2.3.1 Reklama televizijoje..................................................................................35
2.3.2 Reklama spaudoje......................................................................................36
2.3.3 Demonstracinė reklama.............................................................................37
2.3.4 Kitos reklamos rūšys..................................................................................38
III. Reklamos įtakos vartotojų elgsenai tyrimas Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje........................40
3.1 Klaipėdos miesto viešbučių reklaminės veiklos tyrimas.......................................41
3.1.1 Dažniausiai Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje naudojamos reklamos
priemonės...............................................................................................42
3.1.2 Klaipėdos miesto viešbučių reklaminės kampanijos biudžeto formavimas.............................................................................................45
3.1.3 Klaipėdos miesto viešbučių apyvartos priklausomybė nuo investicijų į reklamą...................................................................................................47
3.2 Klaipėdos miesto viešbučių paslaugų vartotojų elgsenos modelis........................51
3.2.1 Vartotojų segmentavimas........................................................................51
3.2.2 Klaipėdos miesto viešbučių vartotojų elgsenos modeliavimas.................54
Išvados................................................................................................................................................62Literatūra.............................................................................................................................................64
Priedai.................................................................................................................................................66
Priedas Nr.1.........................................................................................................................................67
Priedas Nr.2.........................................................................................................................................68
Priedas Nr.3............................................................................................................................................70
Priedas Nr.4 ...........................................................................................................................................71
ĮVADAS
Didėjantis turistų srautas bei stojimo į Europos Sąjungą artėjimas paspartino viešbučių rinkos plėtojimąsį Lietuvoje. Viešbučių statybos ir rekonstravimo gausa kelia kai kuriems rinkos dalyviams susirūpinimą. Norint įsitvirtinti viešbučių rinkoje, būtina peržiūrėti visus marketingo komplekso elementus ir ypatingą dėmesį skirti viešbučio reklamos kampanijos planavimui, reklamos organizavimui ir reguliavimui. Itin svarbu suvokti reklamos įtaką kiekvienam iš vartotojų požiūrių, kurie įtaką daro pačiam vartotojų elgesiui. Taigi, reklama – viena iš būdų, palenkti vartotoją savo organizacijos naudai bei artėti prie šimtaprocentinio viešbučio užimtumo.
Turistų srautai ir priežastys yra įdomi tyrimų bei tyrinėjimų sritis, nes tai - tiesioginiai pinigai iš užsienio. Jų didėjimas lemia viešbučių rinkos suklestėjimą, o kartu ir šalies gerovę. Net ir šiuo metu Klaipėdos smulkaus ir vidutinio verslo asociacija atlieka marketinginį tyrimą, kuriuo siekia išsiaiškinti Klaipėdos miesto turizmo patrauklumą. Čia svarbią reikšmę turi kokybiškos ir svečių poreikius atitinkančios nakvynės paslaugos.
Problema: Kiekviena verslo organizacija siekia kuo ilgiau išlikti rinkoje ir kuo labiau padidinti pardavimus, užkariaujant vis didesnę rinkos dalį. Šiam tikslui pasiekti investuojami dideli pinigai į darbuotojus, nekilnojamąjį kapitalą, naujas idėjas. Sukūrus gerą veiklos sistemą, apie ją skelbiama ir visuomenėje. Šiam tikslui įgyvendinti pasitelkiama marketingo priemonė – reklama. Tačiau dažnai reklama planuojama remiantis vadovų intuicija, o didelės investicijos į ją nepagerina pardavimų apimties, blogai informuoja visuomenę ir nekuria teigiamo organizacijos įvaizdžio. Dažnai reklaminė kampanija būna skirta ne tai auditorijai ar atspindi ne tos tikslinės rinkos poreikius. Pamirštamos marketingo žinios ir tyrimai, kurie turi būti pritaikomi kiekvienoje pelno...
Šį darbą sudaro 18465 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!