Temos aktualumas. Šių dienų transporto paslaugų sektorius yra išaugęs ir gana gerai išplėtotas, vartotojams stengiamasi pasiūlyti vis platesnį paslaugų spektrą. Siekiama užtikrinti vartotojų poreikių patenkinimą ir tuo pačiu didinami jų lūkesčiai. Tokiu būdu įmonės skatinamos konkuruoti, o konkurencija rinkoje turi tiesioginės įtakos paslaugų standartų ir kokybės kilimui. Transporto paslaugas teikiančios įmonės, norėdamos plėstis ar bent jau išsilaikyti šiandieninėje rinkoje, turi pasistengti, kad išlaikytų savo esamus klientus, o siekdamos pritraukti naujus klientus – privalo įdėti gerokai daugiau pastangų. Norint laimėti ilgalaikę sėkmę paslaugų versle būtina siekti vartotojų lojalumo, o tai galima padaryti užtikrinant jų poreikių patenkinimą teikiant jiems aukštos kokybės ir vertės paslaugas. Norint tai įgyvendinti, būtina išsiaiškinti, kaip vartotojai vertina esamą paslaugų kokybę ir ar ji atitinka esamus poreikius, taip pat reikalinga nustatyti ir tai, ko vartotojai tikisi, t. y. kokie jų lūkesčiai dar neįgyvendinti.
Darbo temos aktualumas pasireiškia tuo, jog kiekvienas klientas nori gauti kokybiškas paslaugas, jam ypatingai svarbu, jog paslauga atitiktų jo lūkesčius. Akcentuotina, jog norint teikti atitinkamos kokybės paslaugas, reikia žinoti kokiais kriterijais remdamasis klientas suvokia gaunamos paslaugos kokybę. Todėl svarbu įvertinti UAB „KAUTRA“ teikiamų paslaugų kokybę ir skatinti teikti kokybiškas paslaugas bei didinti įmonių konkurencingumą.
Darbo objektas – UAB „KAUTRA“ teikiamų paslaugų kokybė.
Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „KAUTRA“ teikiamų paslaugų kokybę ir tobulinimo galimybes.
Hipotezė – vartotojai retai yra apklausiami apie kainos ir kokybės santykį, o jų nuomonės moksliškai išanalizuotos apie viešąjį transportą. Tikėtina, kad gali jie būti nepatenkinti.
1. Išnagrinėti įmonės teikiamų paslaugų esmę ir kokybę įtakojančius veiksnius.
2. Ištirti UAB „KAUTRA“ teikiamų paslaugų kokybę.
1. Mokslinės literatūros analizė. Šis metodas taikytas siekiant išnagrinėti įmonės paslaugų esmę ir kokybę.
2. Lyginamasis metodas. Šis metodas taikytas siekiant palyginti nagrinėjamą literatūrą.
3. Anketinė apklausa. Šis metodas taikytas norint išsiaiškinti UAB „KAUTRA“ teikiamų paslaugų kokybę ir tobulinimo galimybes.
4. Grafinis duomenų vaizdavimo būdas. Šis metodas taikytas siekiant pavaizduoti respondentų atsakymų pasiskirstymą.
1. ĮMONĖS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS IR KAINOS...
Šį darbą sudaro 5291 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!