4 lentelė. Masinių informacinių priemonių privalumai ir trūkumai .…………………………... 17
5 lentelė. Interneto svetainės funkcijos ………………………………………………………….21
6 lentelė. Reklaminio skydelio tipų savybės …………………………………………………….27
7 lentelė. Svarbiausi veiksniai siekiant sukurti efektyvų reklaminį skydelį …………………….29
8 lentelė. Reklaminių skydelių (angl. banner) privalumai ir trūkumai ………………………….30
9 lentelė. Reklamos paieškos svetainėse privalumai ir trūkumai ……………………………….33
10 lentelė. Nuorodų privalumai ir trūkumai …………………………………………………….36
11 lentelė. Elektroninio pašto rūšys …………………………………………………………..…39
12 lentelė. Reklamos elektroniniu paštu privalumai ir trūkumai ………………………………..39
13 lentelė. Realios žiniasklaidos kanalų reklamos pajamos …………………………………….44
PAVEIKSLŲ SĄRAŠAS
1 pav. Tradicinis “Vienas-daugeliui” komunikacinis modelis …………………………………...8
2 pav. “Daugelis-daugeliui” komunikacijos modelis Internete …………………………………10
3 pav. Reklama Internete ………………………………………………………………………..11
4 pav. Reklamos Internete tikslai pagal V.Keršienę …………………………………………….13
5 pav. Pagrindinės reklamos Internete formos …………………………………………………..20
6 pav. Reklamos svetainėje bei Interneto svetainės reklamos kitose svetainėse modelis ………21
7 pav. Interneto svetainės reklaminės funkcijos ……………………………………………...…21
8 pav. Interneto svetainės pavyzdys ……………………………………………….……………22
9 pav. Reklaminių skydelių tipai ………………………………………………………………..24
10 pav. Išsiplečiantys skydeliai (angl. Expand Billboard) ………………………...……………25
11 pav. Iššokantys langai (angl. Pop Under) ……………………………………………………25
12 pav. Animuotos užsklandos (angl. Floating Ad) …………………………………………….26
13 pav. Iššokantys langai (angl. Brand Mark) …………………………………………………..26
14 pav. Reklaminiai puslapiai (angl. Poltergeist) ……………………………………………….27
15 pav. Reklaminių skydelių tikslai ……………………………………………………………..28
16 pav. Reklaminių skydelių patalpinimo vietos …………………………………………..……29
17 pav. Paieškos sistema “Google” ……………………………………………………………..33
18 pav. Nuorodos į kitus tinklapius ……………………………………………………………..34
19 pav. Nuorodų patalpinimo vieta Interneto svetainėse ………………………………………..35
20 pav. Interneto vartotojų struktūra pagal amžiaus grupes …………………………………….43
21 pav. Pajamų dalis pagal žiniasklaidos kanalus ………………………………………………45
22. pav. Dažniausiai įmonių pasirenkama reklamos priemonė pastaruoju metu ……..…………46
23 pav. Skirtingų veiklos sektorių reklamos priemonių pasirinkimas …………………………..47
ĮŽANGA
Temos aktualumas, naujumas. Pastaruoju metu situacija verslo aplinkoje keičiasi labai greitai. Taip pat greitai keičiasi ir žiniasklaidos rinka. Vis didesnę įtaką jai daro Internetas, besivystantis tokiu stulbinamu greičiu, kad tai, kas prieš metus buvo didžiausia naujovė, - šiandien jau mažai ką domina.
Augant Interneto, kaip masinio žiniasklaidos kanalo, populiarumui, vis svarbiau tampa kiek galima daugiau sužinoti apie reklamos pasauliniame tinkle galimybes, kadangi reklama Internete tampa viena iš populiariausių reklamos priemonių, ir daugelis reklamos užsakovų, planuodami savo reklamines...
Šį darbą sudaro 13372 žodžiai, tikrai rasi tai, ko ieškai!
★ Klientai rekomenduoja
Šį rašto darbą rekomenduoja mūsų klientai. Ką tai reiškia?
Mūsų svetainėje pateikiama dešimtys tūkstančių skirtingų rašto darbų, kuriuos įkėlė daugybė moksleivių ir studentų su skirtingais gabumais. Būtent šis rašto darbas yra patikrintas specialistų ir rekomenduojamas kitų klientų, kurie po atsisiuntimo įvertino šį mokslo darbą teigiamai. Todėl galite būti tikri, kad šis pasirinkimas geriausias!
Norint atsisiųsti šį darbą spausk ☞ Peržiūrėti darbą mygtuką!
Mūsų mokslo darbų bazėje yra daugybė įvairių mokslo darbų, todėl tikrai atrasi sau tinkamą!
Panašūs darbai
Atsisiuntei rašto darbą ir neradai jame reikalingos informacijos? Pakeisime jį kitu nemokamai.
Pirkdamas daugiau nei vieną darbą, nuo sekančių darbų gausi 25% nuolaidą.
Išsirink norimus rašto darbus ir gauk juos akimirksniu po sėkmingo apmokėjimo!