1. REKLAMOS PRIEMONIŲ KLASIFIKAVIMAS 4
1.1. Spaudos reklama 4
1.2. Spausdintos reklamos priemonės 6
1.3. Radijo reklama 6
1.4. Televizijos reklama 7
1.5. Kino reklama 8
1.6. Vitrinų reklama 8
1.7. Lauko (išorinė) reklama 10
1.8. Reklama ant transporto priemonių 10
1.9. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas 11
1.10. Demonstracinė reklama 11
1.11. Reklaminiai suvenyrai 11
1.12. Reklama internete 11
IŠVADOS 12
NFORMACINIŲ INFORMACINIŲ ŠALTINIŲ SĄRAŠAS 13
Nuo reklamos priemonių pasirinkimo priklauso kaip ir kam bus pateiktas firmos reklaminis kreipinys, kaip jis bus suprastas bei kokia galėtų būti atsakomoji reakcija. Svarbu, kad pasirinktos reklamos priemonės atitiktų reklamos tikslus, metodikos ir psichologijos reikalavimus. Įmonėje organizuojant platesnio masto reklamos kampaniją, rekomenduojama panaudoti ne vieną, o daugelį priemonių. Esant daugybei reklamos priemonių, įmonė turi tiksliai apsispręsti, kuriomis ji naudosis. Pasirinkimo problemos sudėtingumas priklauso nuo konkrečios situacijos, kurioje yra reklamos teikėjas. Reklama pateikiama ten, kur susikaupusi didžoji potencialių pirkėjų dalis. Priemonių reklamos minčiai ir turiniui paskleisti yra labai daug ir įvairių. Jos nuolat pasipildo, ypač atsiradus naujoms komunikacijų rūšims.
Tikslai:
1. Suvokti reklamos priemonių klasifikavimą;
2. Įsigilinti į įvairių reklamos priemonių privalumus ir trūkumus.
Uždaviniai:
1. Susipažinti su reklamos priemonių klasifikavimu;
2. Išanalizuoti reklamos priemones;
3. Pateikti reklamos priemonių privalumus ir trūkumus.
Reklamos priemonės yra klasifikuojamos įvairiais požiūriais. Pagal tai, kaip jos veikia žmogaus pojūčius, skirstomos į: regimąsias, girdimąsias, regimąsias ir girdimąsias, regimąsias ir apčiuopiamąsias. Pagal tai, kur reklamos priemonės naudojamos, jos skirstomos į vidaus ir išorės reklamas. Pagal poveikio masiškumą jos skirstomos į masines ir individualias. Pagal reklaminės informacijos perdavimo būdą, skirstomos į priemones, pagrįstas reklamuojamo objekto demonstravimu, priemones, kurios remiasi objekto aprašymu, ir priemones, kuriose objekto demonstravimas derinamas su jo aprašymu.
Reklamos priemonės klasifikuojamos į šias rūšis:
• spaudos reklama;
• spausdintos reklamos priemonės;
• radijo reklama;
• televizijos reklama;
• kino reklama;
• pašto reklama;
• vitrinų reklama;
• lauko reklama;
• reklama ant transporto priemonių;
• įpakavimo reklama;
• demonstracinė reklama;
• reklaminiai suvenyrai;
• reklama internete.
2.1. Spaudos reklama
Tai populiariausia reklamos priemonė, kuriai priklauso laikraščiai bei žurnalai. Laikraščiai dažniausiai yra vienkartinio naudojimo, o žurnalai saugomi ilgiau, dėl to...
Šį darbą sudaro 3227 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!