Kursiniai darbai

Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa"

9.2   (2 atsiliepimai)
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 1 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 2 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 3 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 4 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 5 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 6 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 7 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 8 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 9 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 10 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 11 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 12 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 13 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 14 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 15 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 16 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 17 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 18 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 19 puslapis
Marketingo strategijos parengimas: statinių inžinerinės sistemos UAB "Duventa" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Per pastaruosius metus ekonominė situacija Lietuvoje žymiai pasikeitė. Perėjimas nuo centralizuotos prie rinkos ekonomikos suformavo iš esmės naujas verslo sąlygas. Daugėja nedidelių, privačių, įvairias paslaugas ir konsultacijas teikiančių įmonių. Gausios rinkos sąlygomis teikti paslaugas darosi vis sudėtingiau.
Kaip ir daugumai kitų įmonių, taip ir įmonėms, teikiančioms vidaus inžinerinių sistemų projektavimo bei montavimo paslaugas, norint eiti įmonės veiklos pelningumo didinimo ir konkurencingumo stiprinimo keliu, reikia ne tik išmanymo ir laiko, bet ir nemažų investicijų. Įmonės turi gerai apgalvoti ir pasirinkti tuos kelius, kad šios investicijos atsipirktų. Reikia sukurti išskirtinius paslaugų privalumus, kurie padėtų pritraukti ir išlaikyti daugiau klientų. Taip pat svarbu mokėti tinkamai suderinti visus marketingo veiksnius tarpusavyje, kad galėtume džiaugtis ne vienadiene sėkme, o ilgalaikiais gerais rezultatais ir nuolat stiprėjančiomis konkurencinėmis pozicijomis rinkoje.
Visa tai parengti padeda sėkmingiausių pasaulio kompanijų taikomi klasikiniai ir naujausi strateginio valdymo modeliai bei priemonės.
Problema – šiuolaikinės rinkos situacijai būdingas nepastovumas – nuolat atsiranda naujos stiprios įmonės, galinčios pasiūlyti kažką naujo. Tačiau rinka ne beribė – konkurentų greitai pasidaro per daug. Tuomet laimi tie, kas kuo nors pralenkia konkurentus. Konkurencingumo mažėjimas pastebimas ir UAB „Duventa“, ir nieko nekeičiant, galima sumažinti ar net prarasti esama padėtį rinkoje.
Darbo objektas – UAB „Duventa“.
Darbo tikslas – remiantis praktiniais tyrimais išanalizuoti įmonės veiklą, nustatyti egzistuojančias problemas, bei įvertinus esamą situaciją sukurti efektyvią marketingo strategiją, turinčią įtakos įmonės veiklos rezultatams.
Numatytam darbo tikslui pasiekti keliami uždaviniai:
1. Aptarti vidaus inžinerinių sistemų paslaugų rinką Lietuvoje.
2. Atlikti UAB „Duventa“ veiklos ir perspektyvų analizę.
3. Išanalizuoti įmonės konkurentus ir pateikti konkurencinio pranašumo įgijimo strategiją.
4. Atlikti įmonės vidinės ir išorinės aplinkos analizę.
5. Atlikti pozicionavimą ir parinkti pozicionavimo strategiją.
6. Apibendrinti tyrimo metu gautus rezultatus ir pateikti siūlomą įmonės marketingo strategiją.
Darbe taikomi tyrimo metodai:
1. Antrinių duomenų ir mokslinės literatūros studijos ir analizė.
2. Pirminių duomenų šaltinių analizė.
3. Anketinė apklausa.
4. Grafinis duomenų vaizdavimas.
Darbą sudaro 30 psl., darbe yra 2 lentelės, 5 paveikslai, 1 schema ir...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8396 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1.MARKETINGO STRATEGIJOS PARENGIMAS 5
  • 1.1. Situacijos analizė 5
  • 1.1.1.UAB Duventa“ veiklos aprašymas 5
  • 1.1.2.UAB „Duventa“ išorinės aplinkos analizė 6
  • 1.1.3.UAB „Duventa“ vidinės aplinkos analizė 10
  • 1.1.4.UAB „Duventa“ SWOT analizė 12
  • 1.2.UAB „Duventa“ segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas 14
  • 1.2.1. Segmentavimas ir tikslinės rinkos nustatymas 14
  • 1.2.2. Pozicionavimas 16
  • 1.3. Konkuravimo strategijos parinkimas 18
  • 1.4. UAB „Duventa“ marketingo tikslai 20
  • 1.5. UAB „Duventa“ marketingo komplekso formavimas 21
  • 1.6. UAB „Duventa“ marketingo strategijos įgyvendinimas ir kontrolė 26
  • 2. IŠVADOS 28
  • 3. LITERATŪRA 30
  • PRIEDAI 31

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
37 psl., (8396 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 37 psl., (8396 ž.)
  • Word failas 447 KB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt