Visais laikais jaunimui buvo ir bus aktualiausias pramogų pasaulis, jo teikiamos paslaugos ir įvairovė.
Temos aktualumas. Visos įmonės naudoja marketingo komunikacijos kompleksą, tik vienos daugiau dėmesio skiria vienam komplekso elementui, kitos – kitam.
Tyrimo objektas. Marketingo komunikacijos kompleksas.
Tyrimo tikslas: Pramogų centro „Neopolis“ marketingo komunikacijos komplekso tyrimas.
1. išsiaiškinti įmonėje naudojamomas reklamos rūšimis ir jos efektyvumą.
2. sužinoti kokią įmonei įtaką turi ryšiai su visuomene.
3. išsiaiškinti kaip įmonės klientai reaguoja į naudojamą asmeninį pardavimą ir pardavimų skatinimą.
Asmeninis pardavimas - tai tiesioginis pardavėjo bendravimas su potencialiu pirkėju, siekiant jam parduoti paslaugą.
Komunikacija - tai į vartotoją orientuoti informacijos ir įtikinimo veiksmai, kurie daro įtaką paslaugų vartotojų sprendimams: prieš apsispręsdamas naudotis vienos ar kitos paslaugų įmonės teikiamomis paslaugomis, potencialus vartotojas turi būti įgijęs pakankamai žinių ir informacijos, kuri galėtų padėti jam pasirinkti teisingą sprendimą.
Pardavimų skatinimas – tai visuma į paslaugų vartotojus nukreiptų veiksmų, kuriais, sudarius palankesnes paslaugų įsigyjimo sąlygas, siekiama didinti paslaugų pardavimą.
Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškas informacijos apie prekes, paslaigas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų.
Ryšiai su visuomene – tai veikla, kuria siekiama visuomenėje bei tam tikrose jos grupėse suformuoti teigiamą įmonės įvaizdį ir sukurti pasitikėjimo bei supratimo atmosferą.
I. TEORINĖ DALIS
1. 1. Marketingo komplekso komunikacijos ypatumai
Komunikacija - tai į vartotoją orientuoti informacijos ir įtikinimo veiksmai, kurie daro įtaką paslaugų vartotojų sprendimams: prieš apsispręsdamas naudotis vienos ar kitos paslaugų įmonės teikiamomis paslaugomis, potencialus vartotojas turi būti įgijęs pakankamai žinių ir informacijos, kuri galėtų padėti jam pasirinkti teisingą sprendimą.
Šiuolaikinei paslaugų įmonei, norinčiai sėkmingai veikti rinkoje, yra būtinas nuolatinis marketingo komunikacijos procesas.
Paslaugų marketingas, turi spręsti komunikacinius, tai yra bendravimo su potencialiais vartotojais ir kitais rinkos dalyviais klausimus – perduoti jiems informaciją apie įmonę, siūlomas paslaugas, jų kainas, pardavimo vietas ir panašiai. Šiems uždaviniams spręsti naudojama speciali prekybos marketingo priemonė – komunikacinė politika.
Komunikacinė politika – tai visi sprendimai ir veiksmai, su kuriais, atsižvelgiant į įmonės tikslus, formuojama...
Šį darbą sudaro 4610 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!