Natalija Ziakina
KAUNAS
2005
Turinys
I. Įvadas 3
II. Situacijos analizė:
a) UAB “Druskininkų Rasa” ir jos produkcija 4
b) Vartotojų tyrimas 5
c) Konkurentų tyrimas 11
III. SWOT analizė 13
IV. Kampanijos strategija:
a) Tikslai ir uždaviniai 14
b) Pozicionavimas 14
c) Atitikimai 16
V. Reklaminė veikla:
a) Kūrybinė tema ir strategija 17
b) Viešos informacijos priemonės (VIP) 18
VI. Kampanijos etapai (Ganto grafikas) 22
VII. Išvados 23
VIII. Literatūros sąrašas 24
IX. Priedai (2 priedai) 25
I. Įvadas
“Druskininkų Rasa” – gerai žinoma Lietuvoje įmonė. Tačiau jos gaminami produktai yra nevienodai populiarūs. Silpnoji jos grandis – negazuotas mineralinis vanduo “Rasa”. Įmonė populiarindavo gazuotą mineralinį vandenį “Rasa”, “Rasa Active Life”, o dabar į rinką mėgina įvesti naują produktą – “Elite”. Tuo tarpu negazuotas mineralinis vanduo “Rasa” likdavo užmirštas: nebuvo jokios reklamos, apie produktą teikiama mažai informacijos.
Kadangi negazuotas mineralinis vanduo “Rasa” yra silpnoji įmonės vieta, savo darbe kūrėme reklaminę kampaniją šiam produktui. Atlikome tyrimą, kuriame dalyvavo 50 respondentų – įvairaus amžiaus, lyties bei iš skirtingų gyvenamųjų vietų. Remdamiesi atlikto tyrimo analize ir įmonės suteikta informacija, mes suformavome tolimesnės darbo eigos tikslus ir uždavinius.
Pagrindinis reklaminės kampanijos tikslas – didinti negazuoto mineralinio vandens “Rasa” žinomumą ir populiarumą. To sieksime bandydami suformuoti teigiamą vartotojų nuomonę apie negazuotą mineralinį vandenį, siesime jį su sveika gyvensena.
Nemažas reklaminis biudžetas (330 000Lt) leido mums reklamą skleisti valstybiniu mastu. Tam panaudojome tokias populiarias media priemones kaip televizija (TV3), radijas (M-1) ir spausdintinė reklama (žurnalai – Panelė, Moters savaitgalis ir Atleisk). Reklaminė kampanija tęsis 3 mėnesius.
Kaip reklaminės kampanijos priedas bus mūsų sukurtas 30s reklaminis vaizdo klipas.
II. Situacijos analizė
UAB “Druskininkų Rasa” ir jos produkcija
UAB “Druskininkų Rasa” įkurta 1999 m., nors mineralinis vanduo pradėtas išgauti bei pilstyti gerokai anksčiau. Pasitelkus mokslininkus, kurie jau daugiau kaip 50 metų tyrinėja Druskininkų mineralinio vandens telkinį, po ilgų paieškų buvo nustatyta galima šaltinio vietovė. Atlikus šaltinio bandymus, pasitvirtino mokslininkų teiginiai, kad šaltinyje glūdintis mineralinis vanduo idealiausiai tinka žmogaus organizmui.
UAB “Druskininkų Rasa” neapsiribojo vien mineralinio vandens išpilstymu. Patogumo...
Šį darbą sudaro 3982 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!