Diplominiai darbai

Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu

9.4   (3 atsiliepimai)
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 1 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 2 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 3 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 4 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 5 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 6 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 7 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 8 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 9 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 10 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 11 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 12 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 13 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 14 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 15 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 16 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 17 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 18 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 19 puslapis
Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu 20 puslapis
www.nemoku.lt
www.nemoku.lt
Aukščiau pateiktos peržiūros nuotraukos yra sumažintos kokybės. Norėdami matyti visą darbą, spustelkite peržiūrėti darbą.
Ištrauka

4 lentelė. Masinių informacinių priemonių privalumai ir trūkumai .…………………………... 17
5 lentelė. Interneto svetainės funkcijos ………………………………………………………….21
6 lentelė. Reklaminio skydelio tipų savybės …………………………………………………….27
7 lentelė. Svarbiausi veiksniai siekiant sukurti efektyvų reklaminį skydelį …………………….29
8 lentelė. Reklaminių skydelių (angl. banner) privalumai ir trūkumai ………………………….30
9 lentelė. Reklamos paieškos svetainėse privalumai ir trūkumai ……………………………….33
10 lentelė. Nuorodų privalumai ir trūkumai …………………………………………………….36
11 lentelė. Elektroninio pašto rūšys …………………………………………………………..…39
12 lentelė. Reklamos elektroniniu paštu privalumai ir trūkumai ………………………………..39
13 lentelė. Realios žiniasklaidos kanalų reklamos pajamos …………………………………….44
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Tradicinis “Vienas-daugeliui” komunikacinis modelis …………………………………...8
2 pav. “Daugelis-daugeliui” komunikacijos modelis Internete …………………………………10
3 pav. Reklama Internete ………………………………………………………………………..11
4 pav. Reklamos Internete tikslai pagal V.Keršienę …………………………………………….13
5 pav. Pagrindinės reklamos Internete formos …………………………………………………..20
6 pav. Reklamos svetainėje bei Interneto svetainės reklamos kitose svetainėse modelis ………21
7 pav. Interneto svetainės reklaminės funkcijos ……………………………………………...…21
8 pav. Interneto svetainės pavyzdys ……………………………………………….……………22
9 pav. Reklaminių skydelių tipai ………………………………………………………………..24
10 pav. Išsiplečiantys skydeliai (angl. Expand Billboard) ………………………...……………25
11 pav. Iššokantys langai (angl. Pop Under) ……………………………………………………25
12 pav. Animuotos užsklandos (angl. Floating Ad) …………………………………………….26
13 pav. Iššokantys langai (angl. Brand Mark) …………………………………………………..26
14 pav. Reklaminiai puslapiai (angl. Poltergeist) ……………………………………………….27
15 pav. Reklaminių skydelių tikslai ……………………………………………………………..28
16 pav. Reklaminių skydelių patalpinimo vietos …………………………………………..……29
17 pav. Paieškos sistema “Google” ……………………………………………………………..33
18 pav. Nuorodos į kitus tinklapius ……………………………………………………………..34
19 pav. Nuorodų patalpinimo vieta Interneto svetainėse ………………………………………..35
20 pav. Interneto vartotojų struktūra pagal amžiaus grupes …………………………………….43
21 pav. Pajamų dalis pagal žiniasklaidos kanalus ………………………………………………45
22. pav. Dažniausiai įmonių pasirenkama reklamos priemonė pastaruoju metu ……..…………46
23 pav. Skirtingų veiklos sektorių reklamos priemonių pasirinkimas …………………………..47
ĮŽANGA
Temos aktualumas, naujumas. Pastaruoju metu situacija verslo aplinkoje keičiasi labai greitai. Taip pat greitai keičiasi ir žiniasklaidos rinka. Vis didesnę įtaką jai daro Internetas, besivystantis tokiu stulbinamu greičiu, kad tai, kas prieš metus buvo didžiausia naujovė, - šiandien jau mažai ką domina.
Augant Interneto, kaip masinio žiniasklaidos kanalo, populiarumui, vis svarbiau tampa kiek galima daugiau sužinoti apie reklamos pasauliniame tinkle galimybes, kadangi reklama Internete tampa viena iš populiariausių reklamos priemonių, ir daugelis reklamos užsakovų, planuodami savo reklamines...

Daugiau informacijos...

Šį darbą sudaro 13372 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!

Turinys
  • ĮŽANGA 5
  • 1. REKLAMOS INTERNETE TEORINIAI ASPEKTAI 6
  • 1.1. Marketingo komunikacijų galimybės Internete 6
  • 1.2. Reklamos Internete tikslai ir atliekamos funkcijos 9
  • 1.3. Reklamos Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas 12
  • 1.4. Pagrindinės reklamos Internete formos bei jų privalumai ir trūkumai 17
  • 1.4.1. Reklama Interneto svetainėse 18
  • 1.4.2. Reklaminiai skydeliai 21
  • 1.4.3. Reklama paieškos svetainėse 29
  • 1.4.4. Nuorodos 32
  • 1.4.5. Reklama naujienų arba diskusijų grupėse 34
  • 1.4.6. Reklama elektroniniu paštu 35
  • 2. REKLAMOS INTERNETE PANAUDOJIMO GALIMYBĖS LIETUVOJE „ELEKTRONINIŲ SPRENDIMŲ CENTRO“ PAVYZDŽIU 39
  • 2.1. Reklamos Internete panaudojimo galimybių Lietuvoje „Elektroninių sprendimų centro“ pavyzdžiu metodikos pagrindimas 39
  • 2.2. Reklamos Internete panaudojimo galimybių Lietuvoje analizė 41
  • 2.3. Reklamos Internete panaudojimo galimybės „Elektroninių sprendimų centro“ pavyzdžiu 45
  • 2.3.1. „Elektroninių sprendimų centro“ veiklos apžvalga 46
  • 2.3.2. „Elektroninių sprendimų centro“ teikiamų reklamos Internete paslaugų analizė 46
  • IŠVADOS 51
  • LITERATŪRA 53
  • PRIEDAI.58
  • 1 priedas. Reklamos užsakovų suskirstymas pagal reklamuojamus prekės ženklus.59
  • 2 priedas. Sektorių pasiskirstymas pagal išlaidas60
  • 3 priedas. Dešimt populiariausių (pagal lankytojų skaičių) Interneto svetainių Lietuvoje61
  • 4 priedas. Reklama Internete.62
  • 5 priedas. Reklaminių skydelių pavyzdžiai63

★ Klientai rekomenduoja


Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?

Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!

Detali informacija
Darbo tipas
Šaltiniai
✅ Šaltiniai yra
Failo tipas
Word failas (.doc)
Apimtis
61 psl., (13372 ž.)
Darbo duomenys
  • Rinkodaros diplominis darbas
  • 61 psl., (13372 ž.)
  • Word failas 1 MB
  • Lygis: Universitetinis
  • ✅ Yra šaltiniai
www.nemoku.lt Atsisiųsti šį diplominį darbą
Privalumai
Pakeitimo garantija Darbo pakeitimo garantija

Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.

Sutaupyk 25% pirkdamas daugiau Gauk 25% nuolaidą

Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.

Greitas aptarnavimas Greitas aptarnavimas

Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!

Atsiliepimai
www.nemoku.lt
Dainius Studentas
Naudojuosi nuo pirmo kurso ir visad randu tai, ko reikia. O ypač smagu, kad įdėjęs darbą gaunu bet kurį nemokamai. Geras puslapis.
www.nemoku.lt
Aurimas Studentas
Puiki svetainė, refleksija pilnai pateisino visus lūkesčius.
www.nemoku.lt
Greta Moksleivė
Pirkau rašto darbą, viskas gerai.
www.nemoku.lt
Skaistė Studentė
Užmačiau šią svetainę kursiokės kompiuteryje. :D Ką galiu pasakyti, iš kitur ir nebesisiunčiu, kai čia yra viskas ko reikia.
Palaukite! Šį darbą galite atsisiųsti visiškai NEMOKAMAI! Įkelkite bet kokį savo turimą mokslo darbą ir už kiekvieną įkeltą darbą būsite apdovanoti - gausite dovanų kodus, skirtus nemokamai parsisiųsti jums reikalingus rašto darbus.
Vilkti dokumentus čia:

.doc, .docx, .pdf, .ppt, .pptx, .odt