Marketingas – tai poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų.
Įžymus teoretikas Ph.Kotler į marketingą žiūri kaip į visuomeninį procesą, kuriame vartotojai savo poreikius patenkina prekių mainais. Antra vertus, tas pats autorius į marketingą žiūri kaip į analizės, planavimo, išteklių kontrolės, įmonės rinkos ir politikos sistemą, kurios tikslas - tam tikros vartotojų grupės poreikių patenkinimas ir pelno gavimas.
Tačiau svarbus šiuolaikinio marketingo bruožas - ne tik konkrečių vartotojų poreikių patenkinimas, sprendimas, bet ir jų problemų kompleksinis sprendimas, remiantis informacija apie analizės, planavimo, išteklių kontrolės, įmonės rinkos ir politikos sistemą, kurios tikslas - tam tikros vartotojų grupės poreikių patenkinimas ir pelno gavimas.
Marketingas yra nukreiptas į vartotojo poreikių išaiškinimą ir prekių arba paslaugų, kurios tenkina šį poreikį, pateikimą vartotojui. Tačiau turi būti pusiausvyra tarp įmonės galimybių ir vartotojui suteikiamos naudos. Taigi marketingo pagrindinė idėja yra balanso palaikymas tarp įmonės galimybių, įmonės pelno siekių ir vartotojui reikalingos naudos.
Marketingas – viena silpniausių daugumos įmonių vietų. Produkto gamybos problema jau pasitraukė į antrąjį planą, o įmonės sugebėjimas parduoti pagamintą produkciją tapo svarbiausiu indikatoriumi potencialiems investuotojams. Marketingo žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams, nepriklausomai nuo to, ar tai prekes gaminanti ir parduodanti ar paslaugas siūlanti įmonė.
Mūsų manymu, daugelis žmonių, pasirinkdami sprendimus ką pirkti ir kur pirkti, už ką balsuoti, kur ir kaip atostogauti ir panašiai, dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjai ir vartotojai ar visuomeninio gyvenimo dalyviai.
Kiekvienos įmonės strateginis tikslas – sukurti tokią prekę ar paslaugą, kuri geriausiai tenkintų vartotojų, visuomenės poreikius ir garantuotų įmonės galimybes gauti stabilų pelną. O siekiant šio tikslo, reikia suformuoti atitinkamus konkrečius marketingo uždavinius. Marketingo uždavinius galima suskirstyti į trys uždavinių grupes. Tai yra analizuoti vartotojų poreikius ir tirti rinkos savybes, gaminamą produkciją priderinti prie vartotojų poerikių bei formuoti pirkėjų poreikius.
2. Gaminanama...
Šį darbą sudaro 3422 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!