Namų darbai

Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai

9.4   (3 atsiliepimai)
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai 1 puslapis
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai 2 puslapis
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai 3 puslapis
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai 4 puslapis
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai 5 puslapis
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai 6 puslapis
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai 7 puslapis
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai 8 puslapis
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai 9 puslapis
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai 10 puslapis
Prekybos marketingo tyrimų samprata, sritys, ypatumai 11 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Ryžtingas ir staigus posūkis į rinkos ūkį Lietuvoje nulėmė visiškai naujus mokslo, ekonomikos bei verslo tvarkymo akcentus. Politiniai sprendimai bei valstybingumo atkūrimas sudarė pagrindą santvarkai, kur verslo ir valstybės ekonominių tikslų bei verslo tvarkymo akcentus. Politiniai sprendimai bei valstybingumo atkūrimas sudarė pagrindą santvarkai, kur verslo ir valstybės ekonominių tikslų įgyvendinimas grindžiamas aplinkos bei jos kitimo tendencijų vertinimu. Marketigo tyrimai yra vienas iš svarbiausių verslo ir jos kitimo tendencijų pažinimo bei informacijos apie ją gavimo šaltinių.
Marketingas atsirado ir tobulėjo kaip vartojimo prekes gaminančių pramonės įmonių valdymo rinkoje teorija ir praktika, šiose įmonėse gaminamų prekių politika. Tuo ir galima paaiškinti, kad marketingo vadovėliuose bei kitose publikacijose šios teorijos principai, metodai ir priemonės iš esmės nagrinėjami iš pramonės įmonės pozicijų, o į prekybos įmones žiūrima kaip į vieną iš galimų prekių paskirstymo srautų dalyvių, kurį į savo prekių paskirstymo procesą galima įtraukti arba neįtraukti
Padidėjusi prekybos įmonių galia ir jų veiklos specifika buvo pagrindinės priežastys, nulėmusios savarankiško prekybos marketingo, kaip prekybos įmonių vadybos koncepcijos, atsiradimą.
Mano darbo tikslas – išsiaiškinti prekybos marketingo tyrimų sampratą, aptarti jo sritis ir ypatumus.
Prekybos marketingo tyrimų esmė, būtinumas ir ypatumai
Marketingo tyrimai – tai marketingo valdymo problemų sprendimui reikalingos informacijos paieška, rinkimas, apdorojimas ir analizė.
Nuolatinės informacijos poreikis ir būtinumas atnaujinti turimas žinias kyla dėl nuolat įmonės aplinkoje vykstančių pokyčių ir būtinybės priimti sprendimus esant neaiškiai ateičiai. Šiuo požiūriu reikia atkreipti dėmesį į tris momentus. Pirma, neaišku, kaip keisis bendros marketingo sąlygos (makroaplinka). Nelabai žinoma, kokia bus kitų rinkos dalyvių elgsena (pirkėjų, konkurentų, paslaugų teikėjų). Pagaliau negalima tiksliai numatyti, kaip, kintant rinkos sąlygoms, veiks marketingo priemonės. Kuo geriau prekybos įmonei pavyksta numatyti ateities raidą, tuo yra didesnė tikimybė, kad, įvertinus stipriąsias ir silpnąsias įmonės puses bei slypiančias grėsmes, bus nustatyta sėkmės ir rizikos veiksniai bei parengta efektyvi veiklos strategija.
Marketingo valdymas iš marketingo tyrimų reikalauja tokios informacijos, kuri leistų:
• įvertinti situaciją rinkoje ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1844 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas . 3
  • 1. Prekybos marketingo tyrimų esmė, būtinumas ir ypatumai 4
  • 2. Prekybos marketingo tyrimų sritys ir objektai .. 6
  • 2. 1. Aplinkos analizė . 6
  • 2. 2. Įmonės analizė . 9
  • 3. Išvados .. 10
  • Literatūra 11

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
11 psl., (1844 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 11 psl., (1844 ž.)
  • Word failas 83 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt