1 pav. Paramos sritys 16
2 pav. Asmeninio pardavimo vieta marketingo sistemoje 18
Pagrindinės sąvokos ir terminai
Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškos informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų.
Reklamos vartotojas – tai asmuo, kuriam yra skiriama reklama arba kuri jį gali pasiekti.
Rėmimas – tai į vartotoją nukreipti informavimo ir įtikinėjimo veiksmai, turintys įtakos vartotojo sprendimams.
Pardavimo skatinimas – tai veiksmai, kuriais pirkėjui sudaromos ypatingos sąlygos įsigyti prekę.
Pardavimo skatinimo veiksmai – kūrybinės veiklos rezultatas.
Prekybininkų skatinimas – tai laiko atžvilgiu riboti pardavimo skatinimo veiksmai, kuriais gamintojas siekia papildomomis priemonėmis suaktyvinti prekybininkų (didmenininkų ir mažmenininkų) pastangas, susijusias su jo prekių pardavimu.
Ryšiai su visuomene – tai veikla, kuria siekiama visuomenėje ar tam tikrose jos grupėse suformuoti teigiamą įmonės įvaizdį ir sukurti pasitikėjimo bei supratimo atmosferą.
Populiarinimas – tai neasmeniškas prekės ar paslaugos paklausos formavimas, skleidžiant apie jas duomenis informacijos perdavimo priemonėmis.
Parama – tai veiksmai, kuriais įmonė, siekdama savo tikslų, finansinėmis lėšomis, materialiomis vertybėmis ar paslaugomis remia tam tikrus asmenis, organizacijas arba renginius.
Mugė – tai tam tikrose vietose periodiškai organizuojamas renginys, kuriame jo dalyviai – įvairių verslo sričių įmonės – siūlo potencialiems pirkėjams savo prekes.
Paroda – tai renginys, kuriame demonstravimo būdu siekiama visuomenę ir specialistus supažindinti su įvairių veiklos sričių pasiekimais bei naujomis idėjomis.
Asmeniškas pardavimas – tai tiesioginis (asmeninis) pardavėjo ir pirkėjo bendravimas, kuriuo metu pardavėjas daro įtaką pirkėjo sprendimams.
ĮVADAS
Visais laikas rėmimas buvo naudojamos kaip konkurencijos priemonės, kurios padėdavo prisivilioti pirkėjus ir pristatyti savo parduodamas prekes. Pavyzdžiui, prieš susiformuojant skaitymo ir rašymo įgūdžiams, seniausia reklamos priemonė buvo sakytinis žodis. Gatvės prekiautojai bei šaukliai vaikščiodavo miesto gatvėmis ir garsiai šaukdami reklamuodavo savo prekes. Apie ankstyvus pardavimo skatinimo priemones byloja užrašai ir piešiniai ant Pompėjos sienų bei akmens obeliskų senovės Egipte. Tokios iškabos buvo skiriamos nemokantiems rašyti, todėl simbolizuodavo pardavėjų gaminius. Pavyzdžiui, Romoje iškaba su ožka reiškė pieninę, mulas traukiantis malūną – kepėjo parduotuvę.
Lauko reklama...
Šį darbą sudaro 4514 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!