Šiais laikais, kai parduotuvių lentynos kimšte prikimštos įvairiausių prekių, kartais labai sunku išsirinkti tinkamiausią iš jų. Iš dalies tam tikslui skirtos prekių reklamos. Su jomis susiduriame vos ne kasdien, per TV, radio ar spaudą jas nuolat matome, vertiname, kartais jos erzina, šokiruoja, trikdo ir panašiai. Bet be jų neapsieina nė viena rimta firma, norinti padidinti prekių ar paslaugų pardavimus, informuoti potencialius pirkėjus apie egzistuojančią prekę ir pan. Mūsų šalyje gausus papuošalų pasirinkimas, bet vienintelė firma, turinti dešimties metų patirtį Lietuvoje, garantuojanti kokybės bei kainos santykį yra mūsų pasirinkta firma „Ibero“, prekiaujanti įvairiais bižuterijos gaminiais.
palyginti būsimos reklamos kainas.
Darbo struktūra: pirmoje dalyje apibūdinama prekė, taip pat jos atsiradimo istorija bei firmos veikla Lietuvoje. Antroje dalyje pateikiamas konkurentų aprašymas.Trečiojoje pateikiama esama reklama, o vėliau aptariama sukurta reklaminė kampanija. Toliau išvardinamos bei pakomentuojamos pasirinktos reklaminės priemonės bei palyginamos būsimos reklamos kainos. Galiausiai pateikiamos išvados.
Situacijos analizė
Reklama yra viena iš kelių rėmimo strategijų. Ja įmonė siekia informuoti vartotoją, potencialų pirkėją apie naują prekę arba priminti apie esamą prekę. Kitaip tariant, reklama yra neasmeninė, vienpusė komunikacija, kuria siekiama remti prekių ar paslaugų pardavimą pasitelkaint mokamus reklaminius skelbimus žiniasklaidoje ar specialius nešiklius.
Reklama turi savo privalumų ir trūkumų.
Reklamos privalumai yra šie:
1. Reklama informuoja.
2. Reklama yra konkurencijos proceso dalis.
3. Leidžia pirkėjams, įgijus daugiau informacijos, rinktis.
4. Yra tam tikra kokybės garantija.
5. Leidžia mažiau lėšų skirti kitiems rėmimo veiksmams (pvz. asmeniniam pardavimui).
6. Leidžia prekes išskirti ir atpažinti.
7. Padėdama sumažinti pardavimo apimties svyravimus, dalyvauja planuojant gamybą.
8. Padėdama daugiau parduoti, skatina daugiau gaminti, o dėl to prekės atpinga.
Reklamos trūkumai:
1. Reklama didina kaštus, o tuo pačiu ir kainas.
2. Yra išteklių švaistymas.
3. Didina prekių kainą nedidindama vertės.
4. Skatina žmones vartoti nebūtinas ir nenorimas prekes bei paslaugas (laiko juos lengvatikiais).
5. Naudojama išlaikant monopolines pozicijas ir neleidžia skverbtis į rinką varžovams.
6. Gali būti klaidinanti (bet tai kontroliuoja tam tikros institucijos).
7. Skatina norus, kurių neįmanoma patenkinti.
8. Dėl reklamos...
Šį darbą sudaro 5014 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!