Referatai

Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse

10   (1 atsiliepimai)
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 1 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 2 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 3 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 4 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 5 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 6 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 7 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 8 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 9 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 10 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 11 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 12 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 13 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 14 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 15 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 16 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 17 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 18 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 19 puslapis
Įvaizdžio ir ryšių su visuomene taikymas prekybos įmonėse 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

1.4 Įmonės identitetas ir profilis.......................................................................................................7
1.5 Prekybos įmonės įvaizdžio formavimas.....................................................................................8
1.5.1 Prekių pateikimas.....................................................................................................................9
1.5.2 Tikslingas prekybos vietos parinkimas..................................................................................10
1.5.3 Parduotuvės dizainas ir įrengimas..........................................................................................11
1.5.4 Pardavimų skatinimas.............................................................................................................12
1.5.5 Pardavimų personalas.............................................................................................................12
2. RYŠIŲ SU VISUOMENE TAIKYMAS PREKYBOS ĮMONĖSE............................................14
2.1 Ryšių su visuomene samprata....................................................................................................15
2.2 Ryšių su visuomene modeliai.....................................................................................................15
2.3 Ryšiai su visuomene ir organizacijos vadyba.............................................................................16
2.3.1 Tyrimas....................................................................................................................................17
2.3.2 Planavimas...............................................................................................................................20
2.4 Ryšių su visuomene programa....................................................................................................21
2.4.1 Pranešimas................................................................................................................................21
2.4.2 Organizacijos publikos.............................................................................................................22
2.5 Ryšių su visuomene priemonės ir metodai..................................................................................23
2.5.1 Ryšiai su žiniasklaida...............................................................................................................24
2.5.2 Organizacijos leidiniai ir suvenyrai..........................................................................................27
2.5.3 Renginiai ir programos.............................................................................................................27
2.6 Ryšių su visuomene organizacija įmonėje...................................................................................28
IŠVADOS..........................................................................................................................................29
LITERATŪRA...................................................................................................................................31
Įvadas
Organizacijos sėkmė labai priklauso nuo visuomenės nuomonės apie ją ir jos veiklą. Jei institucijai pavyksta visuomenėje suformuoti teigiamą įvaizdį, jai yra daug lengviau siekti savo tikslų. Svarbu ne tik tinkamai pagaminti prekę ar atlikti kitus veiksmus, bet ir rūpintis, kad visuomenė tai žinotų bei teisingai suprastų. Visuomenės nuomonei formuoti reikia pastangų, tam tikros veiklos, kuri yra vadinama ryšiais su visuomene
Įvaizdžio formavimas yra galima sakyti Viešųjų ryšių viena iš funkcijų. Mažmeninės prekybos įmonės yra orientuotos į prekių pardavimą nedideliais kiekiais galutiniams vartotojams. Dabartinei mažmeninių įmonių rinkai būdingas dinamiškumas bei didelė konkurencinė kova dėl potencialių vartotojų pritraukimo. Todėl įmonė siekdama, jog vykdoma veikla būtų sėkminga ir pelninga, turi sukurti tokį įvaizdį, kuris išskirtų ją iš konkurentų tarpo.
Visos organizacijos veikia ir egzistuoja sociume ir kiekviena iš jų palaiko ryšius su visuomene. Griežtai kalbant, viskas, ką daro organizacija ar institucija, yra ryšiai su visuomene, nes kiekvienas veiksmas ir net aplinka, atmosfera, elgesys sukelia tam tikras – teigiamas arba neigiamas – reakcijas ir vertinimus, formuoja nuomonę ir įvaizdį. Todėl, kai kurių autorių vertinimu, ryšiai su visuomene pirmiausia yra požiūris, nuostata, supratimas, kad viskas, kas vyksta organizacijoje, turi reikšmės jos reputacijai.
1. ĮVAIZDŽIO TAIKYMAS PREKYBOS ĮMONĖSE
Įmonės įvaizdis – tai abstrakti visos visuomenės ar tam tikrų visuomenės grupių nuomonė apie įmonę. Vienas iš svarbių ryšių su visuomene tikslų – sukurti, formuoti ir palaikyti teigiamą organizacijos, jos gaminamų prekių, teikiamų paslaugų įvaizdį ir jos reputaciją. Siekiant šio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7880 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
32 psl., (7880 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 32 psl., (7880 ž.)
  • Word failas 235 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt