1 užduotis.
Pateikti 3-jų skirtingų autorių rėmimo sampratas ir jas palyginti, darant apibendrinimą, išskirti tapatybes ir skirtybes, pateikti išvadas.
Bronislovas M.
Rėmimas – į vartotoją orientuoti informavimo ir įtikinėjimo veiksmai, darantys įtaką pirkimui.
Bagdonas E.
Rėmimas padeda užmegzti ryšį tarp įmonės gamintojos ar prekybos įmonės ir jų klientų. Ryšio tikslas – pasiekti, kad vartotojai pirktų įmonės prekes ar naudotųsi jos teikiamomis paslaugomis.
Urbanskienė R., Obelenytė O.
1995, p.19
Rėmimu užmezgamas ryšys tarp įmonės (informacijos siuntėjo) ir klientų, pirkėjų, vartotojų (informacijos priėmėjų). Šio ryšio tikslas – pasiekti, kad vartotojai reaguotų į pateikiamą informaciją.
Tapatybės: visi trys autoriai supranta panašiai, jog rėmimas yra veiksmai, kuriais siekiama pirkėjus informuoti apie prekes ir paskatinti jas pirkti.
Skirtybės: M.Bronislovas teigia, kad rėmimas – tai informavimo ir įtikinėjimo veiksmai, darantys įtaką pirkimui. E.Bagdonas daugiau akcentuoja ryšio užmezgimą tarp įmonės gamintojos ir kliento, tačiau visai neužsimina apie informavimo funkciją. R.Urbanskienė ir O.Obelenytė teigia, kad rėmimas padeda užmegzti ryšį tarp įmonės ir vartotojų, kurio tikslas – reakcija į pateiktą informaciją.
Visi autoriai pažymi, kad rėmimo galutinis tikslas – pasiekti prekės pardavimą, prieš tai informavus pirkėjus apie jų egzistavimą t.y. per komunikacijos procesą.
2 užduotis.
Pateikti savo rėmimo apibrėžimą, remiantis aukščiau analizuotais autoriais.
Rėmimas – tai marketingo komplekso elementas, apimantis sprendimus ir veiksmus, kuriais siekiama pirkėjus informuoti apie prekes ir paskatinti tas prekes pirkti.
3 užduotis.
Grafiškai pateikti 2-jų skirtingų autorių interpretaciją apie rėmimo komplekso struktūrą: palyginti nurodant skirtumus ir panašumus, bei padaryti apibendrinančią išvadą.
Autorius
Metai
Samprata (apie rėmimo kompleksą)
Pranulis V. ir kt.
1999, p.288
Kotler P.
1997, p.503
Consumer goods
Industrial goods
V.Pranulis ir kt. pateikia rėmimo kompleksą iš keturių dalių: reklamos, pardavimo skatinimo, ryšius su visuomene, asmeninio pardavimo.
O P.Kotler pateikia tuos pačius rėmimo įrankius, tačiau jis dar palygina vartojimo ir gamybinės paskirties prekių marketingą: - consumer goods companies usually put more of their funds into advertising, followed by sales promotion, personal selling, and then public relations. In contrast, industrial goods companies put most of their funds into personal selling, followed by...
Šį darbą sudaro 1916 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!