Šios praktikos tikslas buvo įtvirtinti teorines žinias ir suformuoti praktinius įgūdžius, kurie leistų atlikti marketingo tyrimą, įvertinti įmonės marketingo komplekso elementų suderinimą ir priimti taktinius ir strateginius marketingo sprendimus.
Šios praktikos užduotis buvo atlikti įmonės marketingo veiklos analizę, išnagrinėti įmonės marketingo kompleksą, mikro ir makroaplinkos analizę, perspektyvų tyrimų analizę, įvertinti rinkos sąlygas ir įmonės perspektyvas rinkoje, taip pat pateikti apibendrinimus bei pasiūlymus.
Praktiką atlikome UAB „Delada“ -, kurioje atlikome įvadinę praktiką kuri yra gamybinio pobūdžio,tai firma prekiaujanti alyvomis ir automobilių detalėmis iš Japonijos, Europos ir Rusijos. Ši firma taip pat teikia autoservisų paslaugas.
UAB “Delada” įkurta 1997m. Ji gyvuoja 7 metus.
UAB “Delada” stengiasi neatsilikti nuo kitų alyvas gaminančių įmonių pagal darbo technologijų ypatumus.
UAB „Delada“ užsiima europietiškų, japoniškų, rusiškų automobilių didmenine ir mažmenine prekyba detalėmis ir teikia automobilių techninės priežiūros paslaugas.
UAB “DELADA”, įsikūrusi 1997 metais, sėkmingai užsiima japoniškų, europietiškų ir rusiškų automobilių detalių didmenine ir mažmenine prekyba bei teikia automobilių techninės priežiūros paslaugas. Šiuo metu firmos kolektyve dirba daugiau kaip 100 kvalifikuotų darbuotojų. Šešiasdešimt dvi kompiuterizuotos darbo vietos, sujungtos į bendrą tinklą, užtikrina greitą ir kokybišką klientų aptarnavimą. Turi filialus Vilniuje, Kaune bei atstovybes Maskvoje, Toljatyje ir Minske.
Nuolat augantis asortimentas, glaudūs santykiai su firmos partneriais yra sėkmingos realizacijos Lietuvos, Rusijos, Baltarusijos, Latvijos, Lenkijos, Vengrijos ir Čekijos rinkose garantas.
Firma bendradarbiaujame su visame pasaulyje žinomais Vokietijos, Prancūzijos, Italijos ir Vengrijos gamintojais.
• Tampant geriausiais partneriais, pateikti platų, kokybiškų automobilių detalių asortimentą bei aptarnavimo paslaugas visiems automobilių vairuotojams ir automobilių verslo atstovams, važinėjantiems kontinento keliais. Kiekvienas firmos klientas yra ir firmos partneris, todėl firma siekia ilgalaikio bendradarbiavimo ir abipusės naudos
2. ĮMONĖS MIKROAPLINKOS IR MAKROAPLINKOS ANALIZĖ
2.1. Įmonės mikroaplinkos analizė
Įmonės mikroaplinką sudaro įmonės darbuotojai, pirkėjai, konkurentai, prekybos tarpininkai, prekybos pagalbininkai.
Įmonės mikropalinka yra pirkėjai, fiziniai ir juridiniai asmenys norintys iš įmonės įsigyti prekę ar paslaugą ir galintis už ją sumokėti atitinkamą pinigų sumą. Pvz.: UAB “Delada” firmos paslaugomis naudojasi įvairūs vartotojai,...
Šį darbą sudaro 1352 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!