Tyrimai

Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų

9.4   (3 atsiliepimai)
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 1 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 2 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 3 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 4 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 5 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 6 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 7 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 8 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 9 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 10 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 11 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 12 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 13 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 14 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 15 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 16 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 17 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 18 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 19 puslapis
Konkurencijos tipai tarp UAB „Pigu“ ir kitų internetinės prekybos tinklų 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

• Tyrimo tikslas: Išsiaiškinti konkurencijos tipus tarp internetinės prekybos tinklų Lietuvoje.
• Tyrimo užduotis: Išnagrinėti konkurencijos sampratą ir tipus.
• Tyrimo metodai ir priemonės: Rinkos tyrimo analizė naudojant sisteminimo ir apibendrinimo teorinius metodus. Empiriniui duomenų rinkimui - anketinė apklausa.
• Konkurencija - tai rinkos situacija, kai yra pakankamai daug pirkėjų ir pardavėjų, egzistuoja laisvo įėjimo į rinką ir išėjimo iš jos galimybės bei prieinama informacija apie kitų gamintojų kainas. Taip pat tai varžymasis dėl geresnių gamybos rezultatų, prisitaikymas siekiant pelno.
• Konkurencingumas - gebėjimas pasiekti sėkmę rinkoje. Pagrindinis rodiklis, įvertinantis konkurencingumą, yra produktyvumas, kuris lemia, kokio dydžio ekonominė vertė bus sukurta.
• „Konkurencingumas - tai tam tikros veiklos subjektų sugebėjimas pirmauti ir tuo pagrindu turėti geresnius nei kitų subjektų rezultatus.“ (Borisas Melnikas)
Konkurencijos rūšys
• Tiesioginė konkurencija – konkurencija kai dauguma organizacijų siūlo iš dalies vienodus produktus ar paslaugas tai pačiai tikslinei auditorijai.
• Netiesioginė konkurencija - kai įmonės konkuruoja rinkoje, gamindamos pakaitalus, kad patenkintų tą patį klientų poreikį. Iš esmės netiesiogiai konkuruojančios įmonės daugiau dėmesio skiria tam, kad žinotų, kaip tą patį poreikį gali patenkinti skirtingi produktai. Tai reiškia, kad įmonės gali toliau plėsti žinias apie savo konkurencinę aplinką.
• Pakaitinė konkurencija - tai prekės ženklai ir įmonės, galinčios visiškai pakeisti esamas organizacijas, gamindamos naujus produktus ar paslaugas, geriau tenkinančius tikslinės auditorijos poreikius.
Anketos pristatymas
Atlikta anketa, su kuria buvo siekiama išsiaiškinti ką klientai galvoja apie vyraujančia konkurenciją su kitomis įmonėmis kurios teikia tas pačias paslaugas. Į apklausą atsakė 55 respondentai.
Jūsų lytis?
Skritulinėje diagramoje galime pastebėti, jog iš 55 respondentų, didesnė dalį (56,4 procento) sudarė moterys. 41,8% procentas respondentų buvo vyriškos lyties, bei vienas asmuo neatsakė į klausimą.
Jūsų amžius?
Jūsų amžius?
Stulpelinėje diagramoje vaizduojamas respondentų amžiaus pasiskirstymas. Didžioji dalis asmenų buvo nuo 18 iki 30-ties metų. Tokių respondentų buvo 43. Kitose amžiaus grupėse respondentų buvo žymiai mažiau :
4 asmenys priklausė grupėje tarp 30-ties ir 40-ties metų
3 asmenų amžius buvo mažesnis už 18 metų
Po...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1445 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Skaidrės (.pptx)
Apimtis
25 psl., (1445 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros tyrimas
  • 25 psl., (1445 ž.)
  • Skaidrės 2 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį tyrimą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt