Kursiniai darbai

Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas

10   (1 atsiliepimai)
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 1 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 2 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 3 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 4 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 5 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 6 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 7 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 8 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 9 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 10 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 11 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 12 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 13 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 14 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 15 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 16 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 17 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 18 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 19 puslapis
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Reklama XXI amžiuje didelė ir vis auganti industrijos šaka. Reklama ne tik suteikia reikalingos informacijos apie prekes bei paslaugas, bet ir skatina vartotojų pasirinkimą, padeda jiems tinkamai apsispręsti.
Organizuojant reklaminę kampaniją itin svarbu tinkamai parinkti reklamos priemones, kurių spektras yra labai platus, be to, kuriantis naujoms komunikacijos rūšims, nuolat atsiranda ir naujų reklamos priemonių. Pvz., per pastaruosius dešimtmečius, vystantis kompiuterinei technikai ir plečiantis jos galimybėms, reklamos versle žaibiškai buvo pradėti naudoti kompiuteriniai tinklai ir sukurta pasaulinė interneto sistema, padėjusi paplisti tarptautinei reklamai.
Natūralu, kad kiekviena įmonė, išleidusi pinigus reklaminei kampanijai, tikisi juos susigrąžinti per padidėjusią vartotojų paklausą reklamuojamai produkcijai. Tačiau didesnės vartotojų paklausos galima tikėtis tik tada, kada reklaminės priemonės pasiteisina, t. y. būna efektyvios.
Reklamos priemonių efektyvumo vertinimas yra sudėtingas, bet kartu ir labai reikalingas procesas, kurį priimtina nagrinėti ekonominiu, socialiniu ir psichologiniu aspektais.Vertinimo metodai nėra visuotini, neklaidingi, tačiau duoda tam tikrą orientyrą keisti reklamos priemones, jų rūšis, tobulinti atskirų reklamos priemonių efektyvumo didinimo galimybes. Visi šie išvardinti aspektai tinka ir maisto pramonės produktų reklamos priemonėms įvertinti.
Problema – reklamos priemonių efektyvumo nustatymo sudėtingumas.
Šio darbo tikslas – išsiaiškinti pagrindinius reklamos principus maisto pramonės srityje, išnagrinėti reklamos priemonių efektyvumo nustatymo aspektus.
1. Remiantis literatūros analize, išsiaiškinti pagrindinius maisto pramonės produktų reklamos principus.
2. Išskirti pagrindines maisto produktų reklamoje naudojamas priemones.
3. Išsiaiškinti reklamos priemonių efektyvumo aspektus.
4. Pateikti efektyvio reklamos kriterijus.
Ruošiant šį darbą buvo panaudota mokslinė bei publicistinė literatūra, statistinė informacija, internetiniai šaltiniai.
Darbą rašė vadybos magistrantai Egidijus Jurys [1-4 skyriai] ir Saulius Vaivada [5-6] skyriai.
1. REKLAMOS SAMPRATA IR JOS PAGRINDINIAI
PRINCIPAI
Pastaraisiais metais žodis reklama yra taip dažnai vartojamas, kad retai ir pagalvojame, ką gi jis iš tikrųjų reiškia.
K. Čeredničenkaitė (Čeredničenkaitė, 2005, p. 56) teigia, kad reklama – tai bet koks viešas pranešimas, kuriuo siekiama padėti parduoti arba skatinti pirkti ar nuomoti gaminį arba paslaugą, propaguoti kokį nors dalyką ar idėją arba siekti kitokio reklamos užsakovo pageidaujamo poveikio ir kurio...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 10172 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮVADAS 3
  • 1. REKLAMOS SAMPRATA IR JOS PAGRINDINIAI PRINCIPAI 4
  • 2. REKLAMOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS 5
  • 3. LIETUVOS ALAUS PREKIŲ ŽENKLŲ KONKURENCINGUMAS 9
  • 3.1. Prekių ženklas Lietuvos alaus rinkoje 9
  • 3.2. Lietuvos aludarių prekių ženklo konkurencingumo palyginimas 14
  • 3.3. Prekių ženklo konkurencingumo tyrimo išvados 15
  • 4. PSICHOLOGIJA REKLAMOJE 15
  • 4.1. Apie muzikalų alų 16
  • 4.2. Moters vaidmuo reklamoje 19
  • 5. REKLAMOS PRIEMONĖS IR JŲ KLASIFIKAVIMAS 22
  • 5.1. Reklama spaudoje 24
  • 5.2. Spausdinta reklama 26
  • 5.3. Elektroninių komunikacijos priemonių reklama 27
  • 5.4. Tiesioginio atsako reklama 29
  • 5.5. Kino (video) reklama 30
  • 5.6. Reklama ant transporto priemonių, reklama ore 31
  • 5.7. Išorinė reklama 32
  • 5.8. Demonstracinė reklama 34
  • 5.9. Reklama pardavimo ar paslaugų suteikimo vietose 35
  • 6. REKLAMOS EFEKTYVUMO ĮVERTINIMAS 36
  • 6.1. Ekonominis reklamos efektyvumas 38
  • 6.2. Komunikacinis reklamos efektyvumas (socialinis ir psichologinis) 39
  • 6.3. Patarimai efektyviai reklamai 41
  • IŠVADOS 43
  • LITERATŪROS SĄRAŠAS 45

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
48 psl., (10172 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 48 psl., (10172 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt