AD 0/1 gr. stud.
Kaunas 2003
SUMMARY
Prepared by: Aida Gorlakovskaja
Theme: “Vilniaus bankas” services development by marketing aspect
Advisor: Doc.dr. J.Banytė
Educational institution: Kaunas College
Year: 2003
Pages: 46
Activity is central to the management of the marketing mix. Whilst successful product management, no amount of high quality advertising, sales effort or dealer incentives will make up for poor quality products, badly designed or ineptly packaged. The customer may try the product once, but he or she will not come back for more.
A business enterprise needs to phase the introduction of new services so that its product mix is well distributed across the various stages of the product life cycle, without an undue concentration at any one point. Too many products at the same stage may age together, and present the risk of simultaneous obsolescence to a substantial proportion of the total product range.
Product development and modification must, of course, be related to market research findings, company knowledge of consumer and buyer behavior, and product positioning requirements of market segmentation and customer targeting. Actual sources of new products and new product ideas are many.
Services development is made more difficult by the need to forecast market risk and return; to overcome organizational and trade resistance towards new services.
PRIEDAI:
1priedas. Anketa
2 priedas. Įmonių ir įstaigos administratoriaus kompetencijos
ĮVADAS
Sparčiai vystantis finansinių paslaugų sektoriui, intensyvėjant tarptautinai prekybai, didėjant gyventojų informatyvumui, auga ir klientų aptarnavimo bankuose reikšmė. Finansinių paslaugų rinka turi ypatumų, kurie lemia klientų aptarnavimo specifiką. Specifinės yra ne tik finansinės paslaugos. Išskirtinių savybių turi ir visi bankų veiklos dalyviai: bankas nėra paprasta paslaugų teikimo įmonė. Klientai susiduria su didžiule rizika, daug dėmesio finansų rinkai skiria vyriausybės, nenuginčijama technologijų reikšmė, ekonominė, socialinė, teisinė, politinė valstybės padėtis.
Paslaugų verslas ekonomikoje pradeda užimti vis svarbesnę vietą. Rinkoje parduodamos prekės tenkina pirkėjų norus, poreikius, padeda užbaigti prekių gamybos ir jų vartojimo paskirties ciklą, tiesiogine ar netiesiogine prasme priartina...
Šį darbą sudaro 10435 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!