Pakankamai jauna, sėkmingai įsitvirtinusi ir lyderiaujanti Lietuvos rinkoje konditerijos gamintoja yra “Kraft Foods Lietuva”. Beveik visose Lietuvos parduotuvėse surasi “Karūnos” ženklu pažymėtų produktų, kuriuos labai vertina ir perka Lietuvos vartotojai. Siekdama didinti savo pardavimus ir informuoti vartotojus apie vis atsirandančius naujus produktus įmonė gerai išvysčiusi rėmimo politiką. Darbe panagrinėsime vieną iš naudojamų marketingo kompleksų– reklamą.
Šio darbo tikslas - atlikti “Karūnos” produktų reklamos analizę.
• Padaryti išvadas ir pateikti pasiūlymus.
• saldainiai,
• bulvių traškučiai.
Motininei įmonei įsikūrusiai Šiaurės Amerikoje jau daugiau kaip 100 metų, per kuriuos ji sugebėjo išsilaikyti, labai sustiprėti, įgyti daug patirties ir išsiplėsti visame pasaulyje.
Pagrindinė kompanijos vizija yra: “Žmonėms visame pasaulyje padėti geriau gyventi ir geriau valgyti.”
Savo vizijai įgyvendinti kompanija naudoja atitinkamą strategiją, kurios pagrindiniai aspektai yra:
◦ Pateikti vartotojui prekes gera kaina ir aukštos kokybės.
◦ Palaikyti gerus santykius su jų produkcijos platintojais (prekybininkais), kad užtikrinti kokybišką vartotojų aptarnavimą.
◦ Plėsti savo gamybą pasauliniu mastu, ypač sparčiai besivystančiose šalyse.
◦ Taikyti tinkamą kainodaros politiką, kad užtikrinti pelningą veiklą.
◦ Dalintis patirtimi su žmonėmis dirbančiais naujai įsteigtuose filialuose;
◦ Gerbti klientus ir darbuotojus.
Tinkama strategija, tinkamas požiūris į darbuotojus, partnerius ir klientus įtakoja tai, kad kompanija uždirba didžiulius pelnus ir yra žinoma.
Visas motininės įmonės savybes perėmė ir Lietuvoje, Kaune, Taikos prospekte, įsteigtas Kraft Foods filialas. Perėmus patirtį iš kitų šalių per dešimt veiklos metų įmonė “Kraft Foods Lietuva” jau turi nemažą laimėjimų, kurių svarbiausias yra tai, kad šiandien "Kraft Foods Lietuva" jau pripažintas konditerijos lyderis, ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse. Nors įmonė palyginus su kitais didžiaisiais Lietuvos konditerijos gamintojais yra jauna, bet užima didžiąją dalį rinkos.
Pagrindiniai įmonės konkurentai yra UAB “Rūta”, AB “Vilniaus pergalė”, “Naujoji Rūta”. Konkurentai pranašesni, nes gerai pažįsta lietuvišką vartotoją, žino koks jo skonis, kokius saldainius jie valgo nuo pat vaikystės. Tačiau perėmusi motininės įmonės politiką “Kraft foods Lietuva” ne tik kad neatsiliko, bet ir daug kur pralenkė savo konkurentus išsikovodama savo...
Šį darbą sudaro 1396 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!