Marketingas – poreikių išaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo ir jų įgyvendinimo procesas, leidžiantis pasiekti verslo tikslus.
Marketingas: Rinkodara, Rinkotyra, Rinkovada.
Marketingo elementai yra 4P
1P – prekė (product)
2P – kaina (price)
3P – paskirstymas (vietos) (place)
4P – rėmimas (promotion)
Rėmimas: reklama, pardavimų skatinimas, asmeninis pardavimas, populiarinimas
Marketingas yra veiklos rinkos ūkyje teorija ir praktika.
Ekonomikos teorija -> Marketingas -> Rinkos ūkio ekonomika
MARKETINGO KOMPLEKSO ELEMENTAI
Produktas: kokybė, savybės, pasirinkimai, stilius, prekinis vardas, įpakavimas, dydžiai, paslaugos, garantijos, ataskaitos
Kaina: kainoraštis, nuolaidos, priemokos, mokėjimo laikas, kredito terminas.
Vieta: kanalai, apimtis, paskirstymas, inventorius, transportas.
Rėmimas: reklama asmeninis pardavimas, pardavimo skatinimas, viešumas.
Rinkodaros tikslas yra patenkinti pirkėją, pateikti jam produkto naudą, o ne produktą.
1.2 Rinkodaros orientacijos (koncepcijos), jų rūšys ir skirtumai
Koncepcija – tai tam tikra orientacija į vartotoją arba į tikslinę rinką.
Marketingas savo veikloje vadovaujasi 5 koncepcijom:
1. Gamybos – tai tokia verslo orientacija, kai įmonė siekia savo tikslų, didindama gamybos mąstą, mažinant prekių savikainą, o tuo pačiu kainą.
2. Prekės tobulinimo koncepcija – tai tokia verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų, gerinant prekių kokybę.
3. komercinių pastangų intensyvinimo koncepcija arba pardavimo – tai tokia verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų, geriau įvaldant visus prekių ……. Būdus ir tuo pačiu daugiau parduodant prekių.
4. Marketingo orientacija – tai tokia verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų, kuo geriau tenkinant vartotojų poreikius (kai nėra konkurentų).
5. socialinė etinė marketingo orientacija, tai tokia verslo orientacija, kurios esmę sudaro įmonės pastangos siekti savo tikslų, tenkinant vartotojo poreikius ir kartu atsižvelgiant į visuomenės interesus.
1,3 Rinkodaros tikslai, uždaviniai ir f-jos
Pagrindinis marketingo tikslas tenkinti vartotojo poreikius ir gauti pelną.
4 marketingo tikslai:
1. siekti kuo maksimalesnio vartojimo
2. siekti maksimalesnio poreikio tenkinimo prekių ar paslaugų
3. siekti maksimalios pasiūlos
4. siekti maksimalios gyvenimo kokybės
Marketinge išskiriamos trys uždavinių grupės:
1grupė uždavinių
uždaviniai, susiję su vartotojų poreikių analize ir rinkos tyrimu.
2grupė uždavinių
uždaviniai, susiję su firmos gaminamos produkcijos atitikimu rinkos struktūra.
3grupė uždavinių
uždaviniai, susiję su poveikiu...
Šį darbą sudaro 4310 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!