Namų darbai

Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz"

10   (1 atsiliepimai)
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 1 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 2 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 3 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 4 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 5 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 6 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 7 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 8 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 9 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 10 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 11 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 12 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 13 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 14 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 15 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 16 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 17 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 18 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 19 puslapis
Konkurencijos veiksnių analizė: restoranas "Pizza Jazz" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

MV07A grupės studentas ...................................
Vilnius
2008/2009
ĮVADAS
Aktualumas. Maitinimo įmonės savo pasirinktoje rinkoje labai retai yra vienintelės. Paprastai tų pačių pirkėjų poreikiais rūpinasi bei stengiasi juos patenkinti ir kitos įmonės. Todėl tarp įmonių (gamintojų, prekybininkų, paslaugų teikėjų) dėl pirkėjo vyksta nuolatinės varžybos - konkurencija. Kiekvienai įmonei yra labai svarbu atidžiai stebėti savo konkurentus. Kad ir kokia būtų įmonė - rinkos lyderė, pretendentė į lyderes, sekėja ar nišų užpildytoja, ji pri­valo parinkti tokią rinkodaros strategiją, kuri efektyviausiai pozicionuotų įmonę prieš jos konkurentus. Kyla klausimai: kas yra konkurencija ir kas yra konkurentai?
Konkurencija – tai varžymasis siekiant savo tikslų.
Konkurentai – tai rinkos dalyviai, potencialiems pirkėjams siūlantys tapačius arba panašius poreikius tenkinančias prekes.
Svarbiausia yra atlikti konkurentų bei konkurencijos analizes, t.y. pagrindinių konkurentų nustatymas, jų tikslų, pranašumų ir trūkumų, strategijų ir atsakomųjų veiksmų į konkurentų veiksmus įvertinimas, bei konkurentų, kuriuos reikia pulti ir kurių vengti parinkimas. Taipogi yra svarbu nustatyti konkurencijos rūšis, strategijas bei jos veiksmus.
Problema. Nepakankamas restorano „Pizza Jazz“ konkurentų išanalizavimas.
Tikslas. Išanalizuoti restorano „Pizza Jazz“ konkurentus.
Uždaviniai:
1. Išryškinti restorano „Pizza Jazz“ bendrą konkurencinę padėtį.
2. Ištirti restorano „Pizza Jazz“ stipriąsias bei silpnąsias puses.
3. Išanalizuoti mokslinius šaltinius.
4. Pateikti išvadas ir siūlymus įmonės konkurencingumui didinti.
2. ANALITINĖ DALIS
2.1 Konkurentų analizė
Konkurencija yra būtinas šiuolaikinės ekonomikos atributas, skatinantis kokybės gerėjimą, bei inovacijų diegimą. Šiandien ji traktuojama kaip kova su konkurentais, o ne kova dėl kliento. Taip pat klaidinga konkurenciją tapatinti su reiškiniu, kai dėl vartotojo varžosi kelios analogišką produkciją gaminančios ar paslaugas teikiančios įmonės. Juk prekė ar paslauga konkuruoja su visomis kitomis įvairiausio pobūdžio prekėmis bei paslaugomis. Kitaip tariant, konkurencija reiškia ne tai, kad panašią prekę ar paslaugą parduoda keletas pardavėjų, o tai, kad kiekvienas norintis gali laisvai pasiūlyti pirkėjui savo prekę ar paslaugą.
Kad įmonė galėtų planuoti efektyvią rinkodaros strategiją, ji turi kuo daugiau sužinoti apie savo konkurentus. Įmonė privalo nuolatos lyginti savo produktus, kainas, paskirstymo grandines bei pardavimų rėmimo programas su savo artimiausiais konkurentais....

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 4786 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • TURINYS 2
  • ĮVADAS 3
  • 2. ANALITINĖ DALIS 4
  • 2.1 Konkurentų analizė 4
  • 2.1.1 Įmonės konkurentų nustatymas 5
  • 2.1.2 Konkurentų tikslų apibrėžimas 5
  • 2.1.3 Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas 6
  • 2.1.4 Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas 6
  • 2.1.5 Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti 7
  • 2.1.6 Konkurentų žvalgybos sistemos kūrimas 8
  • 2.2. Konkurencijos analizė 8
  • 2.2.1 Konkurencijos rūšys 8
  • 2.2.2 Rinkos struktūra 9
  • 2.2.3 Konkurencijos strategijos 10
  • 2.2.4 Konkurenciniai veiksmai 11
  • 3. TYRIAMOJI DALIS 12
  • 3.1. Restoranas „Pizza Jazz“ 12
  • 3.2 Konkurentų analizė 13
  • 3.2.1 Kavinė – baras „Grilis“ 13
  • 3.2.2 Kavinė - baras „Viešnagė“ 14
  • 3.2.3 Kavinė - baras „Čili pica“ 15
  • 3.2.4 Restoranas „Keta“ 16
  • 3.2.5 Restoranas „Midaus ragas“ 18
  • 3.3 Konkurentų kartoteka 19
  • 3.4 Restorano „Pizza Jazz“ SWOT analizė 20
  • 4. Išvados 21
  • 5. Literatūra 21

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
21 psl., (4786 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 21 psl., (4786 ž.)
  • Word failas 244 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt