Parduotuvės “Taupyk” prekiauja maisto prekėmis ir kasdieninėmis, buitinėmis prekėmis. Šiuo metu prekybos centrų tinklas “Taupyk” jungia parduotuves veikiančias Kaune ir aplinkiniuose miestuose. Mes tirsime tik Kaune esančius prekybos centrus.
Pirmasis “Taupyk” prekybos centras atidarytas 1997 m. vasarą. Nuo 1997 iki 2000 metų jų tinklas ir apyvarta sparčiai plėtėsi: 1998m. veikė 2 prekybos centrai, 1999 m.- 7 prekybos centrai, 2000m.- 14 prekybos centrų. Tačiau pastaraisiais metais šių parduotuvių gerokai sumažėjo: 2001m. užsidarė 4 prekybos centrai, 2002m. – 3 prekybos centrai. 2001m. atsidarė vienas naujai pastatytas prekybos centras. Prekybos centrų tinklas “Taupyk” 2003 m. planavo atidaryti dar 10 “Taupyk” parduotuvių.
Strateginis tikslas 2010 metams – atidaryti iki 100 prekybos tinklo “Taupyk” parduotuvių visoje Lietuvoje.
Prekybos tinklas “Taupyk” yra specifinės pakraipos ir plečiamas pagal tam tikrus kriterijus: turi būti patogi vieta pirkėjui.
Prekybos tinklo “Taupyk” parduotuvių išskirtinumas:
• parduotuvės prekybinis plotas: 200-400 kv.m.
• mažas prekių pasirinkimas;
• prekių kokybė: vidutinė;
• prekes kaina: kasdienė pigi prekė;
• tikslinė vartotojų grupė: šalia prekybos centrų gyvenantys vartotojai;
• pirkejų aptarnavimas: geras servisas.
1.2. Aplinkos analizė
Prekybos centrų “Taupyk” aplinką sudaro mikro ir makro aplinkos.
Makroaplinka tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia prekybos centro “Taupyk” marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Makroaplinką sudaro ekonominė, socialinė-kultūrinė, politinė-teisinė, mokslinė-technologinė, gamtinės aplinkos. Prekybos centrai “Taupyk” yra išsidėstę gyvenamuosiuose rajonuose, kur nėra didelių prekybos centrų. Makroaplinka turi didelį poveikį mikroaplinkai.
Prekybos centrų “Taupyk” mikroaplinka tai visuma išorinių jėgų, kurioms įmonė, siekdama savo tikslų, gali daryti įtaką. “Taupyk” mikroaplinka tai: pirkėjai, konkurentai, tiekėjai, pardavimo tarpininkai, pardavimo pagalbininkai. Mūsų nagrinėjamų parduotuvių pirkėjai – tai žmonės, gyvenantys netoli prekybos centrų “Taupyk”. Pirkėjai renkasi šiuos centrus, kai jiems reikia greitai nusipirkti kasdieninių prekių (pavyzdžiui, pieno, varškės, muilo ar kitokių prekių). Didžiausi “Taupyk” konkurentai – tai dideli prekybos centrai, tokie kaip “Maxima”, “Media”, “Iki”, “Rimi”, kuriuose pirkėjai noriai lankosi dėl malonaus aptarnavimo ir didelio prekių pasirinkimo.
2. Problemos formulavimas
Nuo 1997 iki 2000 metų jų...
Šį darbą sudaro 1654 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!