Kursiniai darbai

Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT"

10   (1 atsiliepimai)
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 1 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 2 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 3 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 4 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 5 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 6 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 7 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 8 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 9 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 10 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 11 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 12 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 13 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 14 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 15 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 16 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 17 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 18 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 19 puslapis
Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT" 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pasirinkome AB „Maxima“(toliau tekste Maxima arba „Maxima LT“), nes tai gerai žinomas prekės ženklas Lietuvoje ir ne tik. Maxima turi platų po visą Lietuvą paplitusį prekybos centrų tinklą, kuris iki šiol yra ganėtinai populiarus ir mėgiamas vartotojų. Todėl norėjome išsiaiškinti, kokią reklamos strategija taiko šis prekės ženklas ir ar ji pasiteisina. Tolimesniame tekste bus detaliai aptarti pagrindiniai Maxima reklaminių kampanijų biudžeto klausimai ir reklamos efektyvumo įvertinimas, taip pat bandysime sudaryti Maxima reklamos biudžetą kitiems metams.
1 Paveikslas. “Maxima LT” logotipas ir šūkis.
Prekybos tinklas Maxima yra Lietuvos rinkos lyderė, kuri užima apie 36 procentus šalies mažmeninės prekybos rinkos. Jau praeitais metais prekybos tinklą sudarė net du šimtai dvidešimt šešios parduotuvės. Nuo 2008 metų pradžios Maximos prekybos centrams vadovauja ilgametis įmonės darbuotojas, buvęs bendrovės maisto ir pirmojo būtinumo prekių pirkimo departamento direktorius Gintaras Jasinskas.
Maxima veikla yra paprasta ir kasdieniška- kurti patogias parduotuves, kuriose žmonės gali apsipirkti ir susitvarkyti būtiniausius reikalus. Parduotuvių vieta, asortimentas, prekių ir paslaugų kainos nustatomos taip, kad būtų prieinamos absoliučiai daugumai gyventojų.
Maxima siekia tapti patogiausia parduotuve, todėl patogumui skiria didžiausią dėmesį. Prekių išdėstymas ir tvarka žmogui garantuoja patogumą ir praktišką apsipirkimą. Kainos ir kokybės santykis nekelia abejonių, todėl galima viską pirkti vienoje vietoje. Atsižvelgusi į skirtingus pirkimo poreikius, sukūrė įvairių dydžių parduotuves- nuo visai mažų, siūlančių būtiniausių prekių, iki didžiulių prekybos centrų, kur galima nusipirkti visko. Parduotuves lengva rasti, nes jos veikia ir didmesčiuose, ir mažesniuose miesteliuose, ir rajonų centruose. Nuolatos siekiama papildyti kasdienių, plataus vartojimo prekių ir paslaugų pasiūlą savomis, jei gali jas padaryti prieinamesnes už jau esamas rinkoje.
Visi šie siekiai išreikšti naujame Maxima šūkyje „ Apie viską pagalvota“. Šiais žodžiais patvirtinama, kad Maxima įvertina kiekvieną savo veiklos sritį ir nuolat galvoja, kaip suteikti žmonių gyvenimui daugiau patogumo.
Maxima Grupė
Maxima- tarptautinis mažmeninės prekybos tinklas, kaip pasikartosiu, užimantis apie 36 procentus mažmeninės prekybos rinkos Lietuvoje, 24,5 procentus Latvijoje, 14 procentų rinkos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 8121 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 3
  • I DALIS 3
  • Apie Maximą 3
  • Maxima Grupė 4
  • Vizija, Misija, Darbo principai 4
  • Misija 4
  • Vizija 5
  • Darbo principai 5
  • Dirbu klientui 5
  • Imu ir padarau 5
  • Pasitikiu savimi ir komanda 5
  • Esu sąžiningas ir teisingas 5
  • Apyvarta 6
  • Maxima Grupė apyvarta per devynis šių metų mėnesius augo 29 procentus. 7
  • Darbuotojų skaičius Lietuvoje 8
  • Prekybos centrų skaičius Lietuvoje 8
  • Maxima apyvarta Lietuvoje 9
  • Maxima Grupė veiklos efektyvumo didinimas 9
  • Išvados 10
  • II dalis 11
  • 2. Ekonominio reklamos efektyvumo tyrimas 11
  • Reklama žurnaluose 12
  • Reklama spaudoje 12
  • Lauko reklama 13
  • Reklama radijuje 14
  • TV reklama 14
  • Reklama internete 15
  • Lauko ekranai 15
  • Reklamos kanalų pasiskirstymas 16
  • „Maxima LT“ išlaidos reklamai 17
  • Išvados ir rekomendacijos 17
  • III DALIS 18
  • Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas 18
  • Tyrimo eiga ir aktualumas 18
  • Gautų duomenų analizė 19
  • Išvados ir rekomendacijos 24
  • III DALIS 30
  • 2010 metų Maxima reklamos biudžeto sudarymas 30

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Lygis
Universitetinis
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
34 psl., (8121 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 34 psl., (8121 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt