Temos aktualumas. Organizacija imasi rėmimo veiksnių, kurie pasireiškia bendravimu su klientais arba vartotojais. Rėmimas- tai visuma veiksmų, kuriais siekiama klientus bei vartotojus informuoti, įtikinėti ir daryti jiems įtaką. Rėmimo formų yra keletas, iš kurių visiems labiausiai žinoma reklama.
• Reklama sudaro didelę visuomenės gyvenimo dalį. Reklamą mes matome ir girdime visur, važiuojant automobiliu klausomės radijo, namuose žiūrime televiziją, eidami mieste aplink matome daug įvairiausių reklaminių iškabų, imdami laikraščius iš pašto dėžutės kartais randame reklaminį bukletėlį.
• Tiesioginė reklama paštu apima tiesioginį bendravimą su galimais pirkėjais asmeniškai (nurodant pavardę) arba neasmeniškai siunčiant adresuotą laišką.
• Pakuotė yra rėmimo priemonė, pasitelkianti vaizdinį dizainą. Ji kuria poveikį prekės pardavimo vietose.
• Pardavimo skatinimas yra veiksmai, tokie kaip varžybos, dovanos, prekių demonstravimas pardavimo vietoje, parama ir kt.
• Asmeninis pardavimas yra tiesioginiu asmeniniu siūlymu grindžiamas rėmimo veiksmas. Jo svarbiausia ypatybė – dvipusė pirkėjo ir pardavėjo komunikacija.
• Ryšiai su visuomene – veiksmų ir renginių kompleksas, kurių tikslas yra sukurti teigiamą visuomenės nuomonę ir palankumą firmos atžvilgiu. Tai firmos įvaizdžio kūrimas, visuomenės įtikinimas firmos naudinga veikla žmonijai. Pagrindinis ryšių su visuomene tikslas yra sukurti kompanijos prestižą, pelnyti visuomenės pasitikėjimą ta kompanija ir jos produkcija.
Darbo tikslas. Atskleisti rėmimo kompleksų įtaką vartotojų elgsenai Marijampolės mieste. Išanalizuoti vartotojų požiūrį į atskirus rėmimo komplekso elementus: reklamą, asmeninį pardavimą, pardavimų skatinimą, ryšius su visuomene.
Tyrimo metodai ir priemonės. Šiam darbui mes naudojome apklausos ir analizės metodus. Darbui naudojome duomenis, gautus apklausos būdu, anketų pagalba, kurios pateiktos kaip priedas prie darbo. Teoriniai daliai parašyti naudojomės moksline literatūra.
1.Rėmimo komplekso reikšmė
Konkretus rėmimo veiksmų rinkinys ( rėmimo komplekso sudėtis ) priklauso nuo prekės. Reklama ir asmeninis pardavimas yra pagrindiniai prekių siūlymo būdai. Kiti keturi būdai paprastai tik papildo reklamos ar asmeninio pardavimo pastangas, kurios yra rėmimo kompanijos branduolys.
Rėmimo komplekso sudėti priklauso nuo šių veiksnių:
• Prekės pobūdžio. Jei prekė nebrangi, paprasta ir perkama asmeniniam vartojimui, taikoma daug reklamos ir mažai asmeninio pardavimo....
Šį darbą sudaro 4186 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!