1.4 Įmonės identitetas ir profilis.......................................................................................................7
1.5 Prekybos įmonės įvaizdžio formavimas.....................................................................................8
1.5.1 Prekių pateikimas.....................................................................................................................9
1.5.2 Tikslingas prekybos vietos parinkimas..................................................................................10
1.5.3 Parduotuvės dizainas ir įrengimas..........................................................................................11
1.5.4 Pardavimų skatinimas.............................................................................................................12
1.5.5 Pardavimų personalas.............................................................................................................12
2. RYŠIŲ SU VISUOMENE TAIKYMAS PREKYBOS ĮMONĖSE............................................14
2.1 Ryšių su visuomene samprata....................................................................................................15
2.2 Ryšių su visuomene modeliai.....................................................................................................15
2.3 Ryšiai su visuomene ir organizacijos vadyba.............................................................................16
2.3.1 Tyrimas....................................................................................................................................17
2.3.2 Planavimas...............................................................................................................................20
2.4 Ryšių su visuomene programa....................................................................................................21
2.4.1 Pranešimas................................................................................................................................21
2.4.2 Organizacijos publikos.............................................................................................................22
2.5 Ryšių su visuomene priemonės ir metodai..................................................................................23
2.5.1 Ryšiai su žiniasklaida...............................................................................................................24
2.5.2 Organizacijos leidiniai ir suvenyrai..........................................................................................27
2.5.3 Renginiai ir programos.............................................................................................................27
2.6 Ryšių su visuomene organizacija įmonėje...................................................................................28
IŠVADOS..........................................................................................................................................29
LITERATŪRA...................................................................................................................................31
Įvadas
Organizacijos sėkmė labai priklauso nuo visuomenės nuomonės apie ją ir jos veiklą. Jei institucijai pavyksta visuomenėje suformuoti teigiamą įvaizdį, jai yra daug lengviau siekti savo tikslų. Svarbu ne tik tinkamai pagaminti prekę ar atlikti kitus veiksmus, bet ir rūpintis, kad visuomenė tai žinotų bei teisingai suprastų. Visuomenės nuomonei formuoti reikia pastangų, tam tikros veiklos, kuri yra vadinama ryšiais su visuomene
Įvaizdžio formavimas yra galima sakyti Viešųjų ryšių viena iš funkcijų. Mažmeninės prekybos įmonės yra orientuotos į prekių pardavimą nedideliais kiekiais galutiniams vartotojams. Dabartinei mažmeninių įmonių rinkai būdingas dinamiškumas bei didelė konkurencinė kova dėl potencialių vartotojų pritraukimo. Todėl įmonė siekdama, jog vykdoma veikla būtų sėkminga ir pelninga, turi sukurti tokį įvaizdį, kuris išskirtų ją iš konkurentų tarpo.
Visos organizacijos veikia ir egzistuoja sociume ir kiekviena iš jų palaiko ryšius su visuomene. Griežtai kalbant, viskas, ką daro organizacija ar institucija, yra ryšiai su visuomene, nes kiekvienas veiksmas ir net aplinka, atmosfera, elgesys sukelia tam tikras – teigiamas arba neigiamas – reakcijas ir vertinimus, formuoja nuomonę ir įvaizdį. Todėl, kai kurių autorių vertinimu, ryšiai su visuomene pirmiausia yra požiūris, nuostata, supratimas, kad viskas, kas vyksta organizacijoje, turi reikšmės jos reputacijai.
1. ĮVAIZDŽIO TAIKYMAS PREKYBOS ĮMONĖSE
Įmonės įvaizdis – tai abstrakti visos visuomenės ar tam tikrų visuomenės grupių nuomonė apie įmonę. Vienas iš svarbių ryšių su visuomene tikslų – sukurti, formuoti ir palaikyti teigiamą organizacijos, jos gaminamų prekių, teikiamų paslaugų įvaizdį ir jos reputaciją. Siekiant šio...
Šį darbą sudaro 7880 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!