Kursiniai darbai

Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki"

10   (1 atsiliepimai)
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 1 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 2 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 3 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 4 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 5 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 6 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 7 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 8 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 9 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 10 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 11 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 12 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 13 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 14 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 15 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 16 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 17 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 18 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 19 puslapis
Marketingo strategijos parengimas prekybos paslaugų įmonėje "Iki" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Siekiant ilgalaikės sėkmingos veiklos rinkoje, būtina sekti ir stebėti konkurentų veiksmus, jų siūlomų prekių kainas ir kokybę bei teikiamas papildomas paslaugas, vartotojų poreikius, analizuoti galimus naujų prekių įvedimo bei asortimento praplėtimo veiksmus, marketingo planus, kurie atitiktų prekybos centro galimybes ir resursus. Pirkėjas sprendimą pirkti priima analizuodamas daugelio pardavėjų pateiktą informaciją ir prekių bei jų kainų, kokybės charakteristikas. Taigi, neužtenka pateikti į rinką tam tikrą prekę, - yra būtina atlikti tos prekės marketinginį planavimą.
Gana ilgai vyravęs požiūris, kad pirkėjai vadovaujasi tik racionaliais kainos ir prekės kokybės kriterijais, keičiasi. Esant didelei aukštos kokybės prekių pasiūlai, pirkėjai, pasirinkdami prekybos tašką vadovaujasi tokiais kriterijais, kurie nėra apčiuopiami ir gana subjektyvūs – papildoma nauda, kurią galima gauti įsigyjant prekę, paslaugos, kurias pardavėjas siūlo kartu su preke, įvaizdis rinkoje ir kt.
Praktinės veiklos pavyzdžiai rodo, kad aukščiau minėti kriterijai yra būtinybė, bet dar negarantuojanti sėkmingos veiklos. Siekiant sėkmingai vystyti prekybą būtina atlikti ne tik atskirų prekių marketinginį planavimą, bet ir parengti detalų prekybinės įstaigos marketingo planą.
„IKI“- pirmasis mažmeninės prekybos tinklas Lietuvoje. Jo pradžia buvo nedidelė maisto produktų parduotuvė Vilniaus mieste, Vokiečių gatvėje. Ką tik nepriklausomybę atgavusios Lietuvos pirkėjus ši parduotuvė žavėjo neįprastomis komercinėmis naujovėmis ir dėmesiu klientui. 1998 metų pabaigoje „IKI“ tinklas pirmasis Lietuvoje įkūrė centrinį sandėlį ir nuo tada pradėjo sparčią „IKI“ tinklo plėtrą - kasmet atidaroma po 20 – 30 naujų parduotuvių.
Darbo tikslas- sudaryti prekybos centro „IKI“ marketingo planą įvertinant marketingo aplinką, kuri turi įtakos marketingo galimybėms.
4. Atskleisti prekybos centro marketingo strategijos įgyvendinimą.
1. MARKETINGO STRATEGIJOS PARENGIMAS
1.1 Situacijos analizė
Visa veikla susijusi su marketingo komplekso įgyvendinimu vyksta tam tikroje aplinkoje, kuri vadinama marketingo aplinka. Marketingo sprendimams svarbios aplinkos sąlygos skirstomos į bendrąsias (makroaplinką) ir specifines (mikroaplinką).
Makroaplinka – visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje įtakoja įmonės marketingo sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos.
Mikroaplinka – visuma išorinių jėgų, kurioms įmonė, siekdama savo tikslų, gali daryti įtaką.
Kiekvienos įmonės...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 7119 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. MARKETINGO STRATEGIJOS PARENGIMAS 4
  • 1.1 Situacijos analizė 4
  • 1.1.1Vidinės aplinkos analizė 5
  • Konkurentai 5
  • Pirkėjai 5
  • Tiekėjai 6
  • 1.1.2 Išorinės aplinkos analizė 7
  • 1.1.3 SSGG analizė 9
  • 1.2 Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas 10
  • 1.2.1 Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir tikslinės rinkos strategijos parinkimas 10
  • 1.2.2 Pozicionavimas ir pozicionavimo strategijos parinkimas 11
  • 1.3 Marketingo tikslai 12
  • 1.4 Konkurencinio pranašumo įgijimas ir konkuravimo strategijos 14
  • 1.4.1 Konkurencinio pranašumo įgijimo ir konkuravimo strategijos 14
  • 1.5 Marketingo komplekso elementų strategijos 15
  • „IKI“ prekybos centro prekių charakteristika 16
  • Numatomos kainos 17
  • Paskirstymas 19
  • Rėmimo veiksmai 20
  • 1.6 Marketingo strategijos įgyvendinimas ir kontrolė 22
  • IKI vizija ir vertybės 24
  • IŠVADOS 26
  • LITERATŪRA 28
  • PRIEDAI 29

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
31 psl., (7119 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 31 psl., (7119 ž.)
  • Word failas 422 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt