Žemės ūkio inžinerijos fakultetas
Profesinės saugos ir inžinerijos vadybos katedra
Užduotį tvirtinu: ____________________
Dalyko dėstytoja R.Čingienė
2009 m. lapkričio mėn. ___ d.
ŽŪIF IV kurso __ grupės studentui (ei) ____________________________________________
(vardas pavardė)
Technikos ir technologijų rinkodaros kursinio projekto
U Ž D U O T I S
Kursinio projekto tema ______________________________________________________
____________________________________________________________________________.
Darbo turinys:
Titulinis lapas
Užduotis
Įvadas
1. Analitinė dalis.
1.1. Analizuojamo objekto (įmonės, technikos, gaminio, įrenginio ir pan.) apibūdinimas.
1.2. Literatūros analizė. Nagrinėjamos technikos (gaminio, produkto) situacija Lietuvos ir užsienio rinkose (suvartojimas, rinkos kainos ir pan.).
2. Tiriamoji dalis.
2.1. Rinkos dalyviai ir konkurencinė (įmonės aplinkos) analizė (tiekėjai, vartotojai, konkurentai).
2.2. Parduodamos (gaminamos) technikos (gaminio, produkto) asortimentas.
2.3. Įmonės veiklos rezultatai (gamyba, pardavimai, importas, eksportas) ir jų analizė.
Išvados ir rekomendacijos.
Literatūra
Priedai: schemos, brėžiniai, paveikslai, lentelės ir t.t.
Darbo apimtis: 20 – 25 psl.
Kursinio projekto baigimo data
Užduotį gavau: ______________________
(studento parašas)
ĮVADAS
Kiekvienos pelno siekiančios įmonės tikslas yra kaip įmanoma didinti pelną. Tam reikia kuo tikslesnių duomenų apie įmonės veiklą ir jos rezultatus. Todėl yra atliekamas finansinės bei ūkinės veiklos ir jos rezultatų tyrimas, siekiant tobulinti įmonės valdymą ir didinti jos veiklos efektyvumą bei pelningumą.
Paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. UAB ”Ivetra ir Ko” autoserviso veikla – automobilių atsarginių detalių prekyba, remontas ir priežiūra nėra nauja rinkoje, tačiau vis didėjantys žmonių poreikiai lemia šios šakos vystymąsi. Norint konkuruoti su kitomis panašiomis firmomis, siekiant pritraukti naujus ir išlaikyti esamus klientus reikia nuolatos įvertinti konkurentų siūlomas naujoves, bei tobulinti įmonės pasiūlą.
Darbo objektas - UAB „ Ivetra ir Ko“ serviso teikiamų paslaugų analizė.
Darbo tikslas – išnagrinėti UAB „Ivetra ir Ko“ serviso veiklą, apyvartos pokyčius, atlikti SSGG bei įmonės konkurentų analizes.
Darbo uždaviniai :
1. apibūdinti UAB „ Ivetra ir Ko“ veiklą, įvardijant jos misiją ir siekiamus tikslus;
2. palyginti serviso paslaugų apyvartinius pokyčius;
3. iškirti pagrindinius įmonės konkurentus.
4. atlikti serviso paslaugų SSGG analizę;
Darbo metodai: internetinių puslapių, bendrovės vidinių duomenų analizė.
1. ANALITINĖ DALIS
1.1. UAB „Ivetra ir Ko“ istorija, vidinės ir išorinės aplinkų apžvalga
Oficialusis "Iveco" automobilių gamintojų distributorius Lietuvoje. UAB "Ivetra ir...
Šį darbą sudaro 4532 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!