Tyrimai

Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa

9.6   (2 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 1 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 2 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 3 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 4 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 5 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 6 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 7 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 8 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 9 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 10 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 11 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 12 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 13 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 14 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 15 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 16 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 17 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 18 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 19 puslapis
Marketingo tyrimas: ekonomiškų lempučių paklausa 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

4. Rinkos tyrimas 18
4.1. Rinkos paklausos įvertinimas 18
4.2 Rinkos pozicionavimas 20
4.3.Pardavimų prognozė 21
5. Konkurencinės aplinkos tyrimas 24
5.1. Konkurentų analizė 24
5.2. Konkurencinių pranašumų nustatymas 25
Išvados ir pasiūlymai 26
Informaciniai šaltiniai 27
Įvadas
Lietuvos prekyboje pirmosios energiją taupančios lemputės pasirodė prieš kelioliką metų, o išpopuliarėjo vos prieš 2-3 metus, pastebėjus jų ekonomiškumą. Jos vadinamos elektrą taupančiomis, nes naudoja 75-80% mažiau elektros energijos negu paprastos kaitinimo lemputės, kaitinimo laikas 8-10 kartų ilgesnis.
Daugelis vis dar skeptiškai žiūri į energiją taupančias lemputes. Jiems atrodo, kad šios lėtai užsidega, šviesa pernelyg šalta, jos brangesnės nei tradicinės, jų forma negraži, kad jos mirga ir panašiai. Tačiau kaip bebūtų, jau nuo 2012 metų kaitrines elektros lemputes ketinama pakeisti būtent ekonominėmis lemputėmis.
ES ekspertai Briuselyje balsavo, kad Europos Sąjunga uždraustų prekiauti 100 vatų kaitrinėmis lemputėmis, taip pat bus atsisakyta ir mažesnės galios lempučių. Tai reiškia, kad atsisakius netaupių lempučių, ne tik pavyktų sutaupyti elektros energijos, bet ir sumažinti aplinkos taršą. Kiekvieno europiečių būsto išlaidos už elektrą per metus sumažėtų net iki 50 eurų. Taigi, ateityje ekonominių lempučių paklausa gali labai smarkiai išaugti.
Darbo problema: ekonominių lempučių nepopuliarumas Lietuvoje
Darbo tikslas – ekonomiškų lempučių paklausos tyrimo pagalba išsiaiškinti ar šios lemputės yra paklausios vartotojų tarpe.
Uždaviniai:
1. Atlikti marketingo tyrimą apie ekonominių lempučių paklausą
2. Parašyti tyrimo procesą, pritaikant teorines žinias praktiškai.
3. Ištirti veiksnius kurie įtakoja lempučių populiarumą ar nepopuliarumą.
Darbo metodas: anketinė apklausa. Jos metu vartotojai gali išsakyti savo nuomonę apie elektrą taupančias lemputes.
1. TYRIMO METODO PAGRINDIMAS
Visi marketingo tyrimai skirstomi į kokybinius ir kiekybinius tyrimus. Tai vienas kitą papildantys marketingo tyrimų metodai.
Kokybiniai tyrimai – tai išsamus motyvacijos, kuri slypi vartotojo elgsenoje arba požiūryje, nagrinėjimas.
Tikslas: suprasti asmenį, jo elgesį, jutimus, fizines, socialines ir psichologines aplinkos poveikį jam. Kokybiniams tyrimams apibūdinti dažnai vartojama sąvoka atvejo tyrimas.
Kiekybiniai tyrimai – remiasi faktine informacija, tokia kaip rinkos dalis, galimas pardavimo ir pelno lygis, kai prekė parduodama už tam tikrą kainą, ir rinkos segmentavimo būdais....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5246 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
26 psl., (5246 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 26 psl., (5246 ž.)
  • Word failas 392 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt