Kursiniai darbai

Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė

10   (3 atsiliepimai)
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 1 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 2 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 3 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 4 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 5 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 6 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 7 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 8 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 9 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 10 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 11 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 12 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 13 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 14 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 15 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 16 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 17 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 18 puslapis
Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksnių analizė 19 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1 pav. Paramos sritys 16
2 pav. Asmeninio pardavimo vieta marketingo sistemoje 18
Pagrindinės sąvokos ir terminai
Reklama – tai užsakovo apmokamas neasmeniškos informacijos apie prekes, paslaugas ar idėjas skleidimas pasirinktai auditorijai, siekiant užsakovo numatytų tikslų.
Reklamos vartotojas – tai asmuo, kuriam yra skiriama reklama arba kuri jį gali pasiekti.
Rėmimas – tai į vartotoją nukreipti informavimo ir įtikinėjimo veiksmai, turintys įtakos vartotojo sprendimams.
Pardavimo skatinimas – tai veiksmai, kuriais pirkėjui sudaromos ypatingos sąlygos įsigyti prekę.
Pardavimo skatinimo veiksmai – kūrybinės veiklos rezultatas.
Prekybininkų skatinimas – tai laiko atžvilgiu riboti pardavimo skatinimo veiksmai, kuriais gamintojas siekia papildomomis priemonėmis suaktyvinti prekybininkų (didmenininkų ir mažmenininkų) pastangas, susijusias su jo prekių pardavimu.
Ryšiai su visuomene – tai veikla, kuria siekiama visuomenėje ar tam tikrose jos grupėse suformuoti teigiamą įmonės įvaizdį ir sukurti pasitikėjimo bei supratimo atmosferą.
Populiarinimas – tai neasmeniškas prekės ar paslaugos paklausos formavimas, skleidžiant apie jas duomenis informacijos perdavimo priemonėmis.
Parama – tai veiksmai, kuriais įmonė, siekdama savo tikslų, finansinėmis lėšomis, materialiomis vertybėmis ar paslaugomis remia tam tikrus asmenis, organizacijas arba renginius.
Mugė – tai tam tikrose vietose periodiškai organizuojamas renginys, kuriame jo dalyviai – įvairių verslo sričių įmonės – siūlo potencialiems pirkėjams savo prekes.
Paroda – tai renginys, kuriame demonstravimo būdu siekiama visuomenę ir specialistus supažindinti su įvairių veiklos sričių pasiekimais bei naujomis idėjomis.
Asmeniškas pardavimas – tai tiesioginis (asmeninis) pardavėjo ir pirkėjo bendravimas, kuriuo metu pardavėjas daro įtaką pirkėjo sprendimams.
ĮVADAS
Visais laikas rėmimas buvo naudojamos kaip konkurencijos priemonės, kurios padėdavo prisivilioti pirkėjus ir pristatyti savo parduodamas prekes. Pavyzdžiui, prieš susiformuojant skaitymo ir rašymo įgūdžiams, seniausia reklamos priemonė buvo sakytinis žodis. Gatvės prekiautojai bei šaukliai vaikščiodavo miesto gatvėmis ir garsiai šaukdami reklamuodavo savo prekes. Apie ankstyvus pardavimo skatinimo priemones byloja užrašai ir piešiniai ant Pompėjos sienų bei akmens obeliskų senovės Egipte. Tokios iškabos buvo skiriamos nemokantiems rašyti, todėl simbolizuodavo pardavėjų gaminius. Pavyzdžiui, Romoje iškaba su ožka reiškė pieninę, mulas traukiantis malūną – kepėjo parduotuvę.
Lauko reklama...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4514 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Paveikslėlių sąrašas 3
  • Pagrindinės sąvokos ir terminai 4
  • ĮVADAS 5
  • 2. Rėmimo veiksnių pagrindiniai skirtumai 7
  • 2.1. Rėmimo samprata ir rėmimo veiksmų grupės 7
  • 2.1.1. Reklamos apibūdinimas ir esmė 7
  • 2.1.2. Pardavimo skatinimo esmė ir tikslai 8
  • 2.1.2.1. Pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į galutinius vartotojus 10
  • 2.1.2.2. Pardavimo skatinimo veiksmai, nukreipti į prekybininkus 11
  • 2.1.2.3. Prekybininkų naudojami pardavimo skatinimo veiksmai 12
  • 2.1.3. Ryšių su visuomene samprata, tikslai ir naudojimas marketinge 13
  • 2.1.3.1. Populiarinimo naudojimas 14
  • 2.1.3.2. Paramos tikslai ir planavimas 15
  • 2.1.3.3. Parodų ir mugių naudingumas 17
  • 2.1.4. Asmeniško pardavimo reikšmė ir turinys 18
  • IŠVADOS 20
  • Cituota ir naudota literatūra 21

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
19 psl., (4514 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 19 psl., (4514 ž.)
  • Word failas 143 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt