Ryžtingas ir staigus posūkis į rinkos ūkį Lietuvoje nulėmė visiškai naujus mokslo, ekonomikos bei verslo tvarkymo akcentus. Politiniai sprendimai bei valstybingumo atkūrimas sudarė pagrindą santvarkai, kur verslo ir valstybės ekonominių tikslų bei verslo tvarkymo akcentus. Politiniai sprendimai bei valstybingumo atkūrimas sudarė pagrindą santvarkai, kur verslo ir valstybės ekonominių tikslų įgyvendinimas grindžiamas aplinkos bei jos kitimo tendencijų vertinimu. Marketigo tyrimai yra vienas iš svarbiausių verslo ir jos kitimo tendencijų pažinimo bei informacijos apie ją gavimo šaltinių.
Marketingas atsirado ir tobulėjo kaip vartojimo prekes gaminančių pramonės įmonių valdymo rinkoje teorija ir praktika, šiose įmonėse gaminamų prekių politika. Tuo ir galima paaiškinti, kad marketingo vadovėliuose bei kitose publikacijose šios teorijos principai, metodai ir priemonės iš esmės nagrinėjami iš pramonės įmonės pozicijų, o į prekybos įmones žiūrima kaip į vieną iš galimų prekių paskirstymo srautų dalyvių, kurį į savo prekių paskirstymo procesą galima įtraukti arba neįtraukti
Padidėjusi prekybos įmonių galia ir jų veiklos specifika buvo pagrindinės priežastys, nulėmusios savarankiško prekybos marketingo, kaip prekybos įmonių vadybos koncepcijos, atsiradimą.
Mano darbo tikslas – išsiaiškinti prekybos marketingo tyrimų sampratą, aptarti jo sritis ir ypatumus.
Prekybos marketingo tyrimų esmė, būtinumas ir ypatumai
Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir analizė.
Nuolatinės informacijos poreikis ir būtinumas atnaujinti turimas žinias kyla dėl nuolat įmonės aplinkoje vykstančių pokyčių ir būtinybės priimti sprendimus esant neaiškiai ateičiai. Šiuo požiūriu reikia atkreipti dėmesį į tris momentus. Pirma, neaišku, kaip keisis bendros marketingo sąlygos (makroaplinka). Nelabai žinoma, kokia bus kitų rinkos dalyvių elgsena (pirkėjų, konkurentų, paslaugų teikėjų). Pagaliau negalima tiksliai numatyti, kaip, kintant rinkos sąlygoms, veiks marketingo priemonės. Kuo geriau prekybos įmonei pavyksta numatyti ateities raidą, tuo yra didesnė tikimybė, kad, įvertinus stipriąsias ir silpnąsias įmonės puses bei slypiančias grėsmes, bus nustatyta sėkmės ir rizikos veiksniai bei parengta efektyvi veiklos strategija.
Marketingo valdymas iš marketingo tyrimų reikalauja tokios informacijos, kuri leistų:
• įvertinti situaciją rinkoje ir...
Šį darbą sudaro 1844 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!