Konspektai

Marketingo samprata ir reikšmė

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo samprata ir reikšmė 1 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 2 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 3 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 4 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 5 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 6 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 7 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 8 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 9 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 10 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 11 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 12 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 13 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 14 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 15 puslapis
Marketingo samprata ir reikšmė 16 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Marketingas – poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir jų įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus.
Marketingas: Rinkodara, Rinkotyra, Rinkovada.
Marketingo elementai yra 4P
1P – prekė (product)
2P – kaina (price)
3P – paskirstymas (vietos) (place)
4P – rėmimas (promotion)
Rėmimas: reklama, pardavimų skatinimas, asmeninis pardavimas, populiarinimas
Marketingas yra veiklos rinkos ūkyje teorija ir praktika.
Ekonomikos teorija -> Marketingas -> Rinkos ūkio ekonomika
MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTAI
Produktas: kokybė, savybės, pasirinkimai, stilius, prekinis vardas, įpakavimas, dydžiai, paslaugos, garantijos, ataskaitos
Kaina: kainoraštis, nuolaidos, priemokos, mokėjimo laikas, kredito terminas.
Vieta: kanalai, apimtis, paskirstymas, inventorius, transportas.
Rėmimas: reklama asmeninis pardavimas, pardavimo skatinimas, viešumas.
Rinkodaros tikslas yra patenkinti pirkėją, pateikti jam produkto naudą, o ne produktą.
1.2 Rinkodaros orientacijos (koncepcijos), jų rūšys ir skirtumai
Koncepcija – tai tam tikra orientacija į vartotoją arba į tikslinę rinką.
Marketingas savo veikloje vadovaujasi 5 koncepcijom:
1. Gamybos – tai tokia verslo orientacija, kai įmonė siekia savo tikslų, didindama gamybos mąstą, mažinant prekių savikainą, o tuo pačiu kainą.
2. Prekės tobulinimo koncepcija – tai tokia verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų, gerinant prekių kokybę.
3. komercinių pastangų intensyvinimo koncepcija arba pardavimo – tai tokia verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų, geriau įvaldant visus prekių ……. Būdus ir tuo pačiu daugiau parduodant prekių.
4. Marketingo orientacija – tai tokia verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius (kai nėra konkurentų).
5. socialinė etinė marketingo orientacija, tai tokia verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų, tenkinant vartotojo poreikius ir kartu atsižvelgiant į visuomenės interesus.
1,3 Rinkodaros tikslai, uždaviniai ir f-jos
Pagrindinis marketingo tikslas tenkinti vartotojo poreikius ir gauti pelną.
4 marketingo tikslai:
1. siekti kuo maksimalesnio vartojimo
2. siekti maksimalesnio poreikio tenkinimo prekių ar paslaugų
3. siekti maksimalios pasiūlos
4. siekti maksimalios gyvenimo kokybės
Marketinge išskiriamos trys uždavinių grupės:
1grupė uždavinių
uždaviniai, susiję su vartotojų poreikių analize ir rinkos tyrimu.
2grupė uždavinių
uždaviniai, susiję su firmos gaminamos produkcijos atitikimu rinkos struktūra.
3grupė uždavinių
uždaviniai, susiję su poveikiu...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4310 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
16 psl., (4310 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros konspektas
  • 16 psl., (4310 ž.)
  • Word failas 146 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį konspektą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt