymai siuntinėjami elektroniniu paštu. Daugelis senų interneto vartotojų tokį reklamos platinimo būdą vadina SPAM’u - angliškas žodis, kurio kalbininkai tikriausiai neišvers, reiškiantis masinį elektroninių laiškų siuntinėjimą. Šis būdas atsirado jau ganėtinai seniai – iš pradžių buvo siuntinėjama į naujienų grupes, po to visur kitur, taip ir atsirado tokia reklamos rūšis.
Ši reklamos rūšis yra greičiausias greitai kintančios informacijos perdavimo būdas. Todėl ji yra plačiai naudojama įmonėse, kurios teikia tokias paslaugas, kaip kelionių organizavimas, mobiliojo ar paprasto telefono ryšio paslaugos, įvairių renginių organizavimas ir t.t.
Įmonė, kurioje dirbu, ir kurioje atlikau ši marketinginį tyrimą, kiekvieną savaitę elektroninių žinučių pagalba savo klientus supažindina su tos savaitės nauju produktu. Mūsų parduodamas produktas- tai filmai kinoteatruose, videokasetėse arba videodiske (DVD). Kiekvieną savaitę yra išleidžiamas naujas filmas kinoteatre, keturi-penki nauji filmai videokasetėse ir DVD. Taip greit besikeičiant produktui, supažindinti visus vartotojus su visomis savaitės naujienomis įprastomis reklaminėmis priemonėmis, kaip reklama spaudoje ar televizijoje, fiziškai neįmanoma. Be to tai reikalauja didelių finansinių išteklių.
Ši greit besikeičiančios informacijos perdavimo problema daugiau liečia videoprodukciją. Elektroninių žinučių pagalba perduodama informacija apie naujienas ir specialius pasiūlymus yra vienas iš pigiausių reklamos būdų. Bet ar jis efektyvus ir tenkina vartotoją, niekada nebuvo žinoma. Todėl buvo atliktas marketinginis tyrimas išsiaiškinti ar informacijos perdavimas elektroniniu paštu yra greičiausias, ar jis efektyvus ir tenkina vartotoją, išsiaiškinti kitus vartotojo pageidaujamus informacijos perdavimo būdus.
2. TYRIMO METODIKA
2.1 Problemos formulavimas
Su internetu susiję tyrimai atliekami jau seniai, bet juose tiriami klausimai parodo tik interneto vartotojų skaičių, kur...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1698 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. SITUACIJOS ANALIZĖ 3
  • 2. TYRIMO METODIKA 4
  • 3. TYRIMAI IR JŲ REZULTATAI 7
  • IŠVADOS IR REKOMENDACIJOS 11
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 12

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
13 psl., (1698 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 13 psl., (1698 ž.)
  • Word failas 85 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt