Pastaruoju metu konkurencinė kova rinkoje vyksta ne tiek tarp prekių ir firmų, o tarp prekių ir firmų įvaizdžių. Todėl kiekvienai firmai labai svarbu susikurti tokią nuomonę apie save, kad ji būtų visapusiškai palanki firmai. Ateities rinkoje tarp gausybės ir panašios kokybės prekių svarbiausią vaidmenį vaidins firmos ar verslininko įvaizdis, o jo formavimui bus pasitelkiamos visos reklamos rūšys bei priemonės.
Profesionaliai parengta reklamos produkcija, reklamos tekstai, audio-, video- klipai ir pan. atvėrė naujas galimybes prekių gamintojams bei pirkėjams.
Dažniausiai reklama suprantama - kaip galutinis produktas, kurį mato vartotojas įvairiose reklamos priemonėse, pati reklama neturi jokios vertinės išraiškos. Tuo tarpu reklamos išlaidomis galėtume vadinti tokias išlaidas, kurios skirtos tų priemonių sukūrimui ir realizavimui, kitaip tariant - reklamos išlaidos - tai reklamos vertinė išraiška.
Mes šiame darbe nagrinėsime reklamos išlaidas, jų paskirtį ir efektyvumą. Pradėsime teorine medžiaga, kur nagrinėsime E.Dichtl’io, M.Vidal’io, X.Volf’o, L.Lodish’o, G. B. Gyles’o požiūrius į reklamos išlaidų nustatymą, jų efektyvumą. Pradžioje aptarsime pačią reklamos esmę – jos apibrėžimus, galią, tikslus. Taip pat bus nagrinėjamas reklamos poveikis produkto paklausai, kainai, įmonės konkurentams, šiuolaikinės reklamos proceso ypatumai, reklamos veiklos organizavimas.
Bet kokia reklama prasideda nuo reklamos davėjo, t.y. jo noro informuoti vartotoją apie produktą, ir jo skiriamų lėšų reklamai. Darbe ir aptarsime dažniausiai naudojamus reklamos išlaidų dydžio nustatymo metodus. Norėdamos šią dalį pateikti iš praktinės pusės, remsimės trimis didžiausiais Lietuvos aludariais: “Švyturiu”, “Utenos alumi”, “Kalnapiliu”. Reklamos išlaidos nėra atsitiktinės, joms yra sudaroma sąmata (biudžetas), kurio tikslus ir uždavinius aptarsime viename iš skyrių.
Sekančiame skyriuje nagrinėsime, kokia reklama per televiziją yra laikoma efektyvia.
Kita darbo dalis bus reklamos išlaidos bei priemonės Lietuvoje. Šioje dalyje rėmėmės informacija gauta iš žiniasklaidos priemonių bei reklamos agentūrų. Šioje praktinėje darbo dalyje aptarsime bendrą Lietuvos reklamos rinkos padėtį, tendencijas, prognozes. Taip pat paminėsime populiariausias reklamos priemones bei jų efektyvumą ir palyginsime jas su situacija Latvijoje ir Estijoje.
Didelę reikšmę Lietuvos reklamos rinkai turi joje įsteigtos...
Šį darbą sudaro 16277 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!