Komunikacinis procesas – tai veiksmai, kuriais informacijos siuntėjas siekia paveikti jos gavėją ir sukelti pageidaujamą jo reakciją.
Rinkodaros veikloje bendravimas su įvairiais asmenimis turi didelę reikšmę, kadangi pardavėjas gali įgyvendinti savo tikslus tik sužadinęs tinkamą pasirinktos grupės asmenų reakciją.
Komunikacijos priemonių taikymas turi įtakos ir organizacijos veiklai, ir visai paslaugų sferai.
Intagruota rinkodaros komunikacija – tai procesas, kai su esamais ir potencialiais vartotojais komunikacija vyksta įvairiomis formomis, siekiant daryti įtaką ir veikti tikslinės grupės elgesį.
Temos naujumas: Panaudotas naujas tyrimo metodas, t.y. stebėjimas, kurio rezultatai patvirtina žinomą teoriją ir jos teiginius.
Temos aktualumas: Pasirinkta tema yra mažai tyrinėjama, taip pat ji yra svarbi ir teoriškai ir praktiškai.
Tyrimo objektas: Prekybos paslaugų įmonės „Senukai“ komunikacijos komplekso ypatumai.
Tyrimo tikslas: Sužinoti, kokie yra prekybos paslaugų įmonės „Senukai“ komunikacijos komplekso ypatumai.
Tyrimo uždaviniai:
1. Apibrėžti komunikacijos sąvoką teorinių aspektu.
2. Stebėti prekybos įmonės „Senukai“ komunikacijos ypatumus.
3. Atlikti stebėjimo rezultatų analizę.
4. Pateikti išvadas.
Informacijos šaltinių apžvalga: Rašant šį darbą buvo naudotasi internetu ir šiai temai aktualiais litratūros šaltiniais.
Darbo metodika ir preimonės: Teorinė analizė ir stebėjimas.
1. RINKODAROS KOMUNIKACINIO KOMPLEKSO YPATUMŲ TEORINĖ ANALIZĖ
1.1.Komunikacinio proceso samprata
Komunikaciniį procesą galima pavaizduoti shematiškai (žr. 1 pav.)
1 pav. Komunikacinio proceso schema. V. Pranulis, A. Pajuodis, S. Urbonavičius, R. Virvilaitė. Marketingas.The Baltic press, psl. 280
Remiantis schema galima išsamiau aptarti kiekvieną komunikacinio proceso dalyvį ir jo sudedamąsias dalis.
1. Informacijos siuntėjas. Jis turi:
◦ Tikslą – paveikti informacijos gavėjus;
◦ Priemonę – informaciją.
2. Informacijos užkodavimas. Tai tarsi informacijos vertimas iš minties pavidalo į bet kokį žmonių bendravimui tinkamą pavidalą. Jis būtinas, nes žmonės nepajėgia vienas kitam perduoti ir priimti informacijos tiesiogiai, t.y. mintimis. Dažniausiai naudojamas informacijos užkodavimas:
• kalbos priemonėmis;
• garsais;
• vaizdais.
Informacijos užkodavimas – tai procesas, kurio metu informacijai suteikiama tokia
informacija, kuria ją galima perduoti gavėjui.
3. Pranešimas (žinutė)....
Šį darbą sudaro 2588 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!