Pasirinkome AB „Maxima“(toliau tekste Maxima arba „Maxima LT“), nes tai gerai žinomas prekės ženklas Lietuvoje ir ne tik. Maxima turi platų po visą Lietuvą paplitusį prekybos centrų tinklą, kuris iki šiol yra ganėtinai populiarus ir mėgiamas vartotojų. Todėl norėjome išsiaiškinti, kokią reklamos strategija taiko šis prekės ženklas ir ar ji pasiteisina. Tolimesniame tekste bus detaliai aptarti pagrindiniai Maxima reklaminių kampanijų biudžeto klausimai ir reklamos efektyvumo įvertinimas, taip pat bandysime sudaryti Maxima reklamos biudžetą kitiems metams.
1 Paveikslas. “Maxima LT” logotipas ir šūkis.
Prekybos tinklas Maxima yra Lietuvos rinkos lyderė, kuri užima apie 36 procentus šalies mažmeninės prekybos rinkos. Jau praeitais metais prekybos tinklą sudarė net du šimtai dvidešimt šešios parduotuvės. Nuo 2008 metų pradžios Maximos prekybos centrams vadovauja ilgametis įmonės darbuotojas, buvęs bendrovės maisto ir pirmojo būtinumo prekių pirkimo departamento direktorius Gintaras Jasinskas.
Maxima veikla yra paprasta ir kasdieniška- kurti patogias parduotuves, kuriose žmonės gali apsipirkti ir susitvarkyti būtiniausius reikalus. Parduotuvių vieta, asortimentas, prekių ir paslaugų kainos nustatomos taip, kad būtų prieinamos absoliučiai daugumai gyventojų.
Maxima siekia tapti patogiausia parduotuve, todėl patogumui skiria didžiausią dėmesį. Prekių išdėstymas ir tvarka žmogui garantuoja patogumą ir praktišką apsipirkimą. Kainos ir kokybės santykis nekelia abejonių, todėl galima viską pirkti vienoje vietoje. Atsižvelgusi į skirtingus pirkimo poreikius, sukūrė įvairių dydžių parduotuves- nuo visai mažų, siūlančių būtiniausių prekių, iki didžiulių prekybos centrų, kur galima nusipirkti visko. Parduotuves lengva rasti, nes jos veikia ir didmesčiuose, ir mažesniuose miesteliuose, ir rajonų centruose. Nuolatos siekiama papildyti kasdienių, plataus vartojimo prekių ir paslaugų pasiūlą savomis, jei gali jas padaryti prieinamesnes už jau esamas rinkoje.
Visi šie siekiai išreikšti naujame Maxima šūkyje „ Apie viską pagalvota“. Šiais žodžiais patvirtinama, kad Maxima įvertina kiekvieną savo veiklos sritį ir nuolat galvoja, kaip suteikti žmonių gyvenimui daugiau patogumo.
Maxima Grupė
Maxima- tarptautinis mažmeninės prekybos tinklas, kaip pasikartosiu, užimantis apie 36 procentus mažmeninės prekybos rinkos Lietuvoje, 24,5 procentus Latvijoje, 14 procentų rinkos...
Šį darbą sudaro 8121 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!