MV07A grupės studentas ...................................
Vilnius
2008/2009
ĮVADAS
Aktualumas. Maitinimo įmonės savo pasirinktoje rinkoje labai retai yra vienintelės. Paprastai tų pačių pirkėjų poreikiais rūpinasi bei stengiasi juos patenkinti ir kitos įmonės. Todėl tarp įmonių (gamintojų, prekybininkų, paslaugų teikėjų) dėl pirkėjo vyksta nuolatinės varžybos - konkurencija. Kiekvienai įmonei yra labai svarbu atidžiai stebėti savo konkurentus. Kad ir kokia būtų įmonė - rinkos lyderė, pretendentė į lyderes, sekėja ar nišų užpildytoja, ji privalo parinkti tokią rinkodaros strategiją, kuri efektyviausiai pozicionuotų įmonę prieš jos konkurentus. Kyla klausimai: kas yra konkurencija ir kas yra konkurentai?
Konkurencija – tai varžymasis siekiant savo tikslų.
Konkurentai – tai rinkos dalyviai, potencialiems pirkėjams siūlantys tapačius arba panašius poreikius tenkinančias prekes.
Svarbiausia yra atlikti konkurentų bei konkurencijos analizes, t.y. pagrindinių konkurentų nustatymas, jų tikslų, pranašumų ir trūkumų, strategijų ir atsakomųjų veiksmų į konkurentų veiksmus įvertinimas, bei konkurentų, kuriuos reikia pulti ir kurių vengti parinkimas. Taipogi yra svarbu nustatyti konkurencijos rūšis, strategijas bei jos veiksmus.
Problema. Nepakankamas restorano „Pizza Jazz“ konkurentų išanalizavimas.
Tikslas. Išanalizuoti restorano „Pizza Jazz“ konkurentus.
Uždaviniai:
1. Išryškinti restorano „Pizza Jazz“ bendrą konkurencinę padėtį.
2. Ištirti restorano „Pizza Jazz“ stipriąsias bei silpnąsias puses.
3. Išanalizuoti mokslinius šaltinius.
4. Pateikti išvadas ir siūlymus įmonės konkurencingumui didinti.
2. ANALITINĖ DALIS
2.1 Konkurentų analizė
Konkurencija yra būtinas šiuolaikinės ekonomikos atributas, skatinantis kokybės gerėjimą, bei inovacijų diegimą. Šiandien ji traktuojama kaip kova su konkurentais, o ne kova dėl kliento. Taip pat klaidinga konkurenciją tapatinti su reiškiniu, kai dėl vartotojo varžosi kelios analogišką produkciją gaminančios ar paslaugas teikiančios įmonės. Juk prekė ar paslauga konkuruoja su visomis kitomis įvairiausio pobūdžio prekėmis bei paslaugomis. Kitaip tariant, konkurencija reiškia ne tai, kad panašią prekę ar paslaugą parduoda keletas pardavėjų, o tai, kad kiekvienas norintis gali laisvai pasiūlyti pirkėjui savo prekę ar paslaugą.
Kad įmonė galėtų planuoti efektyvią rinkodaros strategiją, ji turi kuo daugiau sužinoti apie savo konkurentus. Įmonė privalo nuolatos lyginti savo produktus, kainas, paskirstymo grandines bei pardavimų rėmimo programas su savo artimiausiais konkurentais....
Šį darbą sudaro 4786 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!