Mes pasirinkome analizuoti AB „Vilniaus pergalė”. Šios įmonės istorija prasideda nuo konditerijos fabriko „Pergalė“, įkurto 1952 metais. Šiuo metu „Vilniaus pergalė” yra plačiausią asortimentą gaminantis konditerijos fabrikas Pabaltijo valstybėse. Jau daugiau kaip 50 metų įmonės konditerijos gaminiai – šokoladas, šokoladiniai saldainiai, sausainiai – garsėja savo puikia kokybe ir originaliais receptais.
Daugelį fabrike gaminamų saldumynų bendrovės specialistai sukūrė pagal originalius receptus, atsižvelgdami į Lietuvos vartotojų skonį, nenaudodami jokių sintetinių konservantų ar antioksidantų. Kasmet vartotojui pateikiama vidutiniškai apie 10 –20 naujų gaminių. Nuolat atnaujinamas pakuočių dizainas, jų kokybė. Įmonė stengiasi įtikti net pačiam išrankiausiam pirkėjui.
Akcinė bendrovė siekia:
• tenkinti klientų poreikius;
• parduoti prekes mažesnėmis kainomis, negu konkurentai;
• kiekvienais metais parduoti vis daugiau kokybiškų gaminių;
• apsaugoti produktų vartotojų sveikatą;
Akcinė bendrovė užtikrina:
• kad, vykdys visus LR įstatymus ir kitus norminius aktus, susijusius su maisto sauga, produktų kokybe;
• bendrovės darbuotojų apmokymus ir jų kvalifikacijos kėlimą;
• sudaryti sąlygas gaminti saugius ir kokybiškus produktus, atitinkančius vartotojų keliamiems reikalavimams;
• tamprų bendradarbiavimą su kitomis įmonėmis;
• nuolatinį tobulėjimą atsižvelgiant į bendrovės veiklos rodiklius bei valdymo sistemos reikalavimus;
Nuo įmonės įkūrimo praėjo jau nemažai metų. Tačiau įmonė vis dar populiari ir žinoma ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje: Vokietijoje, Olandijoje, Ispanijoje, Anglijoje, Airijoje, Izraelyje, JAV, Rusijoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje ir kitose šalyse.
Mūsų darbo tikslas – išanalizuoti AB „Vilniaus Pergalė“ pagal marketingo kompleksą.
Marketingo komplekso elementas prekė
Prekė – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, susijusius su pardavimo objekto kūrimu ir keitimu; viskas, kas gali tenkinti vartotojų poreikius, viskas, kas siūloma rinkoje tam, kad būtų įsigyta ir vartojama.
AB „Vilniaus Pergalė“ yra plačiausią asortimentą gaminantis konditerijos fabrikas Pabaltijo valstybėse. Rinkoje bendrovė garsėja savo konditerijos gaminiais – šokoladu, šokoladiniais saldainiais, sausainiais.
Prekių asortimentas-tai visų prekių ir prekių grupių, kurias parduoda įmonė, rinkinys. Paprastai skiriami du asortimento parametrai: plotis ir gylis.
Prekių asortimento plotis – tai prekių linijų skaičius.
Prekių asortimento gylis - tai prekių liniją sudarančių variantų ir modifikacijų skaičius.
Kiekviena...
Šį darbą sudaro 2600 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!