Referatai

Marketingo tyrimo ataskaita: automobilių detalių prekybos įmonė UAB "Delada"

9.8   (2 atsiliepimai)
Marketingo tyrimo ataskaita: automobilių detalių prekybos įmonė UAB "Delada" 1 puslapis
Marketingo tyrimo ataskaita: automobilių detalių prekybos įmonė UAB "Delada" 2 puslapis
Marketingo tyrimo ataskaita: automobilių detalių prekybos įmonė UAB "Delada" 3 puslapis
Marketingo tyrimo ataskaita: automobilių detalių prekybos įmonė UAB "Delada" 4 puslapis
Marketingo tyrimo ataskaita: automobilių detalių prekybos įmonė UAB "Delada" 5 puslapis
Marketingo tyrimo ataskaita: automobilių detalių prekybos įmonė UAB "Delada" 6 puslapis
Marketingo tyrimo ataskaita: automobilių detalių prekybos įmonė UAB "Delada" 7 puslapis
Marketingo tyrimo ataskaita: automobilių detalių prekybos įmonė UAB "Delada" 8 puslapis
Marketingo tyrimo ataskaita: automobilių detalių prekybos įmonė UAB "Delada" 9 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Šios praktikos tikslas buvo įtvirtinti teorines žinias ir suformuoti praktinius įgūdžius, kurie leistų atlikti marketingo tyrimą, įvertinti įmonės marketingo komplekso elementų suderinimą ir priimti taktinius ir strateginius marketingo sprendimus.
Šios praktikos užduotis buvo atlikti įmonės marketingo veiklos analizę, išnagrinėti įmonės marketingo kompleksą, mikro ir makroaplinkos analizę, perspektyvų tyrimų analizę, įvertinti rinkos sąlygas ir įmonės perspektyvas rinkoje, taip pat pateikti apibendrinimus bei pasiūlymus.
Praktiką atlikome UAB „Delada“ -, kurioje atlikome įvadinę praktiką kuri yra gamybinio pobūdžio,tai firma prekiaujanti alyvomis ir automobilių detalėmis iš Japonijos, Europos ir Rusijos. Ši firma taip pat teikia autoservisų paslaugas.
UAB “Delada” įkurta 1997m. Ji gyvuoja 7 metus.
UAB “Delada” stengiasi neatsilikti nuo kitų alyvas gaminančių įmonių pagal darbo technologijų ypatumus.
UAB „Delada“ užsiima europietiškų, japoniškų, rusiškų automobilių didmenine ir mažmenine prekyba detalėmis ir teikia automobilių techninės priežiūros paslaugas.
UAB “DELADA”, įsikūrusi 1997 metais, sėkmingai užsiima japoniškų, europietiškų ir rusiškų automobilių detalių didmenine ir mažmenine prekyba bei teikia automobilių techninės priežiūros paslaugas. Šiuo metu firmos kolektyve dirba daugiau kaip 100 kvalifikuotų darbuotojų. Šešiasdešimt dvi kompiuterizuotos darbo vietos, sujungtos į bendrą tinklą, užtikrina greitą ir kokybišką klientų aptarnavimą. Turi filialus Vilniuje, Kaune bei atstovybes Maskvoje, Toljatyje ir Minske.
Nuolat augantis asortimentas, glaudūs santykiai su firmos partneriais yra sėkmingos realizacijos Lietuvos, Rusijos, Baltarusijos, Latvijos, Lenkijos, Vengrijos ir Čekijos rinkose garantas.
Firma bendradarbiaujame su visame pasaulyje žinomais Vokietijos, Prancūzijos, Italijos ir Vengrijos gamintojais.
• Tampant geriausiais partneriais, pateikti platų, kokybiškų automobilių detalių asortimentą bei aptarnavimo paslaugas visiems automobilių vairuotojams ir automobilių verslo atstovams, važinėjantiems kontinento keliais. Kiekvienas firmos klientas yra ir firmos partneris, todėl firma siekia ilgalaikio bendradarbiavimo ir abipusės naudos
2. ĮMONĖS MIKROAPLINKOS IR MAKROAPLINKOS ANALIZĖ
2.1. Įmonės mikroaplinkos analizė
Įmonės mikroaplinką sudaro įmonės darbuotojai, pirkėjai, konkurentai, prekybos tarpininkai, prekybos pagalbininkai.
Įmonės mikropalinka yra pirkėjai, fiziniai ir juridiniai asmenys norintys iš įmonės įsigyti prekę ar paslaugą ir galintis už ją sumokėti atitinkamą pinigų sumą. Pvz.: UAB “Delada” firmos paslaugomis naudojasi įvairūs vartotojai,...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 1352 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • 1. Trumpas įmonės apibūdinimas 4
  • 1.1. Prekybos įmonės tipas 4
  • 1.2. Įmonės istorija 4
  • 2. Įmonės mikroaplinkos ir makroaplinkos analizė 5
  • 2.1. Įmonės mikroaplinkos analizė 5
  • 2.2. Įmonės makroaplinkos analizė 5
  • 3. Įmonės perspektyvų rinkoje įvertinimas 6
  • 4. Marketingo komplekso derinių analizė 8
  • 4.1. Įmonės vietos analizė 8
  • 4.2. Įmonės asortimento įvertinimas 8
  • 4.3. įmonės kainų politika 9
  • 4.4. Įmonės rėmimo politika 9
  • Išvados ir pasiūlymai 10

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
9 psl., (1352 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros referatas
  • 9 psl., (1352 ž.)
  • Word failas 76 KB
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį referatą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt