4. Rinkos tyrimas 18
4.1. Rinkos paklausos įvertinimas 18
4.2 Rinkos pozicionavimas 20
4.3.Pardavimų prognozė 21
5. Konkurencinės aplinkos tyrimas 24
5.1. Konkurentų analizė 24
5.2. Konkurencinių pranašumų nustatymas 25
Išvados ir pasiūlymai 26
Informaciniai šaltiniai 27
Įvadas
Lietuvos prekyboje pirmosios energiją taupančios lemputės pasirodė prieš kelioliką metų, o išpopuliarėjo vos prieš 2-3 metus, pastebėjus jų ekonomiškumą. Jos vadinamos elektrą taupančiomis, nes naudoja 75-80% mažiau elektros energijos negu paprastos kaitinimo lemputės, kaitinimo laikas 8-10 kartų ilgesnis.
Daugelis vis dar skeptiškai žiūri į energiją taupančias lemputes. Jiems atrodo, kad šios lėtai užsidega, šviesa pernelyg šalta, jos brangesnės nei tradicinės, jų forma negraži, kad jos mirga ir panašiai. Tačiau kaip bebūtų, jau nuo 2012 metų kaitrines elektros lemputes ketinama pakeisti būtent ekonominėmis lemputėmis.
ES ekspertai Briuselyje balsavo, kad Europos Sąjunga uždraustų prekiauti 100 vatų kaitrinėmis lemputėmis, taip pat bus atsisakyta ir mažesnės galios lempučių. Tai reiškia, kad atsisakius netaupių lempučių, ne tik pavyktų sutaupyti elektros energijos, bet ir sumažinti aplinkos taršą. Kiekvieno europiečių būsto išlaidos už elektrą per metus sumažėtų net iki 50 eurų. Taigi, ateityje ekonominių lempučių paklausa gali labai smarkiai išaugti.
Darbo problema: ekonominių lempučių nepopuliarumas Lietuvoje
Darbo tikslas – ekonomiškų lempučių paklausos tyrimo pagalba išsiaiškinti ar šios lemputės yra paklausios vartotojų tarpe.
Uždaviniai:
1. Atlikti marketingo tyrimą apie ekonominių lempučių paklausą
2. Parašyti tyrimo procesą, pritaikant teorines žinias praktiškai.
3. Ištirti veiksnius kurie įtakoja lempučių populiarumą ar nepopuliarumą.
Darbo metodas: anketinė apklausa. Jos metu vartotojai gali išsakyti savo nuomonę apie elektrą taupančias lemputes.
1. TYRIMO METODO PAGRINDIMAS
Visi marketingo tyrimai skirstomi į kokybinius ir kiekybinius tyrimus. Tai vienas kitą papildantys marketingo tyrimų metodai.
Kokybiniai tyrimai – tai išsamus motyvacijos, kuri slypi vartotojo elgsenoje arba požiūryje, nagrinėjimas.
Tikslas: suprasti asmenį, jo elgesį, jutimus, fizines, socialines ir psichologines aplinkos poveikį jam. Kokybiniams tyrimams apibūdinti dažnai vartojama sąvoka atvejo tyrimas.
Kiekybiniai tyrimai – remiasi faktine informacija, tokia kaip rinkos dalis, galimas pardavimo ir pelno lygis, kai prekė parduodama už tam tikrą kainą, ir rinkos segmentavimo būdais....
Šį darbą sudaro 5246 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!