Reklama XXI amžiuje didelė ir vis auganti industrijos šaka. Reklama ne tik suteikia reikalingos informacijos apie prekes bei paslaugas, bet ir skatina vartotojų pasirinkimą, padeda jiems tinkamai apsispręsti.
Organizuojant reklaminę kampaniją itin svarbu tinkamai parinkti reklamos priemones, kurių spektras yra labai platus, be to, kuriantis naujoms komunikacijos rūšims, nuolat atsiranda ir naujų reklamos priemonių. Pvz., per pastaruosius dešimtmečius, vystantis kompiuterinei technikai ir plečiantis jos galimybėms, reklamos versle žaibiškai buvo pradėti naudoti kompiuteriniai tinklai ir sukurta pasaulinė interneto sistema, padėjusi paplisti tarptautinei reklamai.
Natūralu, kad kiekviena įmonė, išleidusi pinigus reklaminei kampanijai, tikisi juos susigrąžinti per padidėjusią vartotojų paklausą reklamuojamai produkcijai. Tačiau didesnės vartotojų paklausos galima tikėtis tik tada, kada reklaminės priemonės pasiteisina, t. y. būna efektyvios.
Reklamos priemonių efektyvumo vertinimas yra sudėtingas, bet kartu ir labai reikalingas procesas, kurį priimtina nagrinėti ekonominiu, socialiniu ir psichologiniu aspektais.Vertinimo metodai nėra visuotini, neklaidingi, tačiau duoda tam tikrą orientyrą keisti reklamos priemones, jų rūšis, tobulinti atskirų reklamos priemonių efektyvumo didinimo galimybes. Visi šie išvardinti aspektai tinka ir maisto pramonės produktų reklamos priemonėms įvertinti.
Problema – reklamos priemonių efektyvumo nustatymo sudėtingumas.
Šio darbo tikslas – išsiaiškinti pagrindinius reklamos principus maisto pramonės srityje, išnagrinėti reklamos priemonių efektyvumo nustatymo aspektus.
1. Remiantis literatūros analize, išsiaiškinti pagrindinius maisto pramonės produktų reklamos principus.
2. Išskirti pagrindines maisto produktų reklamoje naudojamas priemones.
3. Išsiaiškinti reklamos priemonių efektyvumo aspektus.
4. Pateikti efektyvio reklamos kriterijus.
Ruošiant šį darbą buvo panaudota mokslinė bei publicistinė literatūra, statistinė informacija, internetiniai šaltiniai.
Darbą rašė vadybos magistrantai Egidijus Jurys [1-4 skyriai] ir Saulius Vaivada [5-6] skyriai.
1. REKLAMOS SAMPRATA IR JOS PAGRINDINIAI
PRINCIPAI
Pastaraisiais metais žodis reklama yra taip dažnai vartojamas, kad retai ir pagalvojame, ką gi jis iš tikrųjų reiškia.
K. Čeredničenkaitė (Čeredničenkaitė, 2005, p. 56) teigia, kad reklama – tai bet koks viešas pranešimas, kuriuo siekiama padėti parduoti arba skatinti pirkti ar nuomoti gaminį arba paslaugą, propaguoti kokį nors dalyką ar idėją arba siekti kitokio reklamos užsakovo pageidaujamo poveikio ir kurio...
Šį darbą sudaro 10172 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!