Tyrimai

Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado" 1 puslapis
Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado" 2 puslapis
Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado" 3 puslapis
Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado" 4 puslapis
Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado" 5 puslapis
Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado" 6 puslapis
Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado" 7 puslapis
Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado" 8 puslapis
Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado" 9 puslapis
Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado" 10 puslapis
Marketingo tyrimas: pramogų klubas "Tornado" 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Plačiai žinomas posakis, kad pardavinėti, teikti ir gaminti reikia ne tai, kas įmonėms patogu, bet tai, ko pageidauja vartotojas. Įmonės daugiau sėkmės gali tikėtis tada, kai prieš pradėdama veiklą išsiaiškina, ko vartotojas nori, kokios problemos jį jaudina. Kiekvienas verslininkas užduoda sau tokius klausimus: kaip padidinti savo pelna, plėsti veiklą? Kaip išsaugoti savo verslą ar pritraukti daugiau klientų? Šiais laikais vadovai jau nebegali remtis vien tik savo asmenine patirtimi, žiniomis bei savo paties sukaupta informacija, geriau pagrįsti sprendimus reikalinga išsami ir tiksli marketingo informacija. Laiku surinkti, patikimi ir gerai apdoroti duomenys bei iš jų parengta ir vadovams pateikta informacija leidžia sumažinti klaidingų sprendimų riziką. Tie, kas šito nesupranta ir nevertina, daro menkai pagrįstus sprendimus ir dėl to neretai patyria sunkumų. Riziką galima išvengti tik nuolat tiriant aplinką, prognozuojant jos įtaką įmonės veiklai.
Bet kuri naudinga informacija gali padidinti įmonės pelningumą ir pagerinti padėtį rinkoje. Bet kokie tyrimai padeda sužinoti kaip vartotojai vertina prekę, paslaugą, gamintoją, tiekėją, kaip reikėtų siekti pirkėjų palankumą, kokiais būdais ir priemonėmis juos paveikti.
Šio tyrimo objektas – pramogų klubas “Tornado” . Klubas įsikūrė prieš keletą metų. Tik ką atidarytame klube jau veikė baras, biliardinė, o vakarais būdavo rengiamos diskotekos. Tuo metu kai atsidarė “Tornadas”, tai buvo vienintelis tokio pobūdžio klubas Utenoje, todėl buvo ypač daug lankytojų. Kaip minėjo klubo administracija, klube per vieną vakarą apsilankydavo apie 800 lankytojų. Nepaisant to, kad kainos buvo aukštos, visus traukė įvairios programos, konkursai, ypatingas klubo interjeras, gera garso kokybė, naujausia muzika ir kt. Lankytojai tik ką atsidarius klubui buvo vyresnio amžiaus negu dabar besilankantys. Didelis dėmesys buvo skiriamas reklamai: spaudoje, platinami skelbimai mokyklose, studentų bendrabučiuose ir kt.
Per kelis gyvavimo metus klubo padėtis žymiai pasikeitė. Atsirado Juanimo pramogų centras, ilgiau dirbančių kavinių.. Tai labai sumažino lankytojų skaičių, o pablogėjusi Lietuvos ekonominė padėtis – ir lankytojų perkamąją galią. Į tai atsižvelgus buvo pradėta mažinti kainas,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2402 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • 0. Įvadas 3
  • 0.1. Tyrimo objektas 3
  • 0.2. Tyrimo tikslai 4
  • 0.3. Tyrimo uždaviniai 4
  • 0.4. Tyrimo metodo parinkimas 4
  • 1. Hipotezių formulavimas 5
  • 2. Tyrimo metodikos parengimas 6
  • 3. Anketinės apklausos atlikimas 7
  • 3.1. Duomenų suvestinė 8
  • 3.2. Duomenų apdorojimas ir analizavimas 9
  • 4. Išvados ir pasiūlymai 11
  • 5. Naudotos literatūros sąrašas 12
  • 6. PRIEDAI 13
  • 1 PRIEDAS. Anketa 14

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (2402 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 11 psl., (2402 ž.)
  • Word failas 101 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt