Namų darbai

Socialinės reklamos sąvokos analizė

9.0   (3 atsiliepimai)
Socialinės reklamos sąvokos analizė 1 puslapis
Socialinės reklamos sąvokos analizė 2 puslapis
Socialinės reklamos sąvokos analizė 3 puslapis
Socialinės reklamos sąvokos analizė 4 puslapis
Socialinės reklamos sąvokos analizė 5 puslapis
Socialinės reklamos sąvokos analizė 6 puslapis
Socialinės reklamos sąvokos analizė 7 puslapis
Socialinės reklamos sąvokos analizė 8 puslapis
Socialinės reklamos sąvokos analizė 9 puslapis
Socialinės reklamos sąvokos analizė 10 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Autoriai teigia, kad strateginio planavimo sistema ir marketingo svarbiausi elementai (marketing mix) turi daug didesnės reikšmės socialinio marketingo kampanijose nei pati socialinė reiklama ir jos pateikimas. Norint tai įrodyti, pasitelkiamas toks pavyzdys. 1972 metais JAV pradėta vykdyti nacionalinė švietimo apie aukštą kraujospūdį programa, kuri vadovavosi būtent aukščiau paminėtais principais: buvo nustatyti aiškūs tikslai, segmentuojami vartotojai, pagal tai parenkama ir atitinkama reklamos forma. Tai leido geriau skirtingoms vartotojų grupėms įsisavinti aukšto kraujospūdžio daromą žalą.
Autoriai teigia, kad dažnai socialinio marketingo kampanijų apžvalgose nėra aiškiai apibrėžiami “intervencijos” į tam tikrą visuomenės grupę būdai. Pats socialinis marketingas yra dažnai neteisingai interpretuojamas kaip socialinė reklama ar komunikacijos tarp kampanijos kūrėjų ir vartotojų grupių visuma.
Moksliniame straipsnyje socialinė reklama apibrėžiama kaip „public service advertisements“. Straipsnio autoriai skirsto socialinę reklamą į du tipus: reklamos, adresuojamos žmonėms, kurie raginami apsaugoti save pačius (pavyzdžiui reklaminė kampanija, kuri ragina namuose įsirengti dūmų detektorius). Kitas reklamos tipas reglamentuoja tas reklamas, kuriose raginama aukoti savo pinigus ir laiką padėti kitiems asmenims. Autoriai teigia, kad emocinis reklamos poveikis turi didesnį efektą nei pateikiami racionalūs argumentai.
A) Politinė
B) Sociailnių priemonių reklama
C) Labdarystės reklama
D) Vyriausybės reklama
E) Nekomercinių organizacijų speciali reklama
F) Asociacijų reklama
Kaip matome, autoriai savo požiūryje nurodo skirtingus aspektus. Vieniems atrodo, kad socialinė reklama nėra svarbiausias sėkmingos kampanijos elementas, svarbu atlikti ir tam tikrus pasiruošiamuosius veiksmus (taip teigia pirmoji autorių grupė). Antroji autorių grupė (antrojoje lentelės eilutėje) teigia, kad dažnai reklaminėse kampanijose yra dažnai painiojami terminai „socialinis marketingas“ ir „socialinė reklama“ . Bagozzi and Moore buvo pirmieji rasti autoriai, kurie savo požiūryje siekia klasifikuoti socialinę reklamą pagal jos turinį. Klasifikaciją pateikia ir F. Kotler ir A. Andersen. Suvokiant skirtingus autorių požiūrius, galima pateikti ir individualų marketingo apibrėžimą: socialinė reklama – komercinių reklamavimo būdų naudojimas nekomerciniais tikslais, kurių visumą sudaro visuomenės informavimas apie sveikatos, saugumo problemas, visuotinių gėrybių išsaugojimą, kitas visuomenės ir jos individų svarbias problemas, siekiant teigiama...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 2069 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
10 psl., (2069 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros namų darbas
  • 10 psl., (2069 ž.)
  • Word failas 3 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį namų darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt