Referatai

Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis

10   (2 atsiliepimai)
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 1 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 2 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 3 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 4 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 5 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 6 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 7 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 8 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 9 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 10 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 11 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 12 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 13 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 14 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 15 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 16 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 17 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 18 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 19 puslapis
Įmonės teikiamų paslaugų kokybės ir kainos santykis 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Temos aktualumas. Šių dienų transporto paslaugų sektorius yra išaugęs ir gana gerai išplėtotas, vartotojams stengiamasi pasiūlyti vis platesnį paslaugų spektrą. Siekiama užtikrinti vartotojų poreikių patenkinimą ir tuo pačiu didinami jų lūkesčiai. Tokiu būdu įmonės skatinamos konkuruoti, o konkurencija rinkoje turi tiesioginės įtakos paslaugų standartų ir kokybės kilimui. Transporto paslaugas teikiančios įmonės, norėdamos plėstis ar bent jau išsilaikyti šiandieninėje rinkoje, turi pasistengti, kad išlaikytų savo esamus klientus, o siekdamos pritraukti naujus klientus – privalo įdėti gerokai daugiau pastangų. Norint laimėti ilgalaikę sėkmę paslaugų versle būtina siekti vartotojų lojalumo, o tai galima padaryti užtikrinant jų poreikių patenkinimą teikiant jiems aukštos kokybės ir vertės paslaugas. Norint tai įgyvendinti, būtina išsiaiškinti, kaip vartotojai vertina esamą paslaugų kokybę ir ar ji atitinka esamus poreikius, taip pat reikalinga nustatyti ir tai, ko vartotojai tikisi, t. y. kokie jų lūkesčiai dar neįgyvendinti.
Darbo temos aktualumas pasireiškia tuo, jog kiekvienas klientas nori gauti kokybiškas paslaugas, jam ypatingai svarbu, jog paslauga atitiktų jo lūkesčius. Akcentuotina, jog norint teikti atitinkamos kokybės paslaugas, reikia žinoti kokiais kriterijais remdamasis klientas suvokia gaunamos paslaugos kokybę. Todėl svarbu įvertinti UAB „KAUTRA“ teikiamų paslaugų kokybę ir skatinti teikti kokybiškas paslaugas bei didinti įmonių konkurencingumą.
Darbo objektas – UAB „KAUTRA“ teikiamų paslaugų kokybė.
Darbo tikslas – išanalizuoti UAB „KAUTRA“ teikiamų paslaugų kokybę ir tobulinimo galimybes.
Hipotezė – vartotojai retai yra apklausiami apie kainos ir kokybės santykį, o jų nuomonės moksliškai išanalizuotos apie viešąjį transportą. Tikėtina, kad gali jie būti nepatenkinti.
1. Išnagrinėti įmonės teikiamų paslaugų esmę ir kokybę įtakojančius veiksnius.
2. Ištirti UAB „KAUTRA“ teikiamų paslaugų kokybę.
1. Mokslinės literatūros analizė. Šis metodas taikytas siekiant išnagrinėti įmonės paslaugų esmę ir kokybę.
2. Lyginamasis metodas. Šis metodas taikytas siekiant palyginti nagrinėjamą literatūrą.
3. Anketinė apklausa. Šis metodas taikytas norint išsiaiškinti UAB „KAUTRA“ teikiamų paslaugų kokybę ir tobulinimo galimybes.
4. Grafinis duomenų vaizdavimo būdas. Šis metodas taikytas siekiant pavaizduoti respondentų atsakymų pasiskirstymą.
1. ĮMONĖS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS IR KAINOS...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 5291 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. ĮMONĖS TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS IR KAINOS SANTIKIS TEORINIU ASPEKTU 4
  • 1.1. Paslaugų kokybės samprata 4
  • 1.2. Paslaugų įtakojantys veiksniai 8
  • 1.3. Paslaugų kokybės vertinimas ir valdymas 10
  • 2. UAB „KAUTRA“ TEIKIAMŲ PASLAUGŲ KOKYBĖS TYRIMAS 14
  • 2.1. UAB „KAUTRA“ analizuojamos įmonės pristatymas 14
  • 2.2. Tyrimo organizavimo etapai 15
  • 2.3. UAB „KAUTRA“ klientų anketinės apklausos duomenų analizė 16
  • IŠVADOS IR SIŪLYMAI 27
  • ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 28
  • PRIEDAI 29

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.docx)
Apimtis
30 psl., (5291 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 30 psl., (5291 ž.)
  • Word failas 647 KB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt