Kursiniai darbai

Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas

9.0   (2 atsiliepimai)
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 1 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 2 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 3 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 4 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 5 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 6 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 7 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 8 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 9 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 10 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 11 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 12 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 13 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 14 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 15 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 16 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 17 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 18 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 19 puslapis
Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

Pastaruoju metu konkurencinė kova rinkoje vyksta ne tiek tarp prekių ir firmų, o tarp prekių ir firmų įvaizdžių. Todėl kiekvienai firmai labai svarbu susikurti tokią nuomonę apie save, kad ji būtų visapusiškai palanki firmai. Ateities rinkoje tarp gausybės ir panašios kokybės prekių svarbiausią vaidmenį vaidins firmos ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Profesionaliai parengta reklamos produkcija, reklamos tekstai, audio-, video- klipai ir pan. atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams.
Dažniausiai reklama suprantama - kaip galutinis produktas, kurį mato vartotojas įvairiose reklamos priemonėse, pati reklama neturi jokios vertinės išraiškos. Tuo tarpu reklamos išlaidomis galėtume vadinti tokias išlaidas, kurios skirtos tų priemonių sukūrimui ir realizavimui, kitaip tariant - reklamos išlaidos - tai reklamos vertinė išraiška.
Mes šiame darbe nagrinėsime reklamos išlaidas, jų paskirtį ir efektyvumą. Pradėsime teorine medžiaga, kur nagrinėsime E.Dichtl’io, M.Vidal’io, X.Volf’o, L.Lodish’o, G. B. Gyles’o požiūrius į reklamos išlaidų nustatymą, jų efektyvumą. Pradžioje aptarsime pačią reklamos esmę – jos apibrėžimus, galią, tikslus. Taip pat bus nagrinėjamas reklamos poveikis produkto paklausai, kainai, įmonės konkurentams, šiuolaikinės reklamos proceso ypatumai, reklamos veiklos organizavimas.
Bet kokia reklama prasideda nuo reklamos davėjo, t.y. jo noro informuoti vartotoją apie produktą, ir jo skiriamų lėšų reklamai. Darbe ir aptarsime dažniausiai naudojamus reklamos išlaidų dydžio nustatymo metodus. Norėdamos šią dalį pateikti iš praktinės pusės, remsimės trimis didžiausiais Lietuvos aludariais: “Švyturiu”, “Utenos alumi”, “Kalnapiliu”. Reklamos išlaidos nėra atsitiktinės, joms yra sudaroma sąmata (biudžetas), kurio tikslus ir uždavinius aptarsime viename iš skyrių.
Sekančiame skyriuje nagrinėsime, kokia reklama per televiziją yra laikoma efektyvia.
Kita darbo dalis bus reklamos išlaidos bei priemonės Lietuvoje. Šioje dalyje rėmėmės informacija gauta iš žiniasklaidos priemonių bei reklamos agentūrų. Šioje praktinėje darbo dalyje aptarsime bendrą Lietuvos reklamos rinkos padėtį, tendencijas, prognozes. Taip pat paminėsime populiariausias reklamos priemones bei jų efektyvumą ir palyginsime jas su situacija Latvijoje ir Estijoje.
Didelę reikšmę Lietuvos reklamos rinkai turi joje įsteigtos...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 16277 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • Įvadas 4
  • 1 Reklamos galia 6
  • 2 Reklama ir produkto paklausa 8
  • 3 Reklama ir produkto kaina 10
  • 4 Reklama ir konkurencija 11
  • 5 Šiuolaikinio reklamos proceso ypatumai 12
  • 5.1 Reklamos kaip proceso sudėtis 12
  • 5.2 Reklamos proceso organizavimas 13
  • 6 Reklamos veiklos organizavimas (planavimas) 14
  • 7 Reklaminė veikla ir paklausos stimuliavimas 17
  • 8 Reklamos davėjų (įmonių) išlaidos, jų skaičiavimo būdai, paskirtis 20
  • 8.1 Procentas nuo dabartinių pardavimų 20
  • 8.2 Atsižvelgiant į konkurentų skiriamų išlaidų reklamai dydį 20
  • 8.3 Procentas nuo pardavimų ir konkurentų skirtų reklamos išlaidų dydis 21
  • 8.4 Reklamos išlaidoms skiriama dalis nuo įmonės gauto pelno 21
  • 8.5 Reklamos išlaidų nustatymas, susijęs su įmonės tikslų įgyvendinimu 21
  • 8.6 Procentas nuo prognozuojamų pardavimų 23
  • 8.7 Turimų pinigų naudojimas 23
  • 9 Reklamos išlaidų sąmatos (biudžeto) sudarymo tikslai ir uždaviniai 25
  • 10 Reklamos (televizijoje) išlaidų efektyvumas 26
  • 11 Patarimai efektyviai reklamai 29
  • 12 Reklamos rinka Lietuvoje 31
  • 13 Reklamos išlaidų lyginimas tarp Baltijos šalių 34
  • 14 Lietuvos Respublikos Prezidento rinkimų kampanijos išlaidos 37
  • 15 Reklamos agentūros Lietuvoje 39
  • 16 Reklamos platinimo priemonės 44
  • 16.1 Reklama spaudoje 44
  • 16.2 Reklama televizijoje 48
  • 16.3 Lauko reklama 50
  • 17 Lietuvos Respublikos tabako kontrolės įstatymas, jo kritika 53
  • 18 Lietuvos Respublikos alkoholio kontrolės įstatymas, jo kritika 55
  • 19 Lietuvos Respublikos reklamos įstatymo projektas, jo kritika 56
  • Išvados 58
  • Naudoti šaltiniai 60
  • Priedai 63

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
73 psl., (16277 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros kursinis darbas
  • 73 psl., (16277 ž.)
  • Word failas 3 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį kursinį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt