Plačiai žinomas posakis, kad pardavinėti, teikti ir gaminti reikia ne tai, kas įmonėms patogu, bet tai, ko pageidauja vartotojas. Įmonės daugiau sėkmės gali tikėtis tada, kai prieš pradėdama veiklą išsiaiškina, ko vartotojas nori, kokios problemos jį jaudina. Kiekvienas verslininkas užduoda sau tokius klausimus: kaip padidinti savo pelna, plėsti veiklą? Kaip išsaugoti savo verslą ar pritraukti daugiau klientų? Šiais laikais vadovai jau nebegali remtis vien tik savo asmenine patirtimi, žiniomis bei savo paties sukaupta informacija, geriau pagrįsti sprendimus reikalinga išsami ir tiksli marketingo informacija. Laiku surinkti, patikimi ir gerai apdoroti duomenys bei iš jų parengta ir vadovams pateikta informacija leidžia sumažinti klaidingų sprendimų riziką. Tie, kas šito nesupranta ir nevertina, daro menkai pagrįstus sprendimus ir dėl to neretai patyria sunkumų. Riziką galima išvengti tik nuolat tiriant aplinką, prognozuojant jos įtaką įmonės veiklai.
Bet kuri naudinga informacija gali padidinti įmonės pelningumą ir pagerinti padėtį rinkoje. Bet kokie tyrimai padeda sužinoti kaip vartotojai vertina prekę, paslaugą, gamintoją, tiekėją, kaip reikėtų siekti pirkėjų palankumą, kokiais būdais ir priemonėmis juos paveikti.
Šio tyrimo objektas – pramogų klubas “Tornado” . Klubas įsikūrė prieš keletą metų. Tik ką atidarytame klube jau veikė baras, biliardinė, o vakarais būdavo rengiamos diskotekos. Tuo metu kai atsidarė “Tornadas”, tai buvo vienintelis tokio pobūdžio klubas Utenoje, todėl buvo ypač daug lankytojų. Kaip minėjo klubo administracija, klube per vieną vakarą apsilankydavo apie 800 lankytojų. Nepaisant to, kad kainos buvo aukštos, visus traukė įvairios programos, konkursai, ypatingas klubo interjeras, gera garso kokybė, naujausia muzika ir kt. Lankytojai tik ką atsidarius klubui buvo vyresnio amžiaus negu dabar besilankantys. Didelis dėmesys buvo skiriamas reklamai: spaudoje, platinami skelbimai mokyklose, studentų bendrabučiuose ir kt.
Per kelis gyvavimo metus klubo padėtis žymiai pasikeitė. Atsirado Juanimo pramogų centras, ilgiau dirbančių kavinių.. Tai labai sumažino lankytojų skaičių, o pablogėjusi Lietuvos ekonominė padėtis – ir lankytojų perkamąją galią. Į tai atsižvelgus buvo pradėta mažinti kainas,...
Šį darbą sudaro 2402 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!