Kursiniai darbai

Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk"

9.6   (2 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 1 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 2 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 3 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 4 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 5 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 6 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 7 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 8 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 9 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 10 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 11 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 12 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 13 puslapis
Marketingo tyrimas: parduotuvės "Taupyk" 14 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Parduotuvės “Taupyk” prekiauja maisto prekėmis ir kasdieninėmis, buitinėmis prekėmis. Šiuo metu prekybos centrų tinklas “Taupyk” jungia parduotuves veikiančias Kaune ir aplinkiniuose miestuose. Mes tirsime tik Kaune esančius prekybos centrus.
Pirmasis “Taupyk” prekybos centras atidarytas 1997 m. vasarą. Nuo 1997 iki 2000 metų jų tinklas ir apyvarta sparčiai plėtėsi: 1998m. veikė 2 prekybos centrai, 1999 m.- 7 prekybos centrai, 2000m.- 14 prekybos centrų. Tačiau pastaraisiais metais šių parduotuvių gerokai sumažėjo: 2001m. užsidarė 4 prekybos centrai, 2002m. – 3 prekybos centrai. 2001m. atsidarė vienas naujai pastatytas prekybos centras. Prekybos centrų tinklas “Taupyk” 2003 m. planavo atidaryti dar 10 “Taupyk” parduotuvių.
Strateginis tikslas 2010 metams – atidaryti iki 100 prekybos tinklo “Taupyk” parduotuvių visoje Lietuvoje.
Prekybos tinklas “Taupyk” yra specifinės pakraipos ir plečiamas pagal tam tikrus kriterijus: turi būti patogi vieta pirkėjui.
Prekybos tinklo “Taupyk” parduotuvių išskirtinumas:
• parduotuvės prekybinis plotas: 200-400 kv.m.
• mažas prekių pasirinkimas;
• prekių kokybė: vidutinė;
• prekes kaina: kasdienė pigi prekė;
• tikslinė vartotojų grupė: šalia prekybos centrų gyvenantys vartotojai;
• pirkejų aptarnavimas: geras servisas.
1.2. Aplinkos analizė
Prekybos centrų “Taupyk” aplinką sudaro mikro ir makro aplinkos.
Makroaplinka tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia prekybos centro “Taupyk” marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Makroaplinką sudaro ekonominė, socialinė-kultūrinė, politinė-teisinė, mokslinė-technologinė, gamtinės aplinkos. Prekybos centrai “Taupyk” yra išsidėstę gyvenamuosiuose rajonuose, kur nėra didelių prekybos centrų. Makroaplinka turi didelį poveikį mikroaplinkai.
Prekybos centrų “Taupyk” mikroaplinka tai visuma išorinių jėgų, kurioms įmonė, siekdama savo tikslų, gali daryti įtaką. “Taupyk” mikroaplinka tai: pirkėjai, konkurentai, tiekėjai, pardavimo tarpininkai, pardavimo pagalbininkai. Mūsų nagrinėjamų parduotuvių pirkėjai – tai žmonės, gyvenantys netoli prekybos centrų “Taupyk”. Pirkėjai renkasi šiuos centrus, kai jiems reikia greitai nusipirkti kasdieninių prekių (pavyzdžiui, pieno, varškės, muilo ar kitokių prekių). Didžiausi “Taupyk” konkurentai – tai dideli prekybos centrai, tokie kaip “Maxima”, “Media”, “Iki”, “Rimi”, kuriuose pirkėjai noriai lankosi dėl malonaus aptarnavimo ir didelio prekių pasirinkimo.
2. Problemos formulavimas
Nuo 1997 iki 2000 metų jų...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1654 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 1. Situacijų analizė 3
  • 1.1. Prekybos centro “Taupyk” apibūdinimas 3
  • 1.2. Aplinkos analizė 3
  • 2. Problemos formulavimas 4
  • 3. Tyrimo tikslai 4
  • 4. Hipotezių formulavimas 5
  • 5. Tyrimo tipo ir metodo parinkimas 5
  • 6. Tyrimo metodikos parengimas 5
  • 7. Duomenų rinkimas 8
  • 8. Duomenų analizė ir interpretavimas 8
  • 9. Išvados 12
  • 10. Naudota literatūra 13

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
14 psl., (1654 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 14 psl., (1654 ž.)
  • Word failas 324 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt